Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Short Shifters : rychlejší a přesnější řazení


Guest Lidri!!!

Recommended Posts

Guest Lidri!!!

Ahoj mám dotaz, nemáte někdo skušenosti s tímto kitem Short Shifters zkráceného řazení, myslím, že se to ještě neprobíralo! Je to na autodoplnky.cz! Zmenší to dráhu řazení, takže je možný přesněji a rychleji zařadit! Je to prý nejlepší jak na sprinty, tak i v běžném provozu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vítej v Americe :)

Určitě se to tu už řešilo, zkus pohledat. Ale na 406 nevím, že by to někdo měl.

Klíčový slova: Short shift, Quick shift

//EDIT: Linky na jednotlivý témata:

306

206

106

106_2

206_2

U 406 zřejmě nikdo touhle vymožeností nedisponuje, nebo se nepochlubil, nebo sem to jen nenašel.

Mohlo by to řazení ve 406 bejt malinko lepší, ale není to nic hroznýho. Konkrétně u tý 206 je převodovka mizerná až extrémně.

Projdi si daný témata a posuď sám, jeslti se do toho chceš pustit. Pokud někdo nedělá už hotovej výrobek na 406, musel bys nad tím bádat, kam a jak to naroubovat.

[upravil dne 2/1/09 MirasCC]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BiFF

zeptej se toma406 on to na svoji ma udelane nekupoval to jde to udelat vice lidi to tady vyrabelo uz doma ;)

přesně tak já to přenastavil na těch pákách co jsou ne převodovce. Stačí sundat box s filtrem aby se k tomu člověk dostal a pak jen zamakat.

Postup je takový:Původní čep na táhle je nutno (v případě že není náhrada) odstranit a to jedině tk že se chytne pod kuličkou kleštěma a ulomí se!! (žlutá šipka původní čep)

Potom vezmete tu kuličku do svěráku a opatrně do něj vyvrtáte díru o průměru 5mm a do ní se pak nařaže závit M6.

Do kuličky se zašroubuje závitová tyč nebo šroub bez hlavy M6x40 a našroubuje se tak aby trčela tyč asi 1mm přes kuličku ven.

ten 1mm se na konci kuličky rozklepe a kulička se povrchu zbrousí pěkně do kulata (kulička je z litiny tak to jde lehce).

Poté se odměří cca 2,5-3cm od původního čepu na táhle a vyvrtá se do táhla díra skrz 6,5mm (červená šipka)

Vezmeme kuličku s tím šroubem a pod kuličku našroubujeme ještě matku M6 aby byla kulička vyvýšena jako na původním místě.

Strčíme kuličku do nové díry a zespod zajistíme maticí s pérovkou!

Pak už jen seřídit (prodloužením) šroub čepu který patří nasadit na kuličku-to proto abychom měli páku řazení uprostřed (ve voze)

Ta zelená šipka je místi kde jsem měl čep poprvé po úpravě a to je už moc. Bylo hodně krátké řazení a tím i nepřesné a šlo těžceji řadit.

Jinak tohlle je můj vlastní postup a navíc jedna věc je zkrátit táhlo pro chod páky dopředu-dozadu a to samé lze udělat na druhé páce aby chodila řadička i do stran méně.

Celá ta páka s tou kuličkou jde sejmout z převodovky a kulička se zezaku jen odbrousí(to originál rozklepání) a udělá se asi o 1cm níž díra do níž se vsadí kulička s čepem a zespod se udělá prskanec svaru

Tak to by bylo tak vše. trvá to cca 1-1,5hod. a zvládne to každý kdo má nějaké to nářadíčko:papa:papa

post-0-14109603941633_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: voštík

hm hm hm... a tohle jsou lanovody nebo klasicky tahla?

BTW: predpokladam, ze pro zkracene razeni bude potreba mit synchrony v perfektnim stavu, co?

má to bovdeny ale to je úplně jedno!! umím to předělat i na páce řazení v autě. No a synchrony normálka to bys musel mít sakra rychlou ruku:D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...