majty Odesláno 15. září 2009 Sdílet Odesláno 15. září 2009 muze mi nekdo vysvetlit proc sou ty sterace tak divne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kropi Odesláno 15. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2009 Původně zaslal: Driver Hezky jsi jí naleštil. Musím se na ní někdy podívat, já jí viděl akorát čerstvě po dovozu a ještě na zvedáku, to takhle naleštěná nebyla Jestli si ještě pamatuješ cestu, přijeď. Akorát od pátku přes příští týden jsme i s tátou na motorkách v Alpách, takže na koukání je stopstav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 15. září 2009 Sdílet Odesláno 15. září 2009 Parádní kočár. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kropi Odesláno 15. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2009 Původně zaslal: majty muze mi nekdo vysvetlit proc sou ty sterace tak divne? Jsou \"vysokorychlostní\". Jestli si pamatuješ na závody cestovních vozů tak před patnácti- dvaceti lety, většina z těch aut měla jeden stěrač uprostřed. Tohle je podle mě obdoba, jenomže se dvěma. Mělo by to zkrátka zajistit optimální stírání v jakýkoliv rychlosti. Jelikož 604 je ale snad jediný auto na světě, který to tak má, byla to slepá cestička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurash Odesláno 25. září 2009 Sdílet Odesláno 25. září 2009 Původně zaslal: Kropi Jsou \"vysokorychlostní\". Jestli si pamatuješ na závody cestovních vozů tak před patnácti- dvaceti lety, většina z těch aut měla jeden stěrač uprostřed. Tohle je podle mě obdoba, jenomže se dvěma. Mělo by to zkrátka zajistit optimální stírání v jakýkoliv rychlosti. Jelikož 604 je ale snad jediný auto na světě, který to tak má, byla to slepá cestička. urcite neni jediny, znamejsi auto ktery je ma je treba porsche 911 z 80. let.. jinak ten tvuj korab je fakt libovej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. září 2009 Sdílet Odesláno 27. září 2009 Původně zaslal: Kropi Původně zaslal: majty muze mi nekdo vysvetlit proc sou ty sterace tak divne? Jsou \"vysokorychlostní\". Jestli si pamatuješ na závody cestovních vozů tak před patnácti- dvaceti lety, většina z těch aut měla jeden stěrač uprostřed. Tohle je podle mě obdoba, jenomže se dvěma. Mělo by to zkrátka zajistit optimální stírání v jakýkoliv rychlosti. Jelikož 604 je ale snad jediný auto na světě, který to tak má, byla to slepá cestička. Za vysokorychlostí bych je neoznačil. Snad tady nemusím psát, jak co kde obšlehli... (jakože celou 604) Už W110 měla stěrače divně, a to od sebe ze středu, pak myslím další modely po roce 70 měli to co má 604ka. Bude-li čas, najdu fotku. Ty stěrače na 604 jsou dobrý v tom, že hned berou sklo před řidičem (což nynější auta ne - začínaj u spolujezdce a chvilku trvá než setřou okno u řidiče). Každopádně třeba ty stěrače Kropiho dost vaděj ve výhledu na silnici, pokud jsou furt jak si je pamatuji. A taky při vracení hází ten stěrač co jde víc ke spolujezdci linku vody u strany řidiče, což nevím proč, když mám stěrače správného rozměru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. září 2009 Sdílet Odesláno 27. září 2009 Takže aby bylo jasné, proč má 604ka stěrače tak jak je má: Takže podle mě to jako první měla 116ka: (ale nevím, proč jsou oba na straně spolujezdce) Pak to měl SL (ten starý s označení R107), tak jako to má 604ka: Pak 123 to měla už klasicky řešené. Takže až se tu někdo bude pídit po tom, proč má třeba 407 stěrače tak jak má, tak je to protože: [upravil dne 27/9/2009 Marcel505] [upravil dne 27/9/2009 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kropi Odesláno 28. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2009 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Kropi Původně zaslal: majty muze mi nekdo vysvetlit proc sou ty sterace tak divne? Jsou \"vysokorychlostní\". Jestli si pamatuješ na závody cestovních vozů tak před patnácti- dvaceti lety, většina z těch aut měla jeden stěrač uprostřed. Tohle je podle mě obdoba, jenomže se dvěma. Mělo by to zkrátka zajistit optimální stírání v jakýkoliv rychlosti. Jelikož 604 je ale snad jediný auto na světě, který to tak má, byla to slepá cestička. Za vysokorychlostí bych je neoznačil. Snad tady nemusím psát, jak co kde obšlehli... (jakože celou 604) Už W110 měla stěrače divně, a to od sebe ze středu, pak myslím další modely po roce 70 měli to co má 604ka. Bude-li čas, najdu fotku. Ty stěrače na 604 jsou dobrý v tom, že hned berou sklo před řidičem (což nynější auta ne - začínaj u spolujezdce a chvilku trvá než setřou okno u řidiče). Každopádně třeba ty stěrače Kropiho dost vaděj ve výhledu na silnici, pokud jsou furt jak si je pamatuji. A taky při vracení hází ten stěrač co jde víc ke spolujezdci linku vody u strany řidiče, což nevím proč, když mám stěrače správného rozměru. No jo, toho jsem si nikdy nevšiml, že Mersry to měly taky. Ale tu vysokorychlostnost jsem si nevymyslel, píšou to v tom představení v Automobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 28. září 2009 Sdílet Odesláno 28. září 2009 To spojení s auty se zaměřovači jsi nikdy nečetl/neslyšel? Vysokorychlostní - jsou dobrý v tom, že ti dva hned setřou sklo přímo před řidičem. Tak bych to chápal. Jinak rychlý ani při druhý rychlosti moc nejsou. Pravda, dobře to odhazujou, ale na normální autě jsou myslím rychlejší (305 určitě). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kropi Odesláno 29. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2009 Ale né jako turbostěrače. Rychlost nevim, páč u tohohle jsem je ještě ani nezapnul. Tyhle by měly zaručovat \"velmi dobrou účinnost i při vysokých rychlostech\" jízdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 29. září 2009 Sdílet Odesláno 29. září 2009 Ja jen k teme, snad krasnejsi 604 ku sem jeste nevidel, je nadherna, ozaj velmi pekny kusok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kropi Odesláno 30. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2009 Děkuji děkuji. Nejlepší na ní je, že si s ní hrajeme napůl s tátou, ale platil jí jenom on Jestli jsi viděl Otovo zlatý SL, tak to je možná ještě v lepším stavu , jenom ten lak stojí jaksi za... nic... [upravil dne 30/9/09 Kropi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 ta je krasna , hodne se me libi ty predni svetla , delaji jako by prave vyjelo z nejakeho katalogu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GT500E Odesláno 31. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2012 vau, krásna kára vela šťastnych km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 31. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2012 Nevím jestli si to přečte, naposledy aktivní byl před dvěma roky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 31. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2012 To je skoda ze tohle vlakno tak zapadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 31. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2012 Tohle auto nějakou dobu vlastnil Řebík - byl jsem s ním pro něj ve Francii. Docela by mně zajímal další osud toho kočáru - doufám, že neskončil podobně jako ta vytuněná 406ka z Plzně, která chvilku po prodeji skončila někde na svodidlech. [upravil dne 31/12/2012 15:47 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 20. červen 2013 Sdílet Odesláno 20. červen 2013 Kropi: Otovo zlatý SL má méně kilometrů, ale Vaše 604 s pěkným lakem je pro oko prostě lahodnější. Medvěd: Auto stále má, ale schované v garáži. Pokud jsem slyšel teď na jaře dobře, převodovka se odporoučela, takže se bude dělat repas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.