Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Filip

serizeni vule ventilu

26 posts in this topic

Staci sundat jen viko hlavy nebo se musi jit hloubs a pritom hned zabrousit sedla nebo to neni nutne? A je to prace pro servis nebo to zvladne i mechanik neznalec Pezotu? Je to motor XAD z roku 92. Diky znalcum :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie zapomel dodat, ze je treba mit zasobu vymezovacich podlozek.Urcite ze skromnosti, ma jich doma urcite spoustu.

A taky nez to rozhodis si musis presne napsat jake vule kde jsou a pak prepocitat jakou podlozku tam dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A aby jsi se nedivil ceně v servisu, je to práce skoro na hodně hodin a relativně odborná. A rovnou připočítej gufero vačky a případně těsnění víka. Nemusí to být specialista na pažouty, vůle se vyčtou v technických datech. Prostě trochu opruz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, spoustu ne, pár jo.

Nemusí jich být zásoba, stačí si jen změřit ty vůle, rozházet rozvody, přepočítat tlouš?ky podložek, vypsat si ty co mi chybí, a hurá objednat je k pažoutu - jedna stojí pouhých 80,-Kč (a je jich tam jen 8) :/ A nebo ty původní nechat přebrousit na magnetce...

Práce je to dost náročná, na hodinu to není. A je k tomu potřeba lístková měrka a mikrometr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na druhou stranu je to operace u pažoutů většinou dost přínosná, ta vůle je často po desítkách tisíc km mizerná a zapříčiňuje třeba i špatné starty, které jsou potom omylem připisovány vstřikům, žhavičkám či tlakům motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to je fakt, na ty vůle se dost dlabe.

Docela vhodné je nechat je zkontrolovat, když se mění rozