Guest Filip Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 Staci sundat jen viko hlavy nebo se musi jit hloubs a pritom hned zabrousit sedla nebo to neni nutne? A je to prace pro servis nebo to zvladne i mechanik neznalec Pezotu? Je to motor XAD z roku 92. Diky znalcum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 Musí se rozhodit rozvody a vyndat vačk. hřídel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 Oddie zapomel dodat, ze je treba mit zasobu vymezovacich podlozek.Urcite ze skromnosti, ma jich doma urcite spoustu. A taky nez to rozhodis si musis presne napsat jake vule kde jsou a pak prepocitat jakou podlozku tam dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 A aby jsi se nedivil ceně v servisu, je to práce skoro na hodně hodin a relativně odborná. A rovnou připočítej gufero vačky a případně těsnění víka. Nemusí to být specialista na pažouty, vůle se vyčtou v technických datech. Prostě trochu opruz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. únor 2004 Sdílet Odesláno 20. únor 2004 No, spoustu ne, pár jo. Nemusí jich být zásoba, stačí si jen změřit ty vůle, rozházet rozvody, přepočítat tlouš?ky podložek, vypsat si ty co mi chybí, a hurá objednat je k pažoutu - jedna stojí pouhých 80,-Kč (a je jich tam jen 8) :/ A nebo ty původní nechat přebrousit na magnetce... Práce je to dost náročná, na hodinu to není. A je k tomu potřeba lístková měrka a mikrometr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 20. únor 2004 Sdílet Odesláno 20. únor 2004 Na druhou stranu je to operace u pažoutů většinou dost přínosná, ta vůle je často po desítkách tisíc km mizerná a zapříčiňuje třeba i špatné starty, které jsou potom omylem připisovány vstřikům, žhavičkám či tlakům motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. únor 2004 Sdílet Odesláno 20. únor 2004 Jo, to je fakt, na ty vůle se dost dlabe. Docela vhodné je nechat je zkontrolovat, když se mění rozvoďák - pokud je třeba je náhodou seřídit, aspoň se to dělá při jednom, a nemusí se to rozebírat 2x. No, ale, jak jinak, Oddie a kovářova kobyla... se na to taky vyprdl, rozvody sice pohodlně přendal, když měl motor venku, ale na vůle se vyprdl, a bude je taky muset dělat dodatečně. Ze mě si holt příklad neberte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 No fajn, diky za reakce, myslim ze az budu mit tak desitku, za tech par let nasetrenou, necham udelat rozvody a vule. Zlata Oddiovic pegina ta se stejne ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 v brně v servise si řekli za seřízení ventilů 1500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Nu moji cestu do Prahy k Vašendovi na repasi zadní nápravy, která byla domluvena na včera jsem kvůli počasí prozatím odvolal. Při té příležitosti jsem se s Mr. Vašendou domluvil i na výměnu rozvodů a jak to tady tak čtu, tak asi nechám rovnou udělat i ty ventily, když už to bude rozhozené. Ach jo, já jdu asi vážně udělat banku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Podle Peugeot prirucky by se vule mela vymezovat po 20 tkm alespon myslim..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Starty jsou naprosto bez problemu ale chtel bych neco udelat se zvukem motoru, takovy vymezeni by urcite trochen pomohlo.. Kazda tisicovka k necemu dobra .. 1500 se mi zda jako hodne slusna cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 >v brně v servise si řekli za seřízení ventilů 1500 Kde? [Editován dne 25/2/04 graver] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 26. únor 2004 Sdílet Odesláno 26. únor 2004 Já tady v Brně u ### platil za nový rozvoďák, seřízení ventilů a vstřikovačů 1400 (materiál + práce) ......] [Editován dne 19/4/04 Ladis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 26. únor 2004 Sdílet Odesláno 26. únor 2004 Napsán autorem Ladis Já tady v Brně u Pazourka platil za nový rozvoďák, seřízení ventilů a vstřikovačů 1400 (materiál + práce) ......] Kde to je? Máš nějaké zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 26. únor 2004 Sdílet Odesláno 26. únor 2004 Název p. Pazourek Ulice Zájezdní Město Brno - Bosonohy Kraj CZ-Jihomoravský Telefon 602 579953 Kont. osoba Pazourek Typ aut Peugeot, Citroen, Renault, a všechno co má kola Otv. doba od 8 většinou do večera nebo kolem 18 Cena cca 150 Kč na hodinu Popis: Dvá borci co dělají auta na živnostňák. Dělají perfektní práci. Jsou to profíci, žádný ucha po vyučení. Takže řeší problémy na autě a ne partnerské vztahy:) je dobré přijed s konkretním problémem, po domluvě zmáknou. Je s nima velice fajn spolupráce, poradí, pomůžou a sami doporučí. Já za moji osobu a pár známých jsem byl vždycky spokojen... Ladis Zdroj: peugeot-club.com sekce autoservis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graver Odesláno 26. únor 2004 Sdílet Odesláno 26. únor 2004 No jo, já vím, že jsem se tam měl nejdřív podívat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 26. únor 2004 Sdílet Odesláno 26. únor 2004 se stane, že se na tu rubriku zapomene, chce to na to upozorňovat a dělat reklamu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 27. únor 2004 Sdílet Odesláno 27. únor 2004 Graver ... Jestli se tam za nima budeš stavovat, tak dej vědět, jestli se nezhoršili. Ale doufám že ne. Tak a? to klapne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 9. březen 2004 Sdílet Odesláno 9. březen 2004 (((((To Rebik, Oddie)))))> S porovnáním s jinými motory tohodle typu (1.8D), shledávám u nich poměrně menší klepání, takovej ten klasickej mlátivej zvuk motorů co brzo kleknou. Taky sem včera měl možnost svýst se starším typem, byla 205 motor 89 tomu odpovídající stav km. Znatelně líp šla do otáček od zdola a byla ochotnější vydat maximum. Prostě pro mě dost překvapující reakce na sešlápnutí plynu Na dvojku padesát na trojku 80 - hladce. O tom si se svým autem můžu nechat zdát. Neže bych ho chtěl tak vytáčel, ale štve mě to v kopcích, páč takle teda nejede. Navíc ropina ubejvá znatelně rychlejc než kdysi. To by teda znamenalo, že sou buďto ty starší modely lepší a nebo by můj motor potřeboval poschtelovat. Zajímalo, by mě jestli má nějakej význam začít třeba u těch ventilů či mají vliv jen na starty. Možná je to moc přiškrcený a pomohlo by přidat na čerpadle. Pak mě samozřejmě napadaj efektivnější zákroky: nový vstriky nejlépe BOSCH, čerpadlo na stolici pořádně prubnout, nastavit, nový kroužky ... atd. prostě GO motoru cirka za 20t. Pak by to určie JELO!! tolik asi moje servisní úvaha, špatně zařazená. Díky všem až sem čtoucím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.