Sign in to follow this  
Followers 0
oddie

Po startu chcípe...

12 posts in this topic

Zdar lidi, mám tu malý problémek u dvou aut: P309 1,6i r.86 a P205 GTI r.93. U obou stejný. Auto jde v pohodě nastartovat, cca minutu běží a pak chcípne (udusí se). Přidávat plyn nepomůže. Tušíte někdo, čím to je, ještě než se v tom začnu š?ourat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neco podobneho se mi stalo, kdyz se mi vymenil vzduchovy filtr, auto najdnou zacalo chcipat, ale pak se to vyresilo samo, najednou to prestalo delat.

Podivej se na stav vzduch. filtru, jestli vsude tesni hadice a jestli jsou dobre nasazene.

Dela Ti to jenom kdyz je to studeny nebo i potom, kdyz se zahreje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrama ani hadicema to není. Jestli to dělá po zahřátí nevím, obě ta auta jsou totiž jen proclená, takže se s nima nejezdí. Já to zatím nijak nezkoumal (a možná ani nebudu :)), ale podle mě to bude nějaký čidlo - jen jsem chtěl tip, pokud se s tím už někdo setkal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze by vadne cislo automatickeho sytice - udajne casta bolest Peugeotu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popisuješ dva vozy ale určitě nemají stejný typ vstřikování problem se zdá stejný ale závady můžou mít jinou příčinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, to vím taky, že popisuju dvě různý auta. Mě jenom zajímalo, jestli někdo neměl podobný problém a co případně bylo jeho příčinou, jestli to nebyla nějaká prkotina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, mam ten samy problem na svem P605 SV 3.0. Vymenil jsem uz snad vse co slo a stale to blbne. Po nastartovani motor zacne chcipat, po chvilce se ale srovna a uz je to v poradku. Ale nekdy behem jizdy obcas ztrati trochu vykon, jak se rika prestane tahnout, ale po chvilce se to zase srovna. Vymenil jsem vsechny filtry, kabely, svicky, vycistil a zkontroloval vstriky, tlaky v hadicich od cerpadla, nic :( O cidlu automatickeho sytice jsem zacal premyslet vcera. Muzete mi nekdo poradit jak na to ? Diky.

PS. kamarad mel jiny podobny problem na jeho P205 a to ten, ze motor nastartoval, ale vubec nereagoval na plyn a chcipal. Po dlouhem badani prisel na to, ze staci domacknout merku oleje, aby tesnila, nic vic :) Kdyz ji pak povytahl motor prestal opet reagovat na plyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je hezká závada, s tou měrkou oleje. To si to takhle přisávalo přes klikovku?!

Jinak osudy těch dvou "zázraků", co jsem popisoval výše: to GTI šlo do světa, tak nevim, co tomu bylo, a tu P309 1,6i mám nakonec na rozebrání, tak tam už to zjiš?ovat nebudu - ale asi si to přisávalo přes různý ty hadice, byly dost starý...

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tím chcípáním mě napadlo, že když se závada vyskytuje u různých motorů, nemůže to být zanesený palivový filtr. Nevím, jak stará auta to jsou a co do toho lejete :-), ale možná by stálo za to to zkusit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U systemů vstřikování používaných u Peugeotiku není"čidlo automatického sytiče" je měřená pouze teplota vody a nasávaného vzduchu pro řídící jednotku.Čidlo vody jsem ale ještě nikdy neměnil,závada většinou bývá jinde. Zajímá mě tedy jaké zkušenosti máte vy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

>Petr: s benzíňákem mám jen tu zkušenost, co jsem popsal výše, jinak mám jen diesely - tam žádné takové závady nehrozí :))). Tu P309 1,6i už rozebírám na díly, ještě jsem zkusil se v tom krátce poš?ourat, ale bez výsledku. Dost možná si to někde přisávalo, má to takový unavený hadice... těžko říct. Mechanicky je ten motor OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemuze to byt vadna lambda sonda? Uvazuj o diagnostice motoru, to ti usetri nakupovani dilu naslepo. Ale jinak se mi zda, ze Peugeoty x05 maji obecne dost potizi s elektrikou / elektronikou.

Zdravim, mam ten samy problem na svem P605 SV 3.0. Vymenil jsem uz snad vse co slo a stale to blbne. Po nastartovani motor zacne chcipat, po chvilce se ale srovna a uz je to v poradku. Ale nekdy behem jizdy obcas ztrati trochu vykon, jak se rika prestane tahnout, ale po chvilce se to zase srovna. Vymenil jsem vsechny filtry, kabely, svicky, vycistil a zkontroloval vstriky, tlaky v hadicich od cerpadla, nic :( O cidlu automatickeho sytice jsem zacal premyslet vcera. Muzete mi nekdo poradit jak na to ? Diky.

PS. kamarad mel jiny podobny problem na jeho P205 a to ten, ze motor nastartoval, ale vubec nereagoval na plyn a chcipal. Po dlouhem badani prisel na to, ze staci domacknout merku oleje, aby tesnila, nic vic :) Kdyz ji pak povytahl motor prestal opet reagovat na plyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.