Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.6HDI ... a co výkon? A co spotřeba?


daw

Recommended Posts

Píše se, že 1.6HDI má nahradit 2.0HDI(110k) a je i úspornější. Dá se z něj opravdu vyždímat dostatečnej výkon na slušné rozhejbání 307SW? A taky se píše, že 206ka s tímto motorem bude mít novou převodovku - jak je to u 307?

[Editován dne 28/6/04 daw]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jel jsem s 307 1,6, doma jezdim 206 2,0 hdi 90+úpravy a 307 2,0 hdi 110 a musim rici ze ta jednasestka neni zla, to vubec ne, ale pripada mi daleko zajimavejsi 1,4 s 90 ps. zalezi urcite jak na ktere auto, ale ukaze cas jake ty motory vlastne jsou.

ja bych rekl pro 206 a 307 htb klidne 1,4 pro breaky a sw 1,6, pro 407 2,0 se 136ps jako ideal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono dost záleží na tom, jaký jízdní styl u Tebe převažuje. Pokud jezdíš plynule v rámci rychlostních limitů a těch 110 koníků využiješ jen občas pro bezpečnější předjíždění, pak asi bude 1,6/110 k pro Tebe ideální. Pokud ale máš ád sportovnější jízdu a předpokládáš, že ten výkon budeš často využívat, pak se domnívám, že 1,6ku uštveš. V tom případě bych se nerozmýšlel a šel do 2,0. Stejně jsem uvažoval při koupi dodávky VW Transporter, krerý se v době, kdy jsem ho kupoval, vyráběl s motory od 1,9 TD do 2,5 TDi, a Ty 2,5 měly dokonce tři výkony. Koupil jsem nejslabší 2,5 TDi (tuším 96 koní), momentálně mám najeto 350000 a na motor jsem nešáh´. Dokonce zavrhuju i tzv. čiptuningy, protože si myslím, že to je další z důvodů, proč nám může motor odejít. Jinak 307 SW je krásný autíko, i když se tu občas objeví hlášky, že je docela poruchové. Ale to mohly být třeba jen ty první kousky a teď už budou chybky vychytaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

zalti jak jedes. pokud drzis auto na max. kroutaku, nechaji se se spotrebou delat divny. taky muzu jet za 8 a taky za 6. jde jen o to, jak moc to tocim... takze bych rekl, ze se chteli se 407 poradne svezt. tam je navic sestka, takze od nejakych 110 km/hod jde spotreba rapidne dolu.

vzdy u noveho hdi je spotreba vyssi, az se motor zabehne, klesne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

V nějakem chytrém časopise jsem četl že uvažovli o tom že budou dávat HDi do 307 CC teď si nejsem jist jestli 1,4 nebo 1,6 a opustili od toho z důvodu vysoké spotřeby okolo 9L což mě připadlo neuvěřitelné připisujou to konstrukci vozu čemuž jsem nějak neporozuměl :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Hnipak

Hmmm, no ty se ty novy HDi motory vybarvujou ;)

Poslyste nekdo v jedny diskuzi na autorevue.cz psal ze do C4 budou davat i nejaky 2.0 turbobenzin, nevite o tom neco? Ze by PSA delalo turbobenzin? Nebo se ten clovek spletl?

Co já vim dělá PSA Turbobenzin běžně, spíš je kouzlo 180 koníků bez Turba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Text Pokud je rec o motoru 1,6 HDi zalezi do jakeho auta se namontuje. Treba takova trida aut jako je 206 nebo 206 SW by tyto agregaty mohly dobre vrnet, vcetne vykonu a spotreby. Mozna i u 307 BK by tato varianta mohla fungovat ale teyko rict \"rad bych tuto variantu vyzkousel\" na 307 SW to je podle meho malo a to uz nemluvim o vozech jako je 607 nebo 407!!! V zhledem ktomu ze 1,8 u 407 nejela azt tak jak jsem doufal, musela se hodne tocit aby to jelo, tak i podle zkusenosti od jisteho prodejce NV peugeot ktery sam rikal ze ta 1,6 HDi v 407 nic moc.

Kdyz HDi do velkych aut tak od obsahu 1,9 a vise

Kombiky tak od 1,8 benzin a HDi od 2,0 zhruba takto bych to vydel, ale je to jen opravdu zhruba :cool:;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Hnipak

No jenomze 1,8 ma kroutak 160, zatimco 1.6 HDi ma 240, to je o 50% vic! Takze bych si tipnul ze to pojede lip, v 307 i 407.

Jinak 307 BK a SW vazi stejne atd, tak pro by na BK mohl stacit a na SW uz ne?

Promin uplně jsem zapomněl v tu chvíli na tuto skutečnost je to trapný takhle kecat. Co se týká 307 a vní motrou 1,6 HDi tak i

v příspěvku jsem psal že by to mohlo dobře jet, ale jěště jsem nikoho neslyšel o této variantě mluvit, ani já sám něměl možnost vyzkoušet tuto variantu tak se můžeme jenom domnívat jako to ve škutečnosti vlasně je?

Ohledně 407 1,6 HDi jsem mluvil s člověkem který s ní jezdil a nebylo to nic moc? Tak nevím Můj názor je že když si koupit HDi 407 tak s 2,0 HDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem mlivil s kámošek co dělá u Pugeota mechanika a kecali jsme o 407 v 1.6 HDi a prej to jede paradně skoro jak 407 v 2.0 HDi tak nevím nejradší bych si top sám vyzkoušel: A prej dokonce jsou 407 v 1.6 HDi dražší než v 2.0 HDi !!! ;):cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není otázka modelu. 407, 307 nebo 206 - do všech se dává stejná 1.6HDI. Krou?ák (to že se může zvýšit) je dán novou elektronikou - prý druhé generace. Tak si myslim, že auto je tak živé, jak bude těžké a kolik dalších agregátů bude zásobovat svým výkonem.

Prý se taky s novými motory změnilo pár dalších drobností - jako je řazení, snad brzdy atd.

Je zajímavé, že třeba citóni se stejným motorem jako P maj o nějakejch pár deci menší spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...