Sign in to follow this  
Followers 0
digger306

zhaveni u 1.9TD

13 posts in this topic

Zdravim,mam takovej problem-i kdyz je motor teplej, klidne po 10 hodinovej jizde a chcipnu ho, musim pri dalsim startovani stejne zhavit,jinak se mu nechce.V zime chyta krasne, zhavicky sou v cajku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělá taky, nevím proč. Už jsem si na to zvykl, a beru to jako fakt. Předchozí krám přitom chytal bez žhavení i po dvou hodinách stání...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevim, vam to zhaveni vadi? ja zhavim furt, nechce se mi premejslet, jestli to je teply nebo studeny.... proste sednu, zacnu zhavit, pripoutam se a startuju.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze je to problem vsech tehle motoru???To jste me neutesili, doufal jsem, ze je to jen chyba u me. Ted sem zmaknul sprchu na intercooler jako ma Impreza a je to docela znat - kdyz jedes ve stejnomernym zatahu do mirnyho kopce a zasprchujes, tak zatahne vic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nafotit zatim nemuzu, to prijde...Jinak jsem pouzil 3 trysky na ostrikovani svetel (od kamose z Mercedesu), nadrzku a pumpu z wartburga.Dovnitr jsem natahl spinac a je to :-))Na haubnu jsem pod tu diru k intercooleru bliz k oknu dal ty trysky a sprchuje to.Jen nevim, co s tou "opadni vodou", stejka to po motoru, ale aspon je umytej :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec pánové, mám 106 1,5D z 98 a žhavím taky pořád, je to tak asi standard. Eště jsem nepřemýšlel o tom, že bych sedl, otočil a nastartoval. ®havit, ®havit, ®havit...jak u ženský :) Nech ji stát před obchodem 2 hodiny a chtěj výsledek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau panove kdyz se tady bavite o tech dizlech tak se chci zeptat jestli motor 1,8 TD se daval do 405 break a jestli se jeho kubatura vejde do nizsiho povineho ruceni.

Jo a jeste jakej takovej stroj se da sehnat tak okolo 100 000 Kc.

Diky a cau P205XR

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. dával se i do breaku

2. vejde

3. dá se sehnat okolo 100tis, ale žádný velký zázrak to nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtel bych jeste dodat 1,8TD se vyrabel u 405ek do r.1992 /stary model/

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zhavenie u tepleho resp. vychladnuteho motora nezmeni vlastnosti nafty, takze to zhavenie pouzivam, aj ked je to len na chvilu. Bez zhavenia prve vstreknutie nafty do spalovacieho priestoru nezhori, zapali sa az tlakom vstreknuta nafta z trysky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furt žhavit teplej nebo studenej neni rozdil zkoušel sem chytne i bez žhaveni ale efekt když se musí 3až5x otočit :(žhavim a na brnknutí cvrká ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle miho je rozhodně lepši žhavit před každým startem.Felicie žhavi jen když teplota klesne pod cca 70stupnu a mužu vám říct pokud je teplota na hranici těch 70 tak ta potvora ne a ne chytnout. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.