GhostBoxer Odesláno 8. únor 2009 Sdílet Odesláno 8. únor 2009 Dle VINka v service boxu se mi v nákresu zobrazují 4 žhav.svíčky, ale v autě je nevidím. Bohužel ten prostor je zahuštěný hadicemi a rozvody, nerad bych to celé rozdělával zbytečně. Lze prosím zjistit, zda tam ty žhavky určitě jsou? Ruka tam prostrčit moc nejde, podle nákresu by měly být tak 2-5 cm níže než je spodní plastový (čtvrtkulatý) kryt rampy paliva ke vstřikům. Nebo jsou schované pod rampou a ten plast. kryt je zakrývá také? Lze zjistit, zda tam jsou a kde přesně je hledat? Jestli je tam spojitost, tak v serviceboxu mám mít el.odpor=předehřev v sání vzduchu, ale mám tam ve skutečnosti ten plamenný termospouštěč (0328 09 ? ). VIN: VF3ZBPMNB17463435 Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 8. únor 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2009 motor sofim 8140.43S.2220 94kW 2,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 29. březen 2009 Sdílet Odesláno 29. březen 2009 tohle me nejak uniklo , no asi jsi je našel , fakt jsou zezadu ,pristup je jak k penezum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 1. duben 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2009 Ze dvou zdrojů mám, že ty 4 žhav.svíčky tam vůbec nejsou, když je tam ta plamenná svíčka v sání. Vzhledem k teplému počasí jsem to odložil, pravděpodobně ale jen do příští zimy. Kde teda ty žhav. svíčky přesně hledat? V serviceboxu jsou normálně zepředu, pár cm pod rampou, tam však já nic v autě nevidím. Co je myšleno tím, že jsou zezadu? Zároveň bych se zeptal, nemám klimu, je v topení nějaký pylový (kabinový) filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 1. duben 2009 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2009 Ve výše uvedeném příspěvku by měl být pohled normálně zepředu, nebo ne? Tady ještě doplňuji tu plamennou, co tam opravdu mám. Předem díky za případné upřesnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KTM Odesláno 6. květen 2009 Sdílet Odesláno 6. květen 2009 U tohoto motoru budeš žhavičky hledat marně. HDi je vůbec nemaj, neni tam místo. Máš jen start s plamenem v sání. V servis boxu je to špatně, protože když se podíváš na hlavu (u který máš tu žhavičku) je z TD a ne z HDI:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. květen 2009 Sdílet Odesláno 8. květen 2009 tenhle motor samo zhavicky ma viz obr , netušim proč jsem psal zezadu , jsou samo zepředu .sorry za mystifikaci . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 8. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2009 Díky za snahy, ale plnou pravdu má KTM, ty 4 žhavičky tam opravdu nejsou. Na obrázku ze service boxu je opravdu starší TD, asi se jim nechtělo kreslit s (tehdy) novým motorem. Tak pod jiný motor šoupli obrázek staršího. V TD jsou vstřiky v takovém korýtku, u HDI je to ve vybráních. Jinak jsem měl sundané částečně hadice a patřičná místa jsou holá. Dole na ty případné žhavičky místo i možná je, ale nejsou. Holt Service box není úplně dokonalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KTM Odesláno 11. květen 2009 Sdílet Odesláno 11. květen 2009 Kdyby si ještě někdy něco s tímhle motorem chtěl, stačí říct. Znám ho teď do šroubku, předělával jsem ho z HDI na TDI a povedlo se:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 11. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2009 Jasný dík. Vzhledem k tomu, kolik ten motor vydrží a vezmu-li kolik ročně najezdím, tak se možná dřív rozpadnu já než HDI. Zatím jen vyměňuju olej atd. Akorát mě trvale štve, že zastudena to pravidelně okolo 1900-2100 ot. jemně pocukává , zejména na trojku ( ale lze to cítit jemně i na 2 a 4 ). Ne na volnoběh. Tak pokud jsi to náhodou řešil ... Zatím to nechávám být a tenhle okamžik se snažím za jízdy překonat. Jinak jestli máš fotky, tak to někam hoď, se poučím. Ať tu podsekci Modely-Boxer trocha zaplníme. Mám týden nastříkaný brzdy, sem si říkal že tu boxera skoro nikdo nemá, tak jsem to nefotil. Jsem se mohl pochlubit. Ne že bych to dělal sám. Ale stejně jsem měl ruky jak prase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KTM Odesláno 12. květen 2009 Sdílet Odesláno 12. květen 2009 S tím pocukáváním je to u HDI skoro nedohledatelný(ale vyměnil bych pal. filtr a podívej se jestli ti funguje předehřev paliva) , proto jsem zariskoval a předělal na TDI, tam si doma spravíš všechno sám :-) Ty fotky zkusim dotlačit, ale bude to chvíli trvat:myslim Mám Boxera maxe minibusa 9 míst a mám ho předělanýho ala obytňák tak podomácku tak se taky zkusím pochlubit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 12. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2009 To máš dobrý, až tě vyhodí z baráku, máš kde přespat. A ještě je to výhodný pro stopařky, akorát už stopem skoro nikdo necestuje. Filtry měním, pocukává to i v létě, takže předehřev i filtr vylučuji. Co tak čtu na netu, tak je to občasný neduh téměř u veškerých typů dýzlů. A každý píše, jak vyměnil to či ono a za 14 dní to cuká dále. Turbo zatím hvízdá statečně, tak jestli tam dělá bordel egr či váha, nevím. Na to abych měnil všechno systémem pokus-omyl to není adekvátní problém. Navíc je tam k většině věcí dost blbý přístup a málo místa na ruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KTM Odesláno 13. květen 2009 Sdílet Odesláno 13. květen 2009 A co máš za rok? Jestli tam vůbec máš egr? Já ho tam nemám a je to 03. To se blbě hledá, buď musíš napíchnout na počítač a doufat že něco zjistěj, nebo si myslim že to nenajdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 14. