Sign in to follow this  
Followers 0
P205XR

Vydech na kapote

15 posts in this topic

Chlapiy a zensky samozdrejme. Chci se zeptat kdyz udelam diru do kapoty a vrazim tam nakej pruduch tak to bude moc hezky ale jak to funguje kdyz opravdu moc ale uplne nejvic prsi?????? Nevite jak se to dela??

Share this post


Link to post
Share on other sites

No budes mit dokonale vodni chlazeni motoru :). No pokud to vezmes logicky tak: dira v kapote = proudici vzduch pod kapotu = kdyz prsi tak je v proudicim vzduch i voda + ta co je na kapote pred pruduchem = celkem dost vody v motorovem prostoru. To cele neni problem, problem nastava v pripade ze mas hned za pruduchem vzduchovej filter. Nemyslim si ze voda ktera chcije primo na vzduchovej filter je zrovna idealni. Kazdopadne nejak to vychytany musi bejt kdyz to ma kazdej soutezak... Kdyz se tam da najaka prekazka pro vodu tak samozrejmne nebude poradne ani proudit vzduch. Ja bych tam dal nejakou ocelovou sitku. Ta tu vodu prinejmensim rozprasi -> vzduch vice vlhkej a nasycenej vodou -> chladnejsi -> vice O2 -> mohlo by to bej celkem blahodarny pro vykon motoru pri vetsich rychlostech. Co si o tom myslite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli tam mas nejakej KIT sani treba od K&N, tak ty filtry jsou napusteny ochranym olejem, takze jim voda zas tam moc nevadi.

Kazdopadne hodbe vybirej jakej nadech tam das a jestli bude mit nejakej ucel. Nezalezi na kvantyte, ale na kvalite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

schválně se koukněte na Renocar, nabízejí sportovní filtry i kompletní kity Raid hp. Docela by mě zajímala nějaká zkušenost. Znám od Raidu jen sportovní volanty s airbagem a ty jsou opravdu povedené.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No myslel jsem ze bych tam vrazil ten vydech jak se kdysy montovaly na Renalt 19. Ten je takovej decentni a slusivej. A pod nej bych chtel narvat nakej ten sport. filtr tak snad se to povede.. Diky za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo na R19 byl snad jeden z nejpovedenejsich ...... to ti chvalim ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych si tam chtel nejakou tu dirku vyriznout. Az budes kupovat ten vydech zkus mi napsat kde by se dal sehnat. Jo a co se tyka ty vody, asi bych zkusil dat ten filtr trochu stranou (popripadne diru posunul vic dopredu). Ta voda je prece jenom tezsi nez vzduch tudiz na ten filtr nedolitne ne? Aspon ne tolik :).

Makovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty vole makovice ty jses ale chytrej to bych do tebe nerek. Jo hned jak ho sezenu tak se ti ozvu. Mimochodem ten otackomer jeste porad nemam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voda je sice tezsi nez vzduch, ale kdyz je auto v pobybu (treba vic nez 50km/h) tak by ty kapky na ten filtr litaly stejne, i kdyby byl danej dal. Navic, cim je nasavani dal od filtru, tim vic se studenej vzduch z venku smisi s horkym vzduchem z motoru a samozrejme tim je pak mensi vykon. Ale jde to vymyslet. Jenom si to s tim chce trochu pohrat. Takze: Nasavani na kapote (nebo kdekoliv jinde) udelat tak, aby pod nim bylo nejaky misto. Z diry nasavani vest trubku (gumovou hadici, cokoliv...) o dostatecnym prumeru napred trochu dolu a pak sikmo nahoru smerem k filtru. Nekde v tomto miste vyriznout do spodni casti tohoto potrubi dostatecne velkou diru, kterou bude voda odkapavat pryc. Tim, ze je potrubi mirne sikmo vzhuru se zajisti to, ze voda prilne ke spodni stene a dotece az k te dire, kterou odkape pryc. Desne blbe se to popisuje, ale snad jste to pochopili. Na obrazku by to vypadalo zhruba jako pismeno S, otoceny o 90° doprava. Jde to samozrejme udelat i jinak.

A jeste jedna rada. Bacha na mycku, wapku, blbnuti v hlubokych kaluzich apod. Voda v motoru neni zrovna to, co by se mu libilo. A to neplati jenom pro nasavac na kapote. Seriovy sani je vzdycky udelany tak a je na takovym miste, aby prilis nehrozilo, ze se do nej dostane voda, ale kit sani je vetsinou danej nekam jinam, takze bacha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2P205XR: To vis to my vysokoskolaci ;) Treba by stacilo jenom navarit na tu haubnu zespoda takovou vanu a mas to. Staci kdyz nebude z vydechu primy pohled do motoru a je to ne? Voda zamozrejme v te rychlosti lita i dal, ale urcit nebude zahybat!!! ;) Navic bych si asi udelal rovnou zaklopku (kdyz uz bych se s tim patlal), aby se to dalo treba pred myckou zavrit! :)

Makovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sakra to je najednou veci co s tim. Bude to asi slozity ale pujdu do toho ale ne hned protoze nemam prachy ale to nejak vyresim. Snad ted az bude skola tak bude vic casu na tu ladeni.

Chlapi jeste zari volno a je to tu ja se z toho asi po****. Ja nechci do skoly.......

Cau P205XR

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Honan: ja si spis myslim, ze v tom sacim potrubi je tak velke proudeni vzduchu, ze to "S" nemuze tu vodu odloucit od toho vzduchu, takze to pujde stejne do filtru.....

Ale jak rikam, si to jenom myslim - zkusenosti s tim nemam a jak tak koukam na to tvoje brko, tak asi s tim vyvojem budes trochu dal nez ja :-( :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci já mimochodem kromě závodů s mim velkym autem jezdim i spalovací modely buggyn, tam jsem získal dost zkušeností s laděním kárek. Co se týče filtru, tak KN vyrábí stejnej kónus na model jako na velký, jen asi desetkrát menší a já ho jezdim jedině pokud hodně leje, ta voda na něj přímo cáká a garantuju Vám že se mi to do motoru nikdy nedostalo. Je až zázrak co ten olej nepropustí. V prachu jezdim naolejovanej molitan, ten zase nepustí ani smítko prachu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martine takze rikas proste se s tim nesrat a udelat diru vrazit tam filtr a je vymalovano?? Tak to je super. Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, souhlasim s Martinem. Pak akorat jednou za cca 10000 km vyperes ten filtr, znova ho napustis olejem a drandis vesele dal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.