Jindras Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 Před chvílí jsem četl o korozi v tématu plastový podběh.Máte někdo zkušenosti s větší korozí u těchto vozů?Nejsou nezničitelné,ale patří k nejlepším-myslím všechny Peugoty!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klm16 Odesláno 23. červenec 2008 Sdílet Odesláno 23. červenec 2008 moja 306 ma 10 rokov a koroziu som na nej zatim neobjavil.... pokial sa bavime o karoserii klop klop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PnR Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 suhlas.. zatial ziadnu nevidno, neviem ako to je zospodu ale asi to bude tiez vsetko v poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Jo, ja mam 98 cku, a jedine co je na tom aute uz nahrdzavele je tlmic vyfuku Inac absolutne bez korozie... To ked si spominam na fiata, ktory mal zhrdzaveleho pol podvozku, tak som stastny prestastny. Nikde ani stopa hrdze, neni sa coho bat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Pokud neni bourana tak skutecne nerezne.. preci jen od sameho zacatku vyroby 306tek celopozink ma neco do sebe.. u toho podbehu udajne byva \"problem\" ze tam vlastne na vetsine modelu neni plastovy podbeh (tyka se to pouze leveho nebo praveho zadniho podbehu.. presne ted nevim protoze je mam vsude) a zanasi se to bordelem (takze jestli to pak dokaze nejak nacnout) ale to je tak vse... [upravil dne 24/7/08 AKCZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306xn Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Presne tak akurat pred tyzdnom som riesil ten lavy podblatnik a musim povedat ze to bol najvyssi cas ale teraz uz mam doma ten podblatnik tak to bude (hadam) pohoda,cele som to tri krat natrel neriedenym Body930 tak dufam... Obcas to kuknem jak to vyzera,ale inac ozaj len ten vyfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 24. červenec 2008 Sdílet Odesláno 24. červenec 2008 Reznout nerezne spíš by nemněla pokud jsou origo díly,jsem sice asi blázen,ale já sem tím bodyčkem několikrát natíral veškeré podběhy+pod prahama+kam sem dosáh:D a to v zimně stímhle autem nejezdím a přes léto už sním jezdím jenom za mladou+na nějaký ten srazík,je to spíš už jen taková garážová voňavka kterou jen leštím a pucuju od prachu co nani napadá:D. PS.ne že by auti něco bylo ,ale jezdím 406 2.0Hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos77 Odesláno 26. červenec 2008 Sdílet Odesláno 26. červenec 2008 306 ma pozinkovanu karoseriu, ak nie je burana a nema poskodeny lak, nemala by hrdzaviet 306 XS HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 26. červenec 2008 Sdílet Odesláno 26. červenec 2008 Já jsem ještě rezavýho,nebo dokonce schnilýho Peugeota neviděl.Matka má 205 z roku 1987-není tam jedinej kousek rezavej(prej už tenkrát celopozink).A náš českej favorit nebo felicie-už by byl(a) z tý doby asi pět roků v kovošrotu:D.To je ta výhoda že člověk na Peugeotu nemusí dělat karosářskou,což je podle mě nejhnusnější práce na autech.Radši se hrabat v motoru,nápravách a elektrice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 30. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 S korozí hloubkovou či schnilý vůz problémy nemá-koroze se vyskytuje časem pod vrchní těsnící gumou nad dveřmi u střechy-což kdo to neoddělá takto neví-je to slaboučký žlábek,kde se kondenzuje vlhkost a záleží jaký kus kdo chytne-kdo někdy pracoval v automob. průmyslu ví,že se kar. pak brousí a část zinku jde dolů-skutečná vrstva je v mikromilimetrech-pak foréza(u té je to hodně důležité-může být obyč-nebo super kvalita-to je všechno o nákladech výrobce),někdy je pod pirelou dveří,často dolem kolem nosníků podlahy-pozor!-jedná se o povrchovou korozi na silném materiálu-ty auta nejsou noé.Jinak 205 už schnilé nějaké jsou či budou-viděl jsem jich dost-20 let je 20 let!!!-třeba.Když se bude hodně zkoumat a najdete na kar. pupínek-býví to od kamínku atd...(lak dostane ranku-mikroskopická štěrbina kondenzuje vlhkost(vodu).pak to na zinku oxiduje a udělá to tohle,může to být mírně rezavé,ale to než schnije,tak to je hodně dlouho-téměř nikdy...Jedná se opravdu o velmi kvalitní karoserie.Koupíte 306 z roku třeba 94-95-vypadá jak nová,koupíte golfa či Passata a je rezatý,často i schnilý-rohy dveří atd,o Fordech zejména escortech je škoda mluvit....To je důvod proč tuhle značku hodně uznávám i když mě třeba v některých zejména el. věcech trochu trápí!!! [upravil dne 30/7/08 Jindras] [upravil dne 30/7/08 Jindras] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 11. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2008 K čemu jsem došel po posledním zkoumání,tak Peugoty nehnijou,ale nějaká drobná koroze se najde,já jsem jí měl na PZ rohu nad zadním oknem nahoře,je tam plastizol,kde to praskne časem a začne to povrchově rezavět,jinak když se pořádně zadívate na lak-super čistý a uvidíte malou bouličku,či takové jakésy řekl bych uhráky,tak to jakoby kvete,ale když se do toho opatrně štouchne,tak to nejdřícv oxiduje a pak to začne po dlouhé době rezavět-vyskytuje se to v lemech př.blatníku,na kapotě-dostane to ranku od kamínku-vzniká mikroskopická trhlina a pak to začne oxidovat a bobtnat,musel si toho určitě někdo někdy všimnout,stáří je znát vždycky všude,ale oproti jiným to je nic.Jinak na sedanu mi rezaví vrchní plechová lišta na střeše,na které je navlíkná gum.pirela,koukal jsem u známého a na breaku na konci pod lištou to měl taky.Jinak s těmi pupínky,nevim jestli má cenu něco dělat,měl jsem to i na předešlé 306,rezavěla pod pirelou zadních dveří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 Původně zaslal: Jindras K čemu jsem došel po posledním zkoumání,tak Peugoty nehnijou,ale nějaká drobná koroze se najde,já jsem jí měl na PZ rohu nad zadním oknem nahoře,je tam plastizol,kde to praskne časem a začne to povrchově rezavět,jinak když se pořádně zadívate na lak-super čistý a uvidíte malou bouličku,či takové jakésy řekl bych uhráky,tak to jakoby kvete,ale když se do toho opatrně štouchne,tak to nejdřícv oxiduje a pak to začne po dlouhé době rezavět-vyskytuje se to v lemech př.blatníku,na kapotě-dostane to ranku od kamínku-vzniká mikroskopická trhlina a pak to začne oxidovat a bobtnat,musel si toho určitě někdo někdy všimnout,stáří je znát vždycky všude,ale oproti jiným to je nic.Jinak na sedanu mi rezaví vrchní plechová lišta na střeše,na které je navlíkná gum.pirela,koukal jsem u známého a na breaku na konci pod lištou to měl taky.Jinak s těmi pupínky,nevim jestli má cenu něco dělat,měl jsem to i na předešlé 306,rezavěla pod pirelou zadních dveří. jestli to nebylo spravovaný pobouračce nebo nějakym ťuku,taky sem to kdysy zjišťoval,zajímalo mě proč někdo řiká ,že tajdle mu to začíná reznout,naší žabičku sem projel snad všude,a nenašel sem ani ň, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 tady sem kdysy dával odkaz ,ani ň rezu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUTCHER306TD Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 rezne jen trosku toto je jedna 306tka, mela nalitano asi kolem 400 000km a nebourana asi nekdy treba doslo jen k skradbnuti treba o kamen a tim se porusil pozink a pak to vesele hnilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radess Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 No koroze, může opravdu začít v oblasti zadního bpokud ltníku ve výšce konce zadního opěradla ( vlastně ve výšce uchycení bezpečnostního pásu. Tam oopravdu může začít rezivět.Pokud máš na obou stranách zdravé podběhy tak bych se toho nebál, pokud ne, tak to zkontroluj rukou, uvidíš :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 slušná dirka,to stim jezdil po skalách:supernebo kde to načal?Tak to bych nečekal:roll:o:mrk:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radess Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 Původně zaslal: vendi.stejskal slušná dirka,to stim jezdil po skalách:supernebo kde to načal?Tak to bych nečekal:roll:o:mrk:bojim mu nikdo neřekl že nemá přívlastek \"CROSS\":) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUTCHER306TD Odesláno 12. srpen 2008 Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 12. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2008 Kolem toho zad blatníku to mám O.K,zespoda to je jak z linky,korozi jsem měl pod vrchní pirelou-gumou,co kopíruje střechu-drží se tam pořád voda-vlhkost.Ono to je o tom,když vidíme 306,tak je na první pohled vždy pěkná-to samé bylo u 205,ale čas se podepíše na všem a v porovnání třeba s escorty to je pořád nic,tamta foto nosníku -to je hrůza-děs,takhle vypadají ty zmiňované escorty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. únor 2014 Sdílet Odesláno 22. únor 2014 Prej nereznou :-D Dneska jsem sundal kolo, vyhodil podběh, koukám že mi to tam nějak bublá, tak do toho píchnu šroubovákem, a on projel zkrz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.