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2009 Já mám 04 . Chybu to nehlásí. Na diagnostice jsem byl loni a maník nic neříkal. Navíc na volnoběh to servisu nic dělat nebude. A platit tisíce za diagnostiku s nejasným výsledkem zatím nemíním. Pořád je to v kategorii \"banalita\" . Pokud se to nezhorší, řešit nebudu. hlavně nechci kupovat jeden díl za druhým. Egr bych tam měl mít, zaslepovat ho zatím nebudu. Třeba se tady někdo objeví s řešením problémku. Dnes jsem měnil olej (a spol.) , a zároveň žárovku v potkávačkách, znáš to - když to jde udělat složitě, proč to dělat jednoduše. A tak jsem se po cca půl roce opět díval na ty chudáky broučky s hlavičkami narvanými v žebroví chladiče. Příští týden jim udělám hromadný obřad a budu je muset odstranit. Hledal jsem i kabinový pylový filtr v topení (nemám klimu), nic tam není a asi tam ani nic nenapasuji. Až to někdy budeš měnit, dej fotky. Jako tuning přemýšlím sehnat ten odlučovač oleje a mrsknu ho někam na konec hadice z odvětrávání, co se napojuje za filtrem do sání. Sem se tam díval a ta hadice odvětrávání je až moc od oleje. Řešil jsi to nějak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KTM Odesláno 15. květen 2009 Sdílet Odesláno 15. květen 2009 Jo jo na konci hadice mám odlučovač tušim že je z 2,5D nebo TD, to je ale jedno, dal jsem ho tam. Já tam totiž nemám ani tu odlučovací plastovou krabičku v bloku, protože byla rozšlehaná, tak jsem to musel dát bez ní a proto jsem dal ten odlučovač nahoru, ty máš tu krabičku, tak bych asi ani nic dalšího neřešil, maj to takhle spočítaný, tak to nech. Po kolika km měníš olej? Jestli mezi nedolejváš nebo aspon ne moc, tak to neřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 16. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Já to mám samozřejmě u bloku komplet, jinak to snad ani nejde, tam ústí kde co. A vpravo u filtru, jak ústí do sání (za filtrem) ta hadice (odsávání motoru), tak téměř na konci je ta plastová mininádobka (jakoby na zachytávání oleje, shora má tak 6 cm , tvar jakoby kužel ). Už tu na to bylo téma a kdosi to tu měl rozdělané, vevnitř je pouze pružina a pohyblivý vnitřek-labyrintová zátka. To žádný olej nezachytí. Tak přemýšlím k tomu přidělat opravdu klasický odlučovač oleje, koupený odjinud. Taky se to tu probíralo. Hadici nechat jen tak volně odkapávat na zem nedám. Vedle filtru ještě místo nějaké je, z plechu asi ohnu nějaký kutilský držák a přišrubuji odlučovač někde vedle. Akorát ho musím ještě někde koupit. Ta hadice má asi 23mm vnitřní průměr, tak doufám že nebudou třeba nějaké redukce. Navíc té odvětrávací hadici určitě pomůže, když bude trošku víc směřovat nahoru, ten olej z ní pak bude víc stékat zpět do motoru, takhle se v té hadici drží - je skoro vodorovně. Olej měním cca 12-13 tis. , a vypadá ještě dost použitelně. Podle barvy oleje : při 10 tisících je olej ještě dost dobrý, při 15 tisících mi připadal už tak akorát (ale věřím, že tak 23 by klidně ustál). Klasika-naliju středně a druhý den doliju nějak k max. Dolévat během času již není potřeba, něco si to evidentně vezme, ale dolívat do další výměny netřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta.kr Odesláno 19. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2013 Zdravím řeším teď taky sice Jumpera, ale motor 2.8 HDI a chci se zeptat na ten start s plamenem v sání co to vlastně je a jak to funguje a má se tam něco měnit apod. Dnes jsem hledal na motoru jak deb*l žhavičky a naštěstí mě napadlo mrknout na net. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 26. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2013 Jak sis pročetl předchozí odstavce, tak to nemá klasické žhavičky do válců, ale jednu plamennou svíčku v paroží sání. Tudíž to do sání pouští plameny pekelné a ohřívá vzduch. Což zřejmě není nejideálnější způsob žhavení, zato zřejmě nejlevnější a nejjednodušší na servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta.kr Odesláno 27. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2013 To je super hustý díky za ujasnění a dá se to nějak měnit nebo jak se to servisuje popříp. udržuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 27. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2013 První si pohledem zkontroluj, co tam máš, než začneš řešit. Já už tankuji jen u osvědčených stanic. Sice se stalo, že jsem ve velkých mrazech párkrát nenastartoval, ale to dávám za vinu naftě a mrazu. Jinak zatím v zimě startuji přiměřeně teplotě, normálně, tak to neřeším. Mám tam pořád ještě originál svíčku. Správnou funkci dle fotky zjistíš snadno, těch pár vteřin bez filtru se to nepotento. Cenu se mrkni do service boxu, ale citroenu, dáš si tam tvůj vin. Na googlu pak podle kódu můžeš najít, od jakého výrobce to je. I když můžeš vzít od jiného, když je to shodné. Osobně bych nějakou opravu neřešil a pokud to má dost nalítáno, tak v případě nefunkčnosti koupil novou svíčku a měl zas několik roků pokoj. Vyměnit to je jednoduché, je to přístupné, ale jestli si netroufáš, však se zeptej v servise, kolik chtějí za práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.