janhercik Odesláno 25. září 2002 Sdílet Odesláno 25. září 2002 Měl bych dotaz na automatický sytič (nazývá-li se to tak i dieselu) u motoru 1,9 D u P405 s čerpadlem Bosch, chodí mi nepravidelně, snad jako by byl přidřený. Zajímalo by mě, při jaké teplotě vody má být úplně vypnutý, jak velký je pohyb lanka. Abych mohl odzkoušet jeho funkci alespoň v hrnci na kamnech. Nebo ten sytič úplně vyřadit ? Víte někdo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. září 2002 Sdílet Odesláno 26. září 2002 Měl jsem už tuším 8 dieselových pažoutů, a tenhle bazmek nefungoval ani u jednoho. Ani opravit to asi nejde, ten krám je zalisovanej a tváří se, že bez poškození rozebrat nepůjde. Jinak jmenovat by se to mělo "aut. předsuvník". Já to mám nastavené prostě "nějak", nastálo, už jsem ale taky viděl pár předělávek na ruční táhlo, jako to měly starší auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.