Sign in to follow this  
Followers 0
jansali

olej v motoru

6 posts in this topic

Čau všichni. Mám P405 1.9i a spotřeba oleje se pohybuje od výměny k výměně tak 7-8l. Asi to není normální co? Když auto stojí tak asi minimálně hodinu a pak se nastartuje, tak si to modře odfoukne. Při akceleraci si to taky trochu modře odfukuje a z motoru se při tom ozve takovej cvrkot jak dělaj starým šokovkám ventily když se jim šláplo pořádně na plyn. Poraďte co s tím dělat. Dík Honza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8l, to je slušný dvoutakt :)

Těsnění vodítek ventilů ti netěsní, tudy teče ten olej do válců. No a po delším stání a nastartování se spálí, to je ten modrej kouř. Chce to dát nová těsnítka.

Ten cvrkot, to nevím, má to hydroštely? Jestli jo, můžou to být ony, jestli ne, tak je třeba jen moc velkej předstih???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za radu, ta těsnítka vyměníme. Pokud to nebude nic horšího. No a jestli to má hydroštely to nevím ale asi se to pozná až se budou dělat ta těsnění.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě bych chtěl vědět, jestli se u té výměny těsnění musí sundávat hlava motoru a nebo to jde bez toho? Dozvěděl jsem se že prý u některých motorů se to sundavat musí a u jiných zase ne. Podle čeho se to pozná???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.