Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak na tempomat – Fotodokumentace


Leo

Recommended Posts

Tak se chci pustit do tempomatu. Hledal jsem ve starších příspěvcích, ale už jsem nenašel fotografie co tam někdo přiložil (neplatný odkaz), ale jenom text. Teorie je mi jasná: potřebuji páčku, vypínač tempomatu, spínač na brzdu (protože tam mám jenom jeden) a povolení v BSI. Níže přikládám fotky jednotlivých míst (prosím potvrďte zda je to to správné místo) a ještě mám otázku k tomu spínači na brzdu: Je to ten stejný jako je na spojce (podle ServiceBoxu a ceny by měl být stejný a zároveň jiný než ten co už na brzdě je), abych věděl co chtít na vrakovištích, protože tam se podle čísel dílů moc neorientují :myslim? [upravil dne 6/8/08 Leo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Leo

Tak se chci pustit do tempomatu. Hledal jsem ve starších příspěvcích, ale už jsem nenašel fotografie co tam někdo přiložil (neplatný odkaz), ale jenom text.

Teorie je mi jasná: potřebuji páčku, vypínač tempomatu, spínač na brzdu (protože tam mám jenom jeden) a povolení v BSI. Níže přikládám fotky jednotlivých míst (prosím potvrďte zda je to to správné místo) a ještě mám otázku k tomu spínači na brzdu: Je to ten stejný jako je na spojce (podle ServiceBoxu a ceny by měl být stejný a zároveň jiný než ten co už na brzdě je), abych věděl co chtít na vrakovištích, protože tam se podle čísel dílů moc neorientují :myslim?

jake maš pačky pod volantem? kulate nebo ovalne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Leo

Tak se chci pustit do tempomatu. Hledal jsem ve starších příspěvcích, ale už jsem nenašel fotografie co tam někdo přiložil (neplatný odkaz), ale jenom text.