Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

jaké svíčky na LPG?


mychaylow

Recommended Posts

Zdarec příznivci pažoutů,

Poradíte mi někdo,jaké mám koupit svíčky?Jedná se o 406 1.8 8V 66Kw s přestavbou na LPG (tip \"HOLANĎAN\")

někdo mi říkal,že by tam kvůli plynu měli bejt tříbodové a já tam mam v současné době jednobodové BOSCH

dík za radu........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NGK BKR5EK ( baleni 4 kusu oznaceno jako V line 23, cena cca 700Kc)

jsou to dvoubodove svicky, stejne jako maji byt originalni Bosch, mam je k plne spokojenosti, naopak stribrne Brisk LPG a Eyquem mi nefungovaly dobre

[upravil dne 27/5/09 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to vyzkoušet, já došel k levným Beru za pár korun a vyplatilo se mi je častěji měnit. Jinak co se týče těch Boschů, tak ty bych už nekupoval, nebylo to ono a podobnej názor má víc čtyřistašestakřů v okolí. Ale ty máš jinej motor, takže bych to viděl na experimenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

Taky teď řeším, jaké svíčky. Bylo mi doporučeno od plynaře NGK jednobodové. Dvoubodové se prý pro LPG moc nehodí. Problém je, že jsem jednobodové NGK nikde nenašel :(:(:(. Teď mám v autě 2 bodové BERU a nějak mi to začíná cukat :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj vicebodovky nejsou na LPG zas tak dobry, ackoliv nahore jsem psal o NGK BKR5EK , ktery zrovna dvoubodovy jsou. Ty mi jezdily vcelku dobre, ale zhruba jen 30tis km. Ted mam primo original svicky z peugeotu, jsou to Bosch FR7DE (krabicka peugeot a v ni svicky bosch s uvedenym oznacenim) a ty jezdi asi zatim nejlip.

Takze muzu doporucit

[upravil dne 24/3/10 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou to obyc na benzin, original co maji byt pro tenhle motor, taky mam tu zkusenost, ze svicky pro LPG vetsinou nejedou vubec a nejlepsi jsou originaly, nebo odpovidajici nahrady jinych znacek podle originalniho cisla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

niekolko krat som vo svojich prispevkoch kritizoval sviecky NGK LPG / CNG, ktore su specialne pre LPG, a s ktorymi som nebol spokojny, lebo motor mal nepravidelny chod a cukal. pri pouziti BOSCH to nebolo take markantne. chyba vsak nebola v svieckach, ale v zapalovacej rampe. po vymene rampy musim skonstatovat uplnu spokojnost. ako to bude z vydrzou neviem, lebo som na nich najazdil len okolo 10000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NGK jsou nejlepší ale jestli i na plyn taky tak to nevím. dávali jsme na Hondy jen NGK a všichni byly spokojený a najazdili ročne i 40 000 km ovšem byli případy kdy měli auto predeláni na plyn, pořád svítila kontrolka motorů nikoli nouzový režim a auto mělo nepravidelný volnoběh, jinak bylo v podstate vše ok. vono celkově už benzín dost vysušuje spalovací prostor a plyn obzvlášť a přidej k tomu kvalitu našeho plynu :bojim řekl bych že nerovnoměrný volnoběh je jaksi u nás sprievodný úkaz. jen tak btw jeden chlápek si dovezl z ameriky Hondu RSX nebo tak nejak se to jmenovalo proste offroada měl ho tam asi 2 roky. kupoval ho fungl a dával ho předelávat na plyn. řikal, že stráta výkonu byla minimálni neznatelná a chod hladkej. když s ni přijel sem tak se jen problémy začeli. jezdil na náš plyn pár mesícu a už byl chod motorů nepravidelnej, spotreba se zvedla a tah motoru poklesl. už pak nepomhla ani vymena všeho co souvisí z palivem a spalovánim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Údajně jsou nejlepší i na plyn (NGK), ale nikde nejsou jednobodové :myslim. A já se můžu divit, že mi to na volnoběh jede tak nějak divně-nepravidelně a stále to řeším a nic nepomáha a ono to je možná kvalitou LPG, já se picnu :D. Beru LPG jen na SHELLce, ale tam to asi taky stojí za ho...:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja treba problem s volnobehem na LPG nemam, motor drzi krasnych predepsanych 860 otacek a nijak nehoupe, beru ruzne, TankONO i na NoName pumpach (nejcasteji to ONO, ta ma zatim asi nejlevnejsi LPG) za celych 162tis km co mam uz na tom zarizeni DGi najeto zadny problem (nepocitam beznou udrzbu, jako vymena membran po 100 000km, ktera je nutna tak jako tak, filtry menim vetsinou s vymenou oleje po 15tis km, mam dva filtry na kapalne fazi LPG a jeden na plynne fazi na vystupu do vstrikovace)

