mmartinkovic Odesláno 23. květen 2016 Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Myslim ze zospodu ventilátora,takže demontovať a rozobrať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S34gull Odesláno 12. červenec 2016 Sdílet Odesláno 12. červenec 2016 přátelé, mám opačný problém než vy, ventilátor mi vypnout nejde netušíte někdo kde hledat zádrhel? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 13. červenec 2016 Sdílet Odesláno 13. červenec 2016 Vobec? ani ked vyberies kluc, ci odpojis? Moze byt prerazeny vodic mozno niekte o kostru a ten natvrdo spoji a ide to stale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robí Odesláno 24. červenec 2016 Sdílet Odesláno 24. červenec 2016 Nebo může být ucpaný. Nám strašně ztrácel výkon. Tak jsme ho vyndali vyfoukali. Byl plnej bordela a vystříkali kontakty kontakt sprejem a pak fakčil jak za mlada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syroň Odesláno 11. březen 2020 Sdílet Odesláno 11. březen 2020 Zdravím. Po dlouhé době sem zase píšu. Mám GRi kombi 1989 1,9 70 kW. Motor se přehřívá,už při teplotě vzduchu nad 12-15°C. Ventilátor sepne až na druhou rychlost, podle údajů od cca 97°. Mám vymontovaný chladič a podle vodičů jsem na pravém podběhu našel pravděpodobně odpor s třemi kontakty. Nevíte někdo, co to je, a kde se to dá sehnat, nebo čím nahradit? Roche et Moreau, označení A1. Děkuji předem za radu. František. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syroň Odesláno 12. březen 2020 Sdílet Odesláno 12. březen 2020 Zdravím. Vyřešeno, stačila jen výměna spínače ventilátoru. Odpor naštěstí vydržel. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.