venouš306 Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 Zdar mam problém zhnila mi svorka co spojuje katalizator z prostřednim dilem vyfuku tak sem kupil novou dam to tam utahnuto a bylo to lepši ale prí bržděnim motorem to zas lechce střili tak jsem koupil nejakou pastu na vyfuky a bylo to v klid ale vydrželoto 14 dni a zast to pdofukovalo naustky na vyfuku jsou v klidu bez koroze mate stim nekdo skušenost ?tak si řikam jestli mi neprodali špatnou svorku: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 23. září 2008 Sdílet Odesláno 23. září 2008 Niektoré svorky nemajú rovnaký tvar toho výrezu ktorý stláča diely k sebe. Stačí ich otočiť. Ak to nepomôže, tak pretesniť dosadacie plochy tmelom na opravy výfukov. Nie montážnu pastu ktorá zostane iba vo veľmi malej vrstve. Ten tmel obsahuje i nejaké vlákna ako plnivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobo.KH Odesláno 9. říjen 2008 Sdílet Odesláno 9. říjen 2008 Zdarec me kdyz netesnil vyfuk.Sundal sem svorku,na spoj sem dal vedci vrstvu alobalu znova stahnul a mam klid.Jednou za pul roku to vymenim a je to v klidu.Tahle investice te nezabije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venouš306 Odesláno 9. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2008 hm asi to taky taky udelam až se ten tmel co jsem tam dal vymačka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 10. říjen 2008 Sdílet Odesláno 10. říjen 2008 já nedávno taky potřeboval honem honem utěsnit výfuk na tom samým místě - mam tam fakt velkou vůli, protože za katíkem je navařenej nějakej uni trychtýř a je asi o centimetr širší než ten střední díl. udělal jsem takovou prasárnu :-) z hodně široký instalatérský pásky jsem kroucením udělal provázek a ten namotal na tu vnitřní část aby to hezky sedělo, oblemtal tim tmelem na vejfuky a spojil. zatim 3000 km - dží a snad ještě bude klep klep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Líby Odesláno 10. říjen 2008 Sdílet Odesláno 10. říjen 2008 dobra pasta je od Bosalu takova cerveno-bila tuba asi 50gramu,jinak musis to rozdelat a poradne vycistit potom tam das pastu a utahnes,po nejaky dobe nastartovat,je lepsi trosku dyl aby vytvrdla a potom to nechat tak pet minut na volnobech a vydrzi to nez to opet povolis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 11. říjen 2008 Sdílet Odesláno 11. říjen 2008 Těch past a tmelů je více-jsou ředitelné i vodou-takové cementy-píšeš tam o svorce,jestli to chápu tak schnil ten prstenec na konci trubky od katalyzátoru-což u Peugotů se stává často.Nějaké tmely pomůžou,ale né na dlouho-dochází tam k vibracím,tak se to stejně vyklepe!Prodává se konec trubky různých rozměrů-má to spousta prodejen autodílů-průměrná cena 150 Kč,podle toho,co tam máš,změří se průměr trubky,a koupí se ten prstenec či konec o něco větší a nasadí se to na to-příklad-máš průměr 50-koupí se třeba 52-nasadit-a navaří se to!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Black Joe Odesláno 11. říjen 2008 Sdílet Odesláno 11. říjen 2008 S tím vařením bych moc nepospíchal jakmile tam na výfuku něco vaříte tak je to jen na chvíli . Rez a vodní kámen to je prevít a výfuku to platí dvojnásob. I když to nastříkáte barvou do vysokých teplot nebo přímo barvou na sváry tak to za čas začne reznout . Lepší je tu novou trubku naříznout po stranách, očistit od otřepů a nastříkat již zmíněnou barvou. Po zaschnutí nasadit na rouru výfuku a stáhnout páskou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venouš306 Odesláno 13. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2008 Těch past a tmelů je více-jsou ředitelné i vodou-takové cementy-píšeš tam o svorce,jestli to chápu tak schnil ten prstenec na konci trubky od katalyzátoru-což u Peugotů se stává často.Nějaké tmely pomůžou,ale né na dlouho-dochází tam k vibracím,tak se to stejně vyklepe!Prodává se konec trubky různých rozměrů-má to spousta prodejen autodílů-průměrná cena 150 Kč,podle toho,co tam máš,změří se průměr trubky,a koupí se ten prstenec či konec o něco větší a nasadí se to na to-příklad-máš průměr 50-koupí se třeba 52-nasadit-a navaří se to!!! ne mě zreznula ta svorka a rozpadla se tak jsem zašel do mototechyn podle katoalogu mi prodali novou akorad netesnila jsem tam nacpal nejkou azbestovou pasku a ten tmel a je to tet dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 13. říjen 2008 Sdílet Odesláno 13. říjen 2008 Já kdyz sem menil vejfuk tak sem jak na trubu tak na koncovej tlumic daval cementovou pastu kterou sem si koupil, prej je to spesl na tohle... A zatim to drzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrasek Odesláno 29. listopad 2016 Sdílet Odesláno 29. listopad 2016 (upraveno) Trochu teoretický dotaz. Která konstrukce spony se vám zdá lepší? Tato (1 šroub) nebo tato (2 šrouby)? Upraveno 29. listopad 2016 uživatelem hrasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 Za mě dva šrouby (teoreticky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
regius Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 Určitě na 2 šrouby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.