Sign in to follow this  
Followers 0
voštík

Proc mi sviti kontrolka, ktera nikdy nesvitila :(

24 posts in this topic

Tak panove (a samozrejme damy) mam po re(de)konstrukci a hned se vyskytl jakysi rebus :(

Na palubovce mi sviti kontrolka s necim, co vypada jako skrtici klapka..... Nejspis to signalizuje nejakou zavadu na vstrikovaci jednotce, ale jakou???? Nevite nekdo co by to mohlo byt???

Motor XU5M3 (1,6i) monostrik......

Nemohlo by to byt treba tim, ze ridici jednotka byla vic jak pul roku bez napeti?

Sviti to i po nastartovani a behem jizdy taky :(

Poradte prosim.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

P205XR: ja jsem si ce vyhodil kat, ale lambda tam porad je.....takze tim to neni.

Oddie: ja nevim jestli to jezdi normalne, protoze to tak rve, ze jsem to jeste nevitocil nad 3,500 ot. a ani stejne nemuzu moc řádit, protoze je to po prekrouzkovani a presalovani........

Volnobeh to drzi dobre - rekl bych kolem 850-900 ot. takze tak jak ma byt.... A dokonce ani nekolisa......

[Editováno 8/30/02 voštík]

Share this post


Link to post
Share on other sites

NESNASIM SERVISY!!!!!!!!! vzdycky tam po$erou co muzou, (aspon tady u nas)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me se taky rozsvitila nejaka kontrolka po prestavbe. Je takova oskliva cervena nekde u kontrolek paliva. Ale stichne kdyz nastartuju, takze ti asi moc neporadim, ale preju hodne stesti.

Makovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem se dozvedel, ze ta kontrolka signalizuje zapnuty sytic :( tot vse.

Ale porad mi vra hlavou, proc to sviti az ted - nikdy jindy to nesvitilo ani trochu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm , pocitac tam je, ale......... kabliky na vstrikovaci jednotce jsme zkousel prostrikat konkorem, se vsema jsem pohybal a nic :((

Nejvic me zarazi, ze to nesvitilo ani kdyz byl jenom zapnutej klicek :(

:) doufam, ze ted porad nejezdim na automaticky sytic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bude spis nekde v palubce! Sytic (kdyby tam byl) by mel byt napravo, dole od volantu.

Maximalne bych asi zkusil najit prislusny konektor primo na ty palubovy desce a prelepil ho izolackou, nebo proste vytahl zarovku :) Jestli ti to jezdi v poho.

Makovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nebude sytič, bude to mít jiný význam - ale jaký, to ti nepovím...

Jinak to ještě můžeš přestavět na MPI, třeba to pak svítit nebude :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli je ta kontrolka ve stejny vejsce jako kotrolka paliva, na druhy strane od ukazatele a je oranzova, tak to sytic je :)

Makovice (jako jeden z mala s karb. ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makovice: je to presna tam jak rikas uprostred vpravo dole..... zni to zajimave :)

Sytic to byt nemuze, protoze tam zadnej neni - to da rozum. Mozna to bude asi neco v te palubovce..... zkusim na to mrknout, ale nejake nadeje si nedavam.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pockej dole? No tak to je jina, ty mas GTi palubku, tak to rekni hned, ne ;) Ne sorry, vzdyt jsem cumel na ty tvoje fotky. Jo a kdyz jsem si je tak prohlizel, tak jsem zjistil co poslouchas 8) . Nezajedes nekdy taky na nejakou akcicku - Ala CZECHTEK ?(Ostatnim se omlouvam, ze odbyham od tematu)

Makovice

Makovice

[Editováno 9/4/02 makovice]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kokam jak to tady resite. Makovice ma pravdu ale u placaty palubky. U GTi nevim jak to je ale kazdopadne jestli to nesviti pri zapnutym klicku a pri behu motoru jo tak je to naky divny. Spis tam bude nakej bordel v dratech a v kontaktech v palubce kdyz to pri jizde nedela zadny problemy. Tak cau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voštíku, tohle hlásí jen při chybě na elektronice vstřikování. Teď Ti jede jednotka v nouzovim režimu a dává tam více paliva, jede to na sytič. Zkus restartovat jednotku, odpoj baterku, jako nastartuj, tim vymlatiš zbytkový proud z okruhu. Počkej 10 minut, pak to zapoj a nastartuj. Jestli to bude furt svítit tak zajeď do Peugeotu a napíchněte to na diagnostiku. Typnul bych si, že to bude špatná lambda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslis, ze jako odpijit baterii , potom pri te odpojene baterce otocit klickem jako bych stratoval a potom zase pripojit baterii a nemelo by to svitit?

Zkusim to, ale jsem skeptik - uvidime....

BW: kdyz je spatna lambda, tak sviti spis to ornazove "K", ne?

Me sviti kontrolka sytice... :(

A jeste jedna vec.... Muze to vsechno zpusobovat to, ze ta ECU byla vic jak pul roku bez napeti? Jako ze by se z te pameti nejak vymazal program.....????

Share this post


Link to post
Share on other sites

spatne zpravy chlapi :(

Udelal jsem co mi radil Oddie, ael bez uspechu :(:(:(:( asi to fakt bude muset na tu zasr... dignostiku :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem se úplně lek! To jsem nebyl já, s tím odpojením baterky, já ti ze srandy radil přestavět ten motor na MPI... to jsi předpokládám nestihl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.