Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo


denoo

Recommended Posts

  • O 7 měsíců později...
Guest Chozeluizskuner

Takže, obsah je 0,9L. Výměna celé náplně proběhka následovně:

Odsála se stará kapalina z hrdla. Odpojila se vratná hadice a otáčením volantu vytlačilo co nejvíc kapaliny, která vytékala vratnou hadicí. Pak se zacpala dirka ve víčku a pomocí tlakového vzduchu vpouštěného do hrdla pro vratnou hadici (za neustálého vytáčení rejdu) se vytlačil zbytek. 

Dostat kapalinu zpět je horší. Dolejval se olej po hrdlo, a v krajních polohách rejdu kolega "foukal" do hrdla. Vzdy když "dofoukal", hladina klesla. Když bylo nalito 0,5l, motor se nastartoval a za vytáčení rejdu se kapalina dolejvala. Odvzdušnění klasicky co je tu popsané stokrát.

Výměna proběhla na zdviži ať jsou kola ve vzduchu. Olej se použil Total fluid LDS. Výměna byla z důvodu dolejvání špatného typu oleje a následnýho pěnění v zimních měsících. 

Servo šlape jako nové. Žádné cukání ve volantu a podobně. Uvidíme v zimě,

Jedná se o 2.0HDI 

Upraveno uživatelem Chozeluizskuner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Ahoj..je normální, že se po delší jízdě na el. motoru el.hyd. čerpadla řízení nedá udržet ruka, jak je rozpálený? Úplně na spálení to není, ale zdá se mi ta teplota docela vysoká. Jak to máte vy ? Pomůže kompletní výměna oleje, nebo se mi tam něco přidírá? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...
V 29. 5. 2013 at 21:18, Ondreicka napsal:

Takze pre vsetkych malovernych - neserte ma, vsetci mi este podakujete.

Takkze podstata spociva v tom, ze inzinieri z PSA vyvinuli generator na penu. V lavotocivych zakrutach pri nizkych rychlostiach poklesne hladina hydr. oleja v serve pod privod nizkotlakoveho obvodu. V privode nizkotlakoveho obvodu je len 2.5 mm dierka a preto v zime, ked je olej hustejsi strieka do hladiny a zacne sa tvorit pena. Hadica mazlu konstrukciu, ma maly objem a pri max. zabere serva v lavotocivej zakrute vznika pena.

Takze oprava:

1. Odpojit nizkotlakovy privod hydr. oleja do serva

2. odtiahnut 3 skrutky drziace servo

3. Odtiahnut 4 imbusy drziace plastovy rezervoar na hydr. olej.

4. Kupit asi 25 cm hadicky na prepad nafty - ma vonkajsi priemer asi 6.8mm, vnutorny asi 4mm. Ma taku latku na povrchu - tu dat prec.

5. 7mm vrtakom prevrtat a rozsirit vnutro privodu nizkotlakoveho obvodu.

6. Vsunut do neho hadicku

7. Na vonkajsi koniec hadicky som vlozil pero, to rozsirilo koniec hadicky, aby nazapadla dnu

8. Pikou na zelezo som odrezal koniec pera (zarovno hadicky)

9. Vrtakom 3.5 mm som drziac hadicku v ruke zvacsil vnutorny priemer plastu z pera.

10. Epoxidovym 2 - zložkovym lepidlom som zvacseny koniec hadicky nalepil v plaste privodu nizkotl. obvodu.

11. ak mi niekto napise, ako vlozim foto, tak vam dam aj foto.

12. Asi 4 dni trva dokonale odvzdusnenie, stale treba dolievat olej.

13. Uz ziadne bulblinky, privod hydr. oleja je na dno zasobnika oleja.

14. Na p. 508 je privod priamo zo spodu nadobky.

Takze tolko k veci, cakam hromadne ospravedlenenie

Děkuji za jednoduchý a hlavně účinný návod na opravu ... Vše funguje po opravě jak má :-) toliko starostí a přitom taková blbost :-) ... 

Upraveno uživatelem Thomasis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...