Sign in to follow this  
Followers 0
Ruza

405 - naftové čerpadlo

7 posts in this topic

Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi seřízením naftového čerpadla pro 405 1.9 TD a 1.7 TD? Jsou tam uplně jiný čeradla nebo stejný s jinym

seřízením nebo i seřízení je stejné?

Share this post


Link to post
Share on other sites

čerpadla se montovali Lucas a Bosch. Můžou tam bejt oba typy. Co se týká mechanický záměny, tak problém nejni. Čerpadlo musí bejt s montážní konzolí. Co se týká vzájemný kompatibility, tak se domnívám, že je to jen otázka doseřízení množství nafty a možná ani to ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tímhle dotazem bych se obrátil spíš na nějakou speciálku na čerpadla, disponující příslušnými katalogy.

Určitě nebude problém použít čerpadlo z 1,8TD do 1,9TD a naopak, ale pokud to člověk chce mít echt správně (v podstatě jen pro klid duše), je dobré se se v té speciálce zeptat. Poté, co jsem si nechal u Křížků přegumičkovat a seřídit čerpadlo, a zjistil jsem, že odlišují v čerpadlech pro 1,9D i verzi 47 a 51kW, a i nějaké ročníkové typy (něco jen pro 305, 205, 309 atd, tak jsem docela koukal. Katalog na to bohužel ale nemám, bylo to nějaké CD od Bosche. A hledal to podle nějakého malého dlouhého čísla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to mi jde, mam 1.7 TD a jisty clovek, ktery mel dat moje auto do pucu nechal seridit cerpado na stolici, ale naivne se domnival ze je to 1.9 TD (mimo chodem, kolik je nas tu prvomajitelu 1.7, ...). Zhruba od te doby to o dost vic kouri, ale mel jsem i problemy s turbem, takze nevim cim to je. Potreboval jsem zjistit, jestli ma smysl nechat to cerpadlo znova seridit pro motor 1.7 a nebo jestli to jsou vyhozene penize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tak to fakt nevím. To je otázka přímo na čerpadláře - a pokud možno NE na takové ty staré fachmany, páč ti řeknou, že je to fuk - a případně řeknou, že ti nastavili malinko větší dávku, aby to líp jelo...

V tomhle případě bude asi lepší se s tím dotazem obrátit se na dílnu, která má ty katalogy, a hlavně nejsou líní se do nich podívat.

A nebo, pokud ti to jen hulí, ale jinak je všechno OK, a turbo je taky OK, si pohrát s nastavením předvstřiku, a případně od oka stáhnout dávku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Oddie: Ty to řekneš jak dobrej den... Od oka stahnout dávku....:o:o:o

Já se do toho pouštět nebudu, ale pokud bych chtěl, tak vím kulový na který to verglovátko šáhmout...:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.