RS Odesláno 24. září 2002 Sdílet Odesláno 24. září 2002 Pomozte! Nikdy som nemal problemy so spotrebou oleja vzdy vydrzal od vymeny do vymeny. A teraz som isiel v jednom kuse cca 1000 km a zmizlo mi vyse 1 litra. Pritom ked stojim nikde nie je vidno,ze by cosi kvapkalo a aj motor taha a dymi tak ako predtym. Co sa mohlo stat? Auto mam P309 1,9D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 25. září 2002 Sdílet Odesláno 25. září 2002 Pri diesloch je písaná spotreba oleja do 1l/1000km takže je to úplne v pohode, mne to sice robí neaký pol liter ale aj tak sa nemaš čoho bá?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marekk Odesláno 25. září 2002 Sdílet Odesláno 25. září 2002 U diesla je to v poho. Hlavne ked si isiel v kuse 1000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. září 2002 Sdílet Odesláno 25. září 2002 1l/1000km na 1,9D je dost. Je to starý či nový typ? Jak jsi jel rychle, těch 1000km? Když se jede "co to dá", spotřeba oleje vzroste. Kolik to tak má najeto? Podívej se do vzduch. filtru, nehází to tam moc oleje přes odlučovač? Když sundáš víčko oleje za běho motoru a přidáš plyn, lítá odtud fest olej a kouří se odtud? Co používáš za olej (minerál/polosynt)? Koukni na tyhle věci, pak ti kdyžtak řeknu víc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RS Odesláno 26. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2002 Takze rok vyroby je to 89. Najazdene to ma 230000 km. Olej pouzivam Madit Turbo Plus (15W40).Tych 1000 km som siel medzi 120-140km/h. Ale ked som jazdil bezne do nejakych 100 km/h tak som nemusel dolievat cca 5000 km. No a okolo vzduchoveho filtra je to od oleja. Vdaka za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. září 2002 Sdílet Odesláno 26. září 2002 Jo. Takže starší typ, vývěva na řemenu? Lámalo se to zrovna na konci 89... Olej: dobrá volba, pro tenhle motor akorát. U tohoto motoru mám zkušenost, že není dobré nalévat jej na horní rysku - pak toho oleje vyhází víc do sání. Sám jel při výměně naleju kousek nad minimum. Jinak vzduchový filtr bude vždy trochu od oleje - je použit tzv. mokrý typ filtru - ostatně když se mění, ta molitanová vložka se má natříkat olejem (ve sprayi), jinak nefiltruje tak jak má. Při 140km/h si to vezme víc oleje než při 100, to je normální, přeci jen točí přes 3000 ot. Ještě zkus sundat to víčko za běhu, ale mělo by to být OK, starosti bych si moc nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.