Sign in to follow this  
Followers 0
Oskar

Nemám funkční elektrický šíbr

17 posts in this topic

Poradí mi někdo jak na elektrický šíbr ? Po zapnutí vypínače se motorek vždy pohne v držácích a to je vše. Myslím si, že

jsou zarezlá lana. Jak nato abych nemusel sundavat celou střechu (čalounění).

Jestliže nefunguje podlakové odsávání a

odtok vody jak toto mám zprovoznit. Kdo jste to dělal, poraďte. Díky Oskar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem to tenkrát na 405 řešil tak že jsem rozdělal co šlo a pořádně vyčistil a promazal. O dost se to zlepšilo. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisu ti skoro to same co Wasabi taky sem to ted po zime resil me zase nechtelo otevrit nahoru tak sem mu tak 5x pomohl rukou namazal sem to WD40 nebo tak nejak se to menuje a uz to facha :):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsou lana opravdu zarezlá, nepomůže nic než výměna celého šíbru. Nebo aspoň nevím o tom, že by se daly rozumně sehnat jen ty lanovody...

Ten šíbr kdyžtak mám, jen tak mimochodem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no menit celej sibr je zbytecny staci lanka jde to docela jednoduse (kdyz ma clovek praxi :-) ) Taky sme to s tomem resili a zjistli sem ze mame lanka uplne zrezly a pretrhly a jedina moznost je to vymenit. Mam zato ze novy stoji neco kolem 4500 Kc a ja si myslim ze stary nema cenu ze budou vsechny v pr.... nebo tesne pred :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funkční šíbr - celý, s možností vyzkoušení - nechávám za 1.500,-.

To kdyby náhodou se někomu nechtělo dávat 4.500,- jen za lana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Oddie, mám to taky zrezlý. Od léta,kdy jsem to vozítko koupil jsem ještě neviděl jak to fachá. Bylo už K.O. Podle knihy jsem ho vymontoval a opět namontoval. Ty plechy pod který vedou ty lanka jsou dodělaný a s lankama jsem ani nehnul. Jestli ten šíbr ještě máš tak bych měl zájem . . . Pár dní to ale bude muset ještě počkat. Ozvu se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.K. Ted\' platím povinný \"bručení\"- tak do 30-ti dní se ozvu. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meli nekdy 205ky el. sibr?? Ja mam manualni sibr a sel by ten manual predelat na elektricky??? a pripadne kolik by ta cela sranda stala? :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také jsem loni řešil zarezlé lanovody střešního okna, bral jsem si nakonec celý starší šíbr od oddieho a maká dobře, občas promažu táhla, věřím, že vydrží. Po demontáži starého šíbru jsem chtěl na zkoušku vyndat lana, našla - totálně zarostlá v drážkách. To by mi nová lana za 4500,- moc nepomohla....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě tady řešíte podtlakové odsávání, to bych měl na své káře mít taky ??? (P405 1,9GLD 1991, šíbr v elektrice). Já mám hadičky svedené do podběhů - volně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

205/309 - manuální šíbr - hejbe se s ním rukou. Podtlak je tam na to, aby se nafoukla/vyfoukla těsnící guma pod tím sklem. O tom, že by 205/309 měly někdy el. šíbr nic nevím, dost pochybuju.

405 - elektrický šíbr, tam žádný podtlak není.

Hadičky volně svedené do podběhů jsou na odtok vody, ty jsou jak u elektrického, tak u mechanického šíbru. Doporučuju je občas protáhnout drátem, aby se nezanesly bordelem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, Mattoni - už - není.... teda, elektrický šíbr už není, už je fuč. Jiný není a asi ani hned tak nebude, pokud ještě vůbec někdy - ale kdyby náhodou, dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.