Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vibrace volantu - záhada


amiandrew

Recommended Posts

Pamatuji si, že jako mladý řidič jsem měl na jetých pneumatikách popraskané kordy. Taky to vibrovalo při určitě rychlosti. Pneumatikář mi to ukazoval na roztočené vyvažovačce, kdy byla nerovná jízdní plocha. Tak že vadu pneu uvádím jako možnost, když jiné pneu nehážou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přehodil jsem zpět zadek za předek....tedy tak jak to jezdilo minulý rok a je to extra lepší a řekl bych že to jede a sedí tak jak jsem byl zvyklej......při přehazování jsem udělal kontrolu těch pneu co byly původně vzadu a jsou nerovnoměrně sjížděný.....takže na zadku je něco špatně .....tím jak jsem je dal na předek tak to plavalo a nesedělo.

Na zadku je pevná náprava...pružiny jsem měnil a jsou pod nima 2 cm podložky (viz obrázek) aby zadek byl trochu výše.....origo pružiny byly ca o 2cm delší než objednané Kyb s OEM podle SB..ani s Badisákem jsme nepřišli na to proč tomu tak bylo..tak jsem tam dal podložky......že by toto přizvednutí mělo vliv na jinou geošku zadku....??  

P.s....ještě mě napadají zadní tlumiče....ale pneu oskákaný nejsou...jen vnitřek pneu více sjetej....

 

 

20160108_173621.jpg

Upraveno uživatelem celda1970
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas protokol? Dej jej sem.

Jinak ze sve vlastni zkusenosti - musel jsem jit geometrii udelat jinam, protoze v Citroenu to podle nich bylo dobre - zadni naprava sice mela sbihavost pres jeden stupen, ale podle nich OK. Dusledek byl ten, ze zadni kola nevydrzely ani to co predni (do 20.000km byly do hladka), z venku sjete na pilu a zevnitr sezrany vzorek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes vyřešeno ve třetím pneuservisu a rovnou měním i pneuservis i když musím 10 km do jiného města.......aby vyvažovačka po vyvážení na nulu v původním pneuserv. a ujetí ca. 30km ukázala rozvážení předku 15+15 a 15+0...tak to ani náhodou abych do toho původního znovu jel i když je tam známej !

Teď auto sedí ani se nehne.....po tom prvním vážení plavalo (přičítal jsem silnému bočnímu větru) i vibrovalo.....po druhém vážení vibrovalo ve 130km/h......teď sedí i v tom bočním větru kterej furt fouká a bez vibrací. Rovnou mi bylo řečeno že pokud tam mám takový nevývažek tak původní pneuservis nemá kalibrovanou vyvažovačku...to prý je moc.....5g ještě berou ale tohle neee.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten kluk v novém pneuservisu ho má čerstvě  nově udělanej...přistavil si ho k baráku...má tam i fakt echt gold mašinu na diagnostiku alu a rovnačku alu.....tvl...připadal jsem si tam jak ve vesmírným středisku jak to tam všechno blikalo a pípalo....mazec....nikde se nic neválelo...vzduchové hadice na samonavijácích ze stropu....fakt slušný..... Budu jezdit tam zase těch 10 kiláků není žádná vzdálenost.......................jediná nevýhoda toho servisu je že ten kluk hraje závodně hokej a já jsem rozhodčí kterýmu se dost často dostane pod ruku.....a já ho vylučuju protože je občas hajzlík.....tak mi říká ze srandy.....tvl....přijeď zas ale už mě nevylučuj....:D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, celda1970 napsal:

.....jediná nevýhoda toho servisu je že ten kluk hraje závodně hokej a já jsem rozhodčí kterýmu se dost často dostane pod ruku.....a já ho vylučuju protože je občas hajzlík.....tak mi říká ze srandy.....tvl....přijeď zas ale už mě nevylučuj....:D 

To vypadá jako střet zájmů :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

...a ona mi ta mrcha začala zase vibrovat.....pro změnu při ubrání plynu vibruje do volantu....:myslim.......rozjedu auto v tahu až do ca. 120-130km/h a když pustím plyn tak se rozklepe volant....jakmile  zase akceleruju tak to zmizí.......bych do toho kopnul....co to dělá když je to při puštění plynu...?? :myslim....kola vyvážena..viz výše...dlouhou poloosu mám novou.....kontrola krátké provedena a axiální vůli nemá žádnou....čepy řízení a kulové měněny....geoška v pořádku...jediné co mě napadá je uložení převodovky ...tam se dostat je taky dílo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 rok později...

Zdravim peugeotaci, mam stejnej problem uz 7 let co 307 vlastnim. Na nic neprisli ani v auzorizovanym servise. Kdyz je auto v tahu, napr. dalnice mirne do kopce, tak nic nevibruje, ale jak pustim plyn, tak volant trese, jak hracka ze sexshopu. Ja uz se s tim smiril a jezdim na dalnici 110 na tach. a da se to snest. Jeden mekánik mi tvrdil, ze to muze delat ulozeni hridele volantu v prevodce rizeni, ze prej tam je jeho slovy kostka, ktera se casem vychodi a vznikne tam vule ( nejsem mechanik, takze prd vim, jak to tam vypada :) ), problem pry je, ze se tento dil neda samostatne vymenit a musi se menit komplet volant i s touto soucastkou... Ale jsou mnoha tisicove naklady. Mno jak rikam, jezdim s tim 7 let a jeste mi kola neupadly a krom tech vibraci, si auto nijak nestezuje. Letos jsem zvladl i Chorvatsko a zpet bez ztraty kvetinky :)

Nasel jsem obrazek z nejake ucene knihy, jak zhruba to propojeni volantu s tahly rizeni vypada, tak treba to pomuze k nalezeni odpovedi, proc maj 307 ve volantu vibrator ;)

 

Screenshot_2018-08-27-09-20-53-274_com.google.android.apps.docs.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...