Sign in to follow this  
Followers 0
Alda

Upgrade 306

13 posts in this topic

Ahoj vsichni, mam 306 1.4 rv98 a uvazuju, ze motor vymenil za 1.6 nebo 1.8. Myslite, ze je to vubec mozny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No do tak novyho auta bych teda motor nemenil. Prece i 1,4 jde vyladit na slusnej vykon. Nebo to prodej a kup si jinyho preugeota s jinym motorem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realizoval bych to tak 2letym horizontu. Jen by me zajimalo, jestli je to zamenitelny.Nerad bych to ladil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to sami z 96 a jsem totalne spokojenej. Spotreba cca 8 litru kdyz to honim a ten moturek dokaze slusne uhanet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toz to uhanet umi to jo, ale zase na druhou stranu se rika ze objem nicim nenahradis ;).Myslis JR ze ty varianty sou motoricky zamenitelny ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

no asi to tam narves ... ale problem je spis ze zbytek auta bude lazenej pro 1.4 motor .. tzn podvozek tlumice brzdy vejfuk ... takze otazka je jestli te to pak nevyjde na vic nez jen koupit motor ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. škoda práce, 2. škoda peněz, 3. výsledek = bastl.

Mnohem lepší, jednodušší a levnější je tohle auto prodat, a koupit si jiné. No, ale kdo chce kam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

stembi: Zaklad je K&N filtr, pak lazenej vejfuk, lazeny svody, vyhodit katalizator. Pak muzes dat ostrejsi vacku a hlavne to precipovat. S timhle motorem by ses v pohode mel dostat pres 100 kobyl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

souhlas s JR

S motorem se dajdelat ruzny silenosti - kdyz mas prachy a jestli chces za kazdou cenu 1,6 tak to prodej a kup 1,6. To je asi nejjednodusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objem fakt nicim nenahradis. Doporucuju taky prodat to a koupit 1,6. Nejhorsi je, kdyz poladis a vytunis slabsi motor (treba 1,4) a pak zjistis, ze ti to nestaci, ze chces vetsi vykon. Pak uz je hodne nevyhodny prodat to a od zacatku delat znova to samy s 1,6. Bohuzel to tak docela casto byva. (nic proti vyladene 1.4, plno lidem vykon staci a navic neni tak zizniva jako treba ta moje mrska).

oddie: Problem je kdyz uz mas auto docela dobre udelany (spojlery, lak, atd.) pak je ta vymena motoru lepsi reseni. Nedokazu si predstavit ze bych to vsechno predelaval na novy auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honan: jo, to asi jo. Když už máš všechno ostatní a spoustu peněz už v tom, je asi pro zlost začínat se vším znovu.

Objem ničím nenahradíš - myšleno plnohodnotně nenahradíš. Ano, souhlasím, a proto bych doporučil podívat se rovnou po té 1,8 a ne 1,6 - ona pravděpodobně ani ta 1,6 pak nebude stačit, a jsi tam, kde jsi byl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pro to pri koupi auta si clovek musi poradne rozmyslet jakej motor chce. Myslim ze je jedno jestli to auto ma narazniky v barve kastle nebo el. ovladany zrcatka. Proste srdcem auta je motor a to se nikdy nezmeni. Tak nazdar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.