Trundik

Jedovatá fialka

18 posts in this topic

Vážení, ve Světě motorů č. 9/2004 (vyšlo 24.2.2004) na straně 20 je nádherně upravená Pegi 205 a to nejen kastle. Vřele doporučuji k přečtení.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuto možnost nemám, ale kdyby se našel někdo, kdo to může zajistit, tak at neváhá. A nejen obrázky, ale celý článek. Mimochodem, ten časopis stojí 20,- Kč, tak si myslím, že to není problém koupit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil jsem to vyfotit digitálem, ale nepodařilo se mě dostat obrázek sem na forum. Tak jsem jej alespon umístil na svoje osobní údaje v členech klubu, pod 405, ID 869.

p.s. poradte, jak dostat obrazek (JPG o velikosti 144 kb) sem na forum.

[Editován dne 25/2/04 Trundik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAUTES VSECI.

JA TOHO HONZU ZNAM,JEL SEM SNIM DO MIMONE NA 4 VALKY.TO TEN PAZOUT BYL JESTE BILEJ,TENKRAT TAM MEL NAMONTOVANOU TU SLABSI RIDICI JEDNOTKU.3x SME SI TO ROZDALI JE FAKT ZE SEM MEL V NADRZI SHELL V-POWER A TAK DOSTAL 3x ZASEBOU ASI O PUL AUTA NA PRDEEEEEEL!:D:D:D

TENKRAT TO CHUDAK TEZCE NESL,TU SUPRU PODELAL S TOU DRUHOU RIDICI JEDNOTKOU.

OD TE DOBY NEMAM O NEM ZPRAVI A URCITE SE MNOHO ZMENILO.

ALE SKUSIM SE SNIM SPOJIT A NECO BLIZSIHO VYSONDOVAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi probíral jsem to s konstruktérama co dělají na vývoji motoru není to možné jen setrvákem,hlavou ,ojnicemi a výfukem.Klika byto nevydržela musely by být jak písty s ochranným nástřikem tak ojnice titanové jiná klikovka,vačka vyleštěné a zvětšené kanaly v hlavě a to i ventilové pružíny jednotka s upraveným softwerem to neudělá.

Myslím si že jeto překlep 140Koni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vychazej z toho, ze tam ma micko. Serie kolem 160 PS, dobrej kousek muze mit i 165 PS. Se seriovym filtrem. Vetsi kompres, tim padem i palivo s jinym cislem, otevreny vzduch filtr a poradna mapa pro ECU udelaji 30PS bez problemu. Ja na tom nevidim nic nerealneho. Motor v moji 106ce se da bez radikalnejsich uprav taky dostat na 160-170PS, a to je to jenom 1600ccm.

Ale to vsechno pouze za predpokladu MI16. Jo a taky zapominame, ze MI16 byl i dvoulitr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to sice hezká práce ale za ty prachy nevím jestli bych to podstoupil.Na to moje ježdění po Praze a jednou za rok na dovolenou by to byl stejně nesmysl.Nehledě na to kde vůbec využije takovou rychlost,možná v Německu.Ale jinak to vypadá to pěkně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cool: CAU LIDICKY

TAK VAM PRINASIM DALSI INFORMACE O TETO KOCICCE,JAK SEM SLIBIL.

KONTAKTOVAL SEM HONZU PO TELEFONU A ZJISTIL SEM,ZE NENI VSECHNO PRAVDA CO O TOMHLE VOZITKU NAPSALI VE ZMINOVANEM SVETE MOTORU.TAK ZE SE TO POKUSIM OBJASNIT:MOTOR MA NECO KOLEM 170KONI JE TO MI16 = SPORTOVNI SANI+TY DVE RIDICI JEDNOTKY JEDNA BEZ OMEZOVACE A OBE PO UPRAVE PROGRAMU.

TAKZE V UVOZOVKACH ZADNEJ BUUM SE NEKONA A TI REPORTERI CO PSALI TENDLENC TEN CLANEK UDELALI S KOMARA VELBLOUDA.

DALE HONZA JELIKOZ NEJAK NEHOLDUJE INTERNETU TAK ME POZADAL ABYCH TOUHLE CESTOU ZVEREJNIL ZE

JEDOVATA FIJALKA JE NA PRODEJ!!!!!!!

CENA ...+ DALSI INFORMACE KTERE VAS ZAJIMAJI SE DOZVITE PRIMO OD MAJITELE HONZU NA TEL.777023142

CICINTA BUDE K VIDENI I NA JARNIM TUNINGU V BRNE!!!:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.