Sign in to follow this  
Followers 0
Oskar

Škubání motoru za tepla.

2 posts in this topic

Nesetkal jste se někdo se závadou u motoru na 405 GLi 1.6l jednobodové vstřikování po zahřátí na teplotu 80°C začne při akceleraci poškubávat ( někdy má snahu střílet do sání ).

Provedl jsem výměnu řídící jednotky za stejný typ (Magneti Marelli G 6.10). Nové zapalovací kabely a svíčky - Champion, provedená výměna vstřikovacího ventilu, nastaven tlak palivové soustavy na předepsanou hodnotu, nechal jsem změřit CO, které bylo v normě, palivový filtr nový, benzinové čerpadlo vyměněno za jiné.

Pokud motor je studený má perfektní akceleraci. V 70°C spadnou otáčky na stanovenou mez a po dosažení provozní teploty motor ji nemá takový výkon. Při řazení dochází ke škubání a to v rychlostech od 40 do 60 km/h.

Dokáže mi někdo poradit???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro ty, které zajímá co tuto závadu zapřičinilo byla voda v nádrži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.