Guest Lidri!!! Odesláno 2. leden 2009 Sdílet Odesláno 2. leden 2009 Ahoj mám dotaz, nemáte někdo skušenosti s tímto kitem Short Shifters zkráceného řazení, myslím, že se to ještě neprobíralo! Je to na autodoplnky.cz! Zmenší to dráhu řazení, takže je možný přesněji a rychleji zařadit! Je to prý nejlepší jak na sprinty, tak i v běžném provozu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 2. leden 2009 Sdílet Odesláno 2. leden 2009 Vítej v Americe Určitě se to tu už řešilo, zkus pohledat. Ale na 406 nevím, že by to někdo měl. Klíčový slova: Short shift, Quick shift //EDIT: Linky na jednotlivý témata: 306 206 106 106_2 206_2 U 406 zřejmě nikdo touhle vymožeností nedisponuje, nebo se nepochlubil, nebo sem to jen nenašel. Mohlo by to řazení ve 406 bejt malinko lepší, ale není to nic hroznýho. Konkrétně u tý 206 je převodovka mizerná až extrémně. Projdi si daný témata a posuď sám, jeslti se do toho chceš pustit. Pokud někdo nedělá už hotovej výrobek na 406, musel bys nad tím bádat, kam a jak to naroubovat. [upravil dne 2/1/09 MirasCC] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lidri!!! Odesláno 2. leden 2009 Sdílet Odesláno 2. leden 2009 ok projedu to,díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 3. leden 2009 Sdílet Odesláno 3. leden 2009 zeptej se toma406 on to na svoji ma udelane nekupoval to jde to udelat vice lidi to tady vyrabelo uz doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 3. leden 2009 Sdílet Odesláno 3. leden 2009 Původně zaslal: BiFF zeptej se toma406 on to na svoji ma udelane nekupoval to jde to udelat vice lidi to tady vyrabelo uz doma přesně tak já to přenastavil na těch pákách co jsou ne převodovce. Stačí sundat box s filtrem aby se k tomu člověk dostal a pak jen zamakat. Postup je takovýůvodní čep na táhle je nutno (v případě že není náhrada) odstranit a to jedině tk že se chytne pod kuličkou kleštěma a ulomí se!! (žlutá šipka původní čep) Potom vezmete tu kuličku do svěráku a opatrně do něj vyvrtáte díru o průměru 5mm a do ní se pak nařaže závit M6. Do kuličky se zašroubuje závitová tyč nebo šroub bez hlavy M6x40 a našroubuje se tak aby trčela tyč asi 1mm přes kuličku ven. ten 1mm se na konci kuličky rozklepe a kulička se povrchu zbrousí pěkně do kulata (kulička je z litiny tak to jde lehce). Poté se odměří cca 2,5-3cm od původního čepu na táhle a vyvrtá se do táhla díra skrz 6,5mm (červená šipka) Vezmeme kuličku s tím šroubem a pod kuličku našroubujeme ještě matku M6 aby byla kulička vyvýšena jako na původním místě. Strčíme kuličku do nové díry a zespod zajistíme maticí s pérovkou! Pak už jen seřídit (prodloužením) šroub čepu který patří nasadit na kuličku-to proto abychom měli páku řazení uprostřed (ve voze) Ta zelená šipka je místi kde jsem měl čep poprvé po úpravě a to je už moc. Bylo hodně krátké řazení a tím i nepřesné a šlo těžceji řadit. Jinak tohlle je můj vlastní postup a navíc jedna věc je zkrátit táhlo pro chod páky dopředu-dozadu a to samé lze udělat na druhé páce aby chodila řadička i do stran méně. Celá ta páka s tou kuličkou jde sejmout z převodovky a kulička se zezaku jen odbrousí(to originál rozklepání) a udělá se asi o 1cm níž díra do níž se vsadí kulička s čepem a zespod se udělá prskanec svaru Tak to by bylo tak vše. trvá to cca 1-1,5hod. a zvládne to každý kdo má nějaké to nářadíčko:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lidri!!! Odesláno 3. leden 2009 Sdílet Odesláno 3. leden 2009 Jo děkuju moc, to mi hodně pomůže! díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 5. leden 2009 Sdílet Odesláno 5. leden 2009 hm hm hm... a tohle jsou lanovody nebo klasicky tahla? BTW: predpokladam, ze pro zkracene razeni bude potreba mit synchrony v perfektnim stavu, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 6. leden 2009 Sdílet Odesláno 6. leden 2009 Původně zaslal: voštík hm hm hm... a tohle jsou lanovody nebo klasicky tahla? BTW: predpokladam, ze pro zkracene razeni bude potreba mit synchrony v perfektnim stavu, co? má to bovdeny ale to je úplně jedno!! umím to předělat i na páce řazení v autě. No a synchrony normálka to bys musel mít sakra rychlou ruku:D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razor Odesláno 6. leden 2009 Sdílet Odesláno 6. leden 2009 Jájsem prozatím jen zkrátil páku-už nevypadá jako z nákleďáku-ale tenhle návod se rozhodně hodí-Díky Tome! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 6. leden 2009 Sdílet Odesláno 6. leden 2009 Původně zaslal: razor Jájsem prozatím jen zkrátil páku-už nevypadá jako z nákleďáku-ale tenhle návod se rozhodně hodí-Díky Tome! za málo:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky3 Odesláno 1. duben 2015 Sdílet Odesláno 1. duben 2015 môžem sa opýtať, či máte niekto skúsenosť so short shiftom na 207? motor THP prevodovka 5MT, teda asi BE4.. ja som nasiel iba toto, ale 140 euro sa mi zda celkom dost... http://www.short-shifters.com/mtech-be4-shift-short-shifter.html diky moc za odpovede.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.