Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Prosím poradtě FAP 2.2HDI


P607

Recommended Posts

Zdravím mám takový nepříjemný problém:(:

Po 100tis.km mi odešel Fap, (aditivum již doplněno v 80tis). , tak jsem ho zkusil vyčistit na doporučení v servise , bohužel ani to nepomohlo tak jsem zajel s autem znovu do servisu , kde jsem objednal repasovaný Fap. Jakmile došel a namontoval se, tak auto opět hlasilo ucpaný Fap a přeplo se do nouzového režimu. Znovu jsem jel do servisu , kde zhruba po měsíci přišli na to , že jim byla dodána špatná serie Fapu a Peugeot uznal chybu a jako omluvu poslal orig. Fap. Po předaní auta a najetí zhruba 300km znovu vyskočil Fap a auto se přeplo do nouzového režimu. Nyní je auto více jak měsíc v servise a stále nemůžou přijít na zavadu, už mi vyšroubovali snad i ventilky od kol . Bylo mi řečeno, že se Fap nechce regenerovat ale nevědí proč.

Díky za každou radu!

[upravil dne 21.12.2008 P607]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JSOU TAM TAKOVÝ DVA SNÍMAČE NAPOJENÝ HADIČKAMI OD FAPPU

, URČUJÍ ROZDÍL TLAKU PŘED A ZA FAPPEM - NO A JEDNO BUDE TROŠKU KO , NEBO JE NETĚSNÁ TA HADIČKA K NĚMU. JINÝ FAPP - VYHOZENÉ PENÍZE , ZATÍM VŽDYCKY JSEM TO ROZCHODIL POŘÁDNÝM VYSTŘÍKÁNÍ VAPKOU A AUTA MAJÍ OD TÉ DOBY NAJETO PŘES 100000 KM A POHODA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že všechny čidla byly proměrěny nebo vyměneny a stale to nejde. Vstřiky jsou také dobré i čerpadlo. Prostě auto jede normálně než se ucpe Fap je plný bílých sazí , prý v něm dochází k dvojímu spalování přes 900stupnů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak máš špatné aditivum , odsaj ho , nalij tam obyčejnou naftu , filtr vyčisti a máš pokoj. to aditivum se přimíchává do nafty a jeho význam je , že snižuje teplotu spalin , tím saze nezhoří v plné míře , zůstávají ve fappu a když jih je tam hodně , čidla naměří velký rozdíl v tlaku před a za fappem a říd. jednotka nastaví režim čistění fappu , aby se tam ty nachytané saze spálili. to dosáhne tak , že prodlouží a změní vstřik paliva v ciklu a tím zvýší teplotu výfukových plynů asi o 500 stupňů a saze se spálí . ve svém autě mám naftu místo aditiva pořád a to má takový efekt , že fapp se vůbec nezanáší , protože saze zhoří hned a neukládají se - fapp vlastně nefunguje a od té doby se už nikdy nečistil , je tam potom vyšší výkon protože to aditivum naftu v podstatě znehodnocuje a spalování není tak dokonalé. hlavně do té nádobky musíš vždycky nalít naftu a nenchávat ji prázdnou , nebo se strašně rychle zadře plovák a navždy zůstane dole i když je nádoka plná , pak ti pořád svítí doutník na přístrojovce a píše ti to že chybí aditivum. nalili jste tam to správné _ jsou dva typypodle vinu auta

[upravil dne 26/12/08 Libor T16]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že aditivum je tam správné dávalo se tam při 80tis. a začalo to peklo při 100tis.km. Ale ješte před tím mi to auto z ničeho nic při jízdě zdechlo ale hned zase šlo nastartovat a dalo se jet. To se vyřešilo tím , že se dalo nový podávací čerpadlo v nádrží a pohoda . Jinak auto mám v Peugeotě u pana Fajta což si myslím , že jsou odborníci ale jsou stále v pasti a já už jsem si musel koupit druhý auto a peugeot mě velice zklamal .:(

[upravil dne 25.12.2008 P607]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na svém autě bez aditiva 40tis. km u jiného - 607 je už 130tis , to že tam naleješ tu naftu místo adit. ho nevyřadí , ale nevznikají saze, které by ho zanášely , teplota spalin je vyšší a vše funguje jak má. když ho chceš vyřadit uplně, abys ho mohl vykuchat tak ho musíš odstranit v ř.j. aby se po něm nesháněla - respektive po těch tlacích , co měří ty čidla , nebo místo těch čidel dát něco - asi odpory - co zachová správný signál - to musím ještě vyzkoumat

post-0-14109603841342_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Šindy 307 SW 125 kW

Až zjistíš jak to obejít tak dej vedět.První čidlo je teplotní a to může zůstat. Ale to tlakové za filtrem se bude muset oblbnout. Můžeš zjistit jaký má mít odpor? Odstranit ř.j. bude asi těžké, protože bude asi ještě s jinou ř.j. propojená a to nevím co by jsi EDC nakecal že tam nebude. Nebo mi teď říkal v Peugeotu, že až bude filtr zanešený tak ho provrtat, aby přes něj šly plyny bez odporu a tlakové čidlo nepozná že je ucpaný. Ale to bude muset být malá díra a výfukové plyny to bude brzdit a asi to nebude mít výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím uviesť na pravú mieru zapár nepravdivých údajov v tomto vlákne.

NORMÁLNĚ SE REGENERUJE TAK PO 4-5 TIS. KM NEJDŘÍVE

FAP sa regeneruje každých 400-600km.

aditívum snižuje teplotu spalin , tím saze nezhoří v plné míře , zůstávají ve fappu

To nie je pravda. Aditívum znižuje teplotu vznietenia sadzí, ktoré sa usadzujú vo FAPe. Tým pri regerácii FAPu je potreba nižšej teploty na zapálenie sadzí a ich zhorenie. To čo ucpáva samotný FAP je práve aditívum, ktoré nezhorí ale sa usadzuje. Preto je potrebná jeho výmena.

ve svém autě mám naftu místo aditiva pořád a to má takový efekt , že fapp se vůbec nezanáší , protože saze zhoří hned a neukládají se - fapp vlastně nefunguje a od té doby se už nikdy nečistil

to že tam naleješ tu naftu místo adit. ho nevyřadí , ale nevznikají saze, které by ho zanášely , teplota spalin je vyšší a vše funguje jak má

Tak to je geniálne. Načo by sa tam ten FAP dával, keby sadze hneď horeli a zmizli bez stopy? To by sa francúzski inžinieri čudovali ako môže nafta zhorieť dokonale bez sadzí.

nenchávat ji prázdnou , nebo se strašně rychle zadře plovák a navždy zůstane dole i když je nádoka plná

Žiadny plavák v nádobke na aditívum nie je. Úroveň hladiny sa odhaduje podľa počtu tankovaní a tankovaného množstva nafty. Po doplnení aditíva treba ísť na diagnostiku nastaviť úroveň hladiny na plnú.

[upravil dne 27.12.2008 AnotherOne]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Šindy 307 SW 125 kW

Tankuju naftu z kanystru. Má to vliv na přimíchání aditiva? Když netankuju na pumpě?Na jakym základě jde aditivum do nádrže ? Podle průtoku paliva a množství ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Šindy 307 SW 125 kW

A to aditivum je tedy pro snížení emisí? Je tedy dobré dát naftu místo aditiva? Myslím tedy co se týče úspory? Když je aditivum tak drahý, protože na emise kašlu, když neplatim nižší daň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: AnotherOne

Musím uviesť na pravú mieru zapár nepravdivých údajov v tomto vlákne.

NORMÁLNĚ SE REGENERUJE TAK PO 4-5 TIS. KM NEJDŘÍVE

FAP sa regeneruje každých 400-600km.

aditívum snižuje teplotu spalin , tím saze nezhoří v plné míře , zůstávají ve fappu

To nie je pravda. Aditívum znižuje teplotu vznietenia sadzí, ktoré sa usadzujú vo FAPe. Tým pri regerácii FAPu je potreba nižšej teploty na zapálenie sadzí a ich zhorenie. To čo ucpáva samotný FAP je práve aditívum, ktoré nezhorí ale sa usadzuje. Preto je potrebná jeho výmena.

ve svém autě mám naftu místo aditiva pořád a to má takový efekt , že fapp se vůbec nezanáší , protože saze zhoří hned a neukládají se - fapp vlastně nefunguje a od té doby se už nikdy nečistil

to že tam naleješ tu naftu místo adit. ho nevyřadí , ale nevznikají saze, které by ho zanášely , teplota spalin je vyšší a vše funguje jak má

Tak to je geniálne. Načo by sa tam ten FAP dával, keby sadze hneď horeli a zmizli bez stopy? To by sa francúzski inžinieri čudovali ako môže nafta zhorieť dokonale bez sadzí.

nenchávat ji prázdnou , nebo se strašně rychle zadře plovák a navždy zůstane dole i když je nádoka plná

Žiadny plavák v nádobke na aditívum nie je. Úroveň hladiny sa odhaduje podľa počtu tankovaní a tankovaného množstva nafty. Po doplnení aditíva treba ísť na diagnostiku nastaviť úroveň hladiny na plnú.

[upravil dne 27.12.2008 AnotherOne]

Tady bych chtěl podpořit AnotherOne, tyto informace jsem taky slyšel, a zdají se mi logické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Šindy 307 SW 125 kW

Tankuju naftu z kanystru. Má to vliv na přimíchání aditiva? Když netankuju na pumpě?Na jakym základě jde aditivum do nádrže ? Podle průtoku paliva a množství ?

Tak tam môže byť pes zakopaný, že ti to neregneruje. V hrdle nádrže je totiž magnetický snímač, ktorý sa aktivuje pri strčení pištole. To dá povel na pridanie aditíva do nafty. Pri tankovaní z bandasky (mimochodom koleduješ si o nové vstreky) nemusí dôjsť k jeho aktivácii a tak sa aditívum do nafty neprimieša, čo následne bráni regenerácii FAPu. Natankované množstvo sa určuje podľa polohy plaváku. Mimálny zistiteľný rozdiel je okolo 7 litrov a tomu aj zodpovedá minimálna dávka vstreknutého aditíva. Čize kto tankuje často pod 7l skôr vyčarpá aditívum. Tým, že sa ti do nafty nepridávalo aditívum, máš vlastne situáciu akoby si mal miesto aditíva naftu. Následky vidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607

Právě že aditivum je tam správné dávalo se tam při 80tis. a začalo to peklo při 100tis.km. Ale ješte před tím mi to auto z ničeho nic při jízdě zdechlo ale hned zase šlo nastartovat a dalo se jet. To se vyřešilo tím , že se dalo nový podávací čerpadlo v nádrží a pohoda . Jinak auto mám v Peugeotě u pana Fajta což si myslím , že jsou odborníci ale jsou stále v pasti a já už jsem si musel koupit druhý auto a peugeot mě velice zklamal .:(

[upravil dne 25.12.2008 P607]

To mě mrzí, že Tě Peugeot zklamal, a že nejsi úplně spokojen se servisem.

Jak jsem Ti psal v soukromé zprávě, chodím do jiného servisu už přes 10 let s mnoha Peugeoty (odhadem celkem najeto asi 10 mil. km) a jsem spokojen čím dál víc, do firmy kupujeme další Peugeoty.

Odvez to tam (trochu Ti to jede, ne?).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě uvedu obvyklé zásahy na mém autě (teď najeto 312 000 km):

- výměna FAP v 180 000 km, cena 7500 Kč - repasovaný z Francie

- dolití aditiva vždy asi po 120 000 km (vždy asi 4 litry, asi 2400 Kč)

- výměna čidla diferenciálního tlaku (vadné v asi 200 000 km, a teď zase vadné a vyměněné, pokaždé asi 3300 Kč).

Auto mi trvale jezdí za 5,5 l/100km, takže celkově jsem s úsporou velmi spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...