LK7R Odesláno 27. srpen 2002 Sdílet Odesláno 27. srpen 2002 Co chiptuning benzinovejch pazoutu? Mate to nekdo? Ja ho muzu mit primo z Peugeotu cca do 10 000Kc. Ovsem asi to tam soupnu az tam budu mit udelanej vejfuck. Typek ze servisu povidal ze je mozny se vykonove priblizit k 1.6 chip tuningem kdyz je tam kit sani a udelanej vyfuck a soupnou se tam svicky... kazdopadne zase ten vykon tam je nekde kdyz rucicka leze k 7500 otacek . Tak nevim no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honan Odesláno 27. srpen 2002 Sdílet Odesláno 27. srpen 2002 Nech si od nich ukazat nejaky vykonovy krivky u auta co uz chipovali pred/po chipu. Pak si to nech chipnout a dej zmerit vykon/tocak na brzde. A kdyz to nebude mit pozadovanej narust (+-10 %) tak ze to reklamujes a chces vratit penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 27. srpen 2002 Sdílet Odesláno 27. srpen 2002 moc by mě zajímalo, co to je chip přímo od peugeotu???, mám totiž dojem, že když se zmíníte u prodejce o chipování, tak hned máte po záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 28. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2002 Jojo to je jasny ze mereni musi bejt. Jinak "primo od Peugeotu" znamena ze je to typek z autorizovaneho Peugeot servisu a dela to na jejich dilne a se stejnyma ROM jaky se davaj standardne do Pazoutu ... takze je to temer "Peugeot tuning" haha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 28. srpen 2002 Sdílet Odesláno 28. srpen 2002 Tyhle Peugeot řídící jednotky na benzíny jsou celkem chytrý krabičky. Můj mechanik má to samí auto jako já a jezdí s nim jen závody. Má kámoše v orig Peugeot servisu a ten mu to celkem dobře seřídil. Napíchnul to na diagnostiku a nějakym způsobem zvýšil omezovač na 8.500 otáček a posunul mu výkonové křivky do nejvyšších otáček. Ty výkonové křivky udělal tak, že vyresetoval jednotku a on se s tim autem jel projet a držel otáčky mezi šesti a osmi po dobu 5 minut. To auto je pak pro běžné ježdění naprosto nepoužitelné, protože dole nejede, zato nahoře jede brutal. A to vše se dá dělat se sériovou jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 28. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2002 Jojo zalezi co chce clovek s tim autem delat. Ja mel na mysli nejakej min brutal zpusob chiptuningu. Proste posunout omezovac a hodit vykon do vyssich otacek ... to je presne co chci. Takova pila to bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 28. srpen 2002 Sdílet Odesláno 28. srpen 2002 na netu jsem jednou našel E.B.chiptuning, zastoupení je myslím v Budějovicích, ale snad jsou ještě v Průhonicích u Prahy a ty nabízejí individální vyladění výkonu, jestli jde spíš o koně, nebo o krou?ák a při jakých otáčkách atd. A hlavně nabízejí možnost zkušebního provozu a případně i návratu k původnímu nastavení. Ale cena bude určitě vyšší, než třeba u Renocaru, kde mě to přišlo opravdu podezřele levné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honan Odesláno 29. srpen 2002 Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 LK7R: Proc chces posunout vykon do vysokych otacek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 29. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 No bud tomu nerozumim nebo nevim, ale pripada mi ze nekam se musi s vykonem hejbnout pokud nepredelas nic mechanickeho tak je jasny ze se to musi vic tocit aby to nejakej vykon "nekde" sebralo. Na "vyladeni" moc neverim cece tam ziskas maximalne tak "par" koniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 29. srpen 2002 Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 obecne se nejlepe chipuji auta s turbem a uplne nejlepe a s nejlepsimy vysledky jsou to turbodiesely. u klasickeho benzinaku od peugeota je narust koni mizivy a cena desiva. pohybuje se to okolo +/- 8-12 ps a kroutak kolem 20 nm. ceny tak 15 a vic. u benzina je asi lepsi sahnout po ladenem potrubi, vyfuku a filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honan Odesláno 30. srpen 2002 Sdílet Odesláno 30. srpen 2002 LK7R: No ja jenom, ze bych osobne chtel mit max. vykon/kroutak v nizkych otackach. Ono je pekny mit odblokovanej omezovac a mit max. hodnoty polozeny nekde k 7,5 tisici otacek, ale kdyz to budu porad takhle tocit, tak motor pujde za chvilku do kytek. Urcite je zakladem tuneni motoru vzduch. sani, vyfuk. potrubi, pripadne svody. Jde o to co potom. A jestli da chip aspon tech 10 koni, tak myslim ze se vyplati vic, nez mechanicky upravy motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 30. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2002 Hm tak jak tak na to koukam tak na vsechny upravy $eru a necham si pritanhout jinou karu ... Peugeot 206 GTi to uz bude lepsi svezeni tam uz ten tuning alespon bude trochu znat. Uz me to plouzeni v 1.4 nebavi nechce nekdo koupit zanovni 206 1.4 rv2001? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.