Venda Odesláno 26. září 2002 Sdílet Odesláno 26. září 2002 mám takovýto problém : když startuji studený motor, tak motor naskočí ihned, ale začne sebou cukat, chvíli se všechno rozklepe (palubovka se celá třese) a pak motor zhasne, zkoušel jsem malounko sešlápnout plyn a bylo to OK, ale musím nějakou tu dobu ten plyn podržeti (cca. půl minuty), protože jinak to "chcípne",... pak už je to dobrý, ani se nic neklepe. Mám P 309 - 1,9 D - r.v. 1988. Pokud by jste někdo věděl, co s tím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. září 2002 Sdílet Odesláno 26. září 2002 Ja mam sice 605 2.1 TD, ale zda se mi jako by byly nastaveny prilis nizke otacky, nebo nefungovalo takove to termocidlo, ktere ma v zavislosti na teplote motoru (resp. vody) zvysovat volnobezne otacky, pokud ho tyhle motory maji. A hlavne - zhavi ti to vubec? Nejde po nastartovani z vyfuku chvili bily kour? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venda Odesláno 27. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2002 Na ten kouř, jsem se již díval, ale všechno v pořádku. Už jsem se objednal do servisu, raději si nechám motor zkontrolovat, přeci jen u nás v Kérkonoších je dosti krutá zima a pro mne je to první zima s dieselem (dříve Š 105 a bez problémů) a auto k dojíždění do práce potřebuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. září 2002 Sdílet Odesláno 27. září 2002 Nefunguje aut. předsuvník. Z toho si nic nedělej, mně taky ne, už asi u osmého auta... Jestli ti to vadí, můžeš tam nastavit vyšší volnoběh, nebo ten bazmek vyhodit a natáhnout z kabiny lanko s ručním ovládáním - takovou obdobu ručního sytiče Jinak za ten bazmek chtěli v Peugeotu myslím 1400,- (?) - to bych za to asi nedal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. září 2002 Sdílet Odesláno 27. září 2002 Jo, a jak tak koukám na předchozí odpovědi, tak pokud to naskočí ihned, a po tom mírném přidání plynu to nevynechává, žhavením to není. Nicméně, když koupím diesla, a chci si jej delší dobu nechat (tj. u mě víc než rok ), nechám zkontrolovat tlaky a trysky - a doporučuju totéž. Zatím jsem totiž vždy musel rovnou dávat trysky nové... A když jsou vyndané vstřikovače, je vidět na žhavky, jestli svítěj všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RS Odesláno 9. říjen 2002 Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 Zdravicko, mam skoro podobny problem. Mne tiez motor naskoci (aj v slusnej zime) bez problemov na prvy krat.Bezi asi 3-4 sekundy v pohode a potom zacne vynechavat (cukne ho tak raz za 2 sekundy).Trva mu to asi 30 sekund, a potom ide uz v pohode. Co to moze byt? Zeby chytal niekde vzduch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. říjen 2002 Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 RS: diesel si může chytat vzduch jak chce, tam je to úplně fuk. Dělá to jen, když je opravdu zima, nebo i při teplotách nad nulou? Pokud jen v opravdovém mrazu, může být jeden válec slabší. Ale spíš je to žhavka nabo vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RS Odesláno 9. říjen 2002 Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 Cez leto to nerobi,ale uz okolo +5 stupnov to zacina (a samozrejme celu zimu). Zhavice mam nove (Bosch),ale vstreky neviem v akom su stave. A este ked idem tesne nad otackymi volnobehu tak citit trochu trhanie (ako studena skodovka,len slabsie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venda Odesláno 9. říjen 2002 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 Ták jsem to měl v servisu a opravdu je to ten "posuvník"(jinak motor O.K.). A mám si prý rozmyslet, jestli mi to za to stojí, tam dávat novej - vzhledem k ceně. Takže by mne zajímalo, jak si to natáhnout do kabiny, ňáko podrobnější popis, abych něco nezblbnul. Díky Venda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. říjen 2002 Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 No. Jednu zimu jsem startoval tak, že jsem zvednul kapotu a podšprajcoval tu páku kolíčkem. No ale v -20° nic moc... Z toho předsuvníku vede krátký bovden s lankem. No tak to lanko odpojíš, a místo toho natáhneš např. bovden s lankem z jízdního kola. Fantazii se meze nekladou, jen je třeba najít vhodný "čudlík" na konec. Do kabiny to protáhneš vedle svazku el.kabelů, je tam průchodka. Copak si v servisu řekli, za ten aut. bazmek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. říjen 2002 Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 RS: na ty vstřiky bych se teda mrknul, vyplatí se to. Nedávno jsem nechal dělat trysky na tom mém "novém". Když jsem viděl, co odtud ten motorář vytáhl, skoro jsem si nadával, že jsem tam nepřijel hned. A ještě mi nešly dvě žhavky... Takže jsem za změření tlaků, nové trysky a seřízení vstřiků poslušně vysypal 2600,-, a jsem spokojeney. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RS Odesláno 10. říjen 2002 Sdílet Odesláno 10. říjen 2002 oddie: OK, teraz som v nemecku,ale ked sa vratim,dam si tie vsteky poret. Zatial vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venda Odesláno 22. říjen 2002 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2002 ...tak jsem si to lanko natánul do kabiny a "automaticky" si to ovládám sám. No největší problém opravdu sehnat ten správnej čudlík...sem využil ovládání sytiče do Favorita, ale pakárna to sehnat. Jen by mne zajímalo, jak velké otáčky by měl mít motor při volnoběhu, než se zahřeje, když to ovládá ten aut. předsuvník. Protože, když jsem ten "čudlík" vytáhnul na maximum, tak to bylo někde na 1300 otáčkách, ale to nestačilo motor stále cukal, tak jsem povolil dorazový šroub na té páčce, až jsem se dostal na 1600 otáček a tam už to je dobrý, motor po nastartování naskočí a pěkně si bublá...ale nevím, zda jsem to s těma otáčkama nepřehnal. Jinak po zasunutí "automatického čudlíku" mám volnoběžné otáčky na 1000, což je asi normální. Takže by mne zajímalo, jestli někdo nevíte jaký jsou hodnoty volnoběžných otáček studeného motoru, když si to ovládá sám aut. předsuvník. P.S. omlouvám se za to příšerné odborné vyjadřování ..v 10:20 provedena oprava nul..abych neprovokoval [Editováno 10/22/02 Venda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 22. říjen 2002 Sdílet Odesláno 22. říjen 2002 Takovýho diesla s 16 000 otáčkami chci taky :D určitě to má bejt 1000 až 1600, že )) to nic, překlep se stane.... osobně mě automatickej sitič drží turbo diesla studenýho kolem 1000 otáček, pak si klesne na 900 těch 1600 mi připadá už dost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venda Odesláno 22. říjen 2002 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2002 no, jo.,s těma otáčkama ... to jsem přehnal , to bych asi už lítal.,.,ale jak je vidět, tak to bylo pochopeno dobře.,., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 22. říjen 2002 Sdílet Odesláno 22. říjen 2002 Škoda, ty otáčky si tam měl nechat, to byl takovej krásnej omyl ale fakt bych chtěl vidět takovýho diesla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. říjen 2002 Sdílet Odesláno 22. říjen 2002 Volnoběh má být kolem 800 - ale já mám taky víc, aspoň se to tak neklepe. Těch 1600 na "sytič" je ale celkem dost - v jakém stavu máš trysky, že ti to na míň otáček vynechává? Nechal jsi je zkontrolovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venda Odesláno 11. listopad 2002 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2002 ...tak jsem se dostal k PC. Tak prd motor OK, jak mi by bylo řečeno v servisu, kterej mi připravoval auto na technickou...mi to nedalo a zajel jsem si do Choustnikova Hradiště a nechal jsem to překontrolovat a ejhle jedna žhavka a jedna tryska se musela vyměnit. Teď je startování o něčem jiným. Jen tak pro zajímavost kontrola tlaků, výměna výše uvedených dílů, seřízení vstřiků a seřízení toho mýho "automatickýho" předsuvníku....tak to stálo 3600,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. listopad 2002 Sdílet Odesláno 11. listopad 2002 Počkej, měnili 1 žhavku a 1 trysku??? A celkem za 3.600,-? To je tedy hodně drahý, to ti tam dali trysku Bosch, ne? Já používám trysky MotorPal, jsou podstatně levnější. A trysky zásadně nechávám měnit všechny naráz. Jak už jsem někde psal, změření tlaků, výměna trysek, seřízení vstřiků - to vše za 2.600,- (v Praze u firmy Autodiesel). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.