celkove ma moje 406 uz na LPG najeto kolem 350tis km

[upravil dne 1/4/10 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím jak je to s peugeotama s tími nemám vůbec skušenost. mám skušenost jenom s hondama, tem se plyn jak sem psal moc nelíbil a dávali to najevo tim volnoběhem, zvukem, tahem a dřivejší generálkou motorů než když beží na benzín. ono asi hodne taky záleží i na tom jak s tím kdo jezdí.

[upravil dne 1/4/10 Ericce]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kuboš

Údajně jsou nejlepší i na plyn (NGK), ale nikde nejsou jednobodové :myslim. A já se můžu divit, že mi to na volnoběh jede tak nějak divně-nepravidelně a stále to řeším a nic nepomáha a ono to je možná kvalitou LPG, já se picnu :D. Beru LPG jen na SHELLce, ale tam to asi taky stojí za ho...:(

jednobodove su http://www.olejshop.sk/svicky/ngk-lpg-cng-svicky/p/ngk-lpg-cng-svicka-lpg-1/ a su specialne na ply, ale tvoj problem z volnobehom asi nie je vo svieckach, ale asi tam ako pise ferry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lubokpz

jednobodove su http://www.olejshop.sk/svicky/ngk-lpg-cng-svicky/p/ngk-lpg-cng-svicka-lpg-1/ a su specialne na ply, ale tvoj problem z volnobehom asi nie je vo svieckach, ale asi tam ako pise ferry

To jsou svíčky přímo na LPG a CNG, za prvé jsou strašně drahé a za druhé jak už někdo tady psal nejsou nic moc. S tím volnoběhem to není takové strašné, jen to prostě nejede tak hladce jak by mělo. V podstatě mi to dělá od začátku, ladí se to a ladí a né a né na to přijít:(. Ale já mám trpělivost, budu je otravovat tak dlouho, dokud to nedoladí-však jsem zaplatil dost peněz :(. Jinak to jede v poho;). Spotřeba 9.7l a cena 13.80 -spokojenost :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to, ze nie su nic moc som pisal ja:mad:, ale ako som uviedol vyzsie, chyba bola v zapalovacej rampe a nie vo svieckach, po vymene rampy je to super, len uvidim aka bude zivotnost, drahe teda su, :myslimale dotaz nebol na cenu, ale na sviecky pre plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Oživím staré téma, koupil jsem teď svíčky BOSCH FR7NI332S na LPG/CNG, jsou to platina-iridium, tak jsem zvědav. Svíčky stály 130kč, takže mě stály sada jako jedna NGK LPG a měly by být podobné(jinak bych to ani neřešil a hodil obyč NGK). Tak pak dám echo, jak se mi to jeví. Snad to ale nebude jen placebo, protože svíčky tam byly měněny nevím kdy :)

tady jsem koupil, ikdyž cenu tam mají uvedenou lehce vyšší

http://www.autotwin.cz/zbozi/10039539/ZAPALOVACI-SVICKA-PLYN--FR7NI332S--LEM-IRID.htm

Ale tady je lepší info

http://autodily.lkauto.cz/svicky-bosch-pro-lpg-5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...