Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chiptuning


LK7R

Recommended Posts

Co chiptuning benzinovejch pazoutu? Mate to nekdo? Ja ho muzu mit primo z Peugeotu cca do 10 000Kc. Ovsem asi to tam soupnu az tam budu mit udelanej vejfuck. Typek ze servisu povidal ze je mozny se vykonove priblizit k 1.6 chip tuningem kdyz je tam kit sani a udelanej vyfuck a soupnou se tam svicky... kazdopadne zase ten vykon tam je nekde kdyz rucicka leze k 7500 otacek :). Tak nevim no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo to je jasny ze mereni musi bejt. Jinak "primo od Peugeotu" znamena ze je to typek z autorizovaneho Peugeot servisu ;) a dela to na jejich dilne a se stejnyma ROM jaky se davaj standardne do Pazoutu :) ... takze je to temer "Peugeot tuning" haha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle Peugeot řídící jednotky na benzíny jsou celkem chytrý krabičky. Můj mechanik má to samí auto jako já a jezdí s nim jen závody. Má kámoše v orig Peugeot servisu a ten mu to celkem dobře seřídil. Napíchnul to na diagnostiku a nějakym způsobem zvýšil omezovač na 8.500 otáček a posunul mu výkonové křivky do nejvyšších otáček. Ty výkonové křivky udělal tak, že vyresetoval jednotku a on se s tim autem jel projet a držel otáčky mezi šesti a osmi po dobu 5 minut. To auto je pak pro běžné ježdění naprosto nepoužitelné, protože dole nejede, zato nahoře jede brutal. A to vše se dá dělat se sériovou jednotkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na netu jsem jednou našel E.B.chiptuning, zastoupení je myslím v Budějovicích, ale snad jsou ještě v Průhonicích u Prahy a ty nabízejí individální vyladění výkonu, jestli jde spíš o koně, nebo o krou?ák a při jakých otáčkách atd. A hlavně nabízejí možnost zkušebního provozu a případně i návratu k původnímu nastavení. Ale cena bude určitě vyšší, než třeba u Renocaru, kde mě to přišlo opravdu podezřele levné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No bud tomu nerozumim nebo nevim, ale pripada mi ze nekam se musi s vykonem hejbnout pokud nepredelas nic mechanickeho tak je jasny ze se to musi vic tocit aby to nejakej vykon "nekde" sebralo. Na "vyladeni" moc neverim cece tam ziskas maximalne tak "par" koniku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obecne se nejlepe chipuji auta s turbem a uplne nejlepe a s nejlepsimy vysledky jsou to turbodiesely. u klasickeho benzinaku od peugeota je narust koni mizivy a cena desiva. pohybuje se to okolo +/- 8-12 ps a kroutak kolem 20 nm. ceny tak 15 a vic. u benzina je asi lepsi sahnout po ladenem potrubi, vyfuku a filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LK7R: No ja jenom, ze bych osobne chtel mit max. vykon/kroutak v nizkych otackach. Ono je pekny mit odblokovanej omezovac a mit max. hodnoty polozeny nekde k 7,5 tisici otacek, ale kdyz to budu porad takhle tocit, tak motor pujde za chvilku do kytek.

Urcite je zakladem tuneni motoru vzduch. sani, vyfuk. potrubi, pripadne svody. Jde o to co potom. A jestli da chip aspon tech 10 koni, tak myslim ze se vyplati vic, nez mechanicky upravy motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm tak jak tak na to koukam tak na vsechny upravy $eru a necham si pritanhout jinou karu ... Peugeot 206 GTi to uz bude lepsi svezeni tam uz ten tuning alespon bude trochu znat. Uz me to plouzeni v 1.4 nebavi ;) nechce nekdo koupit zanovni 206 1.4 rv2001?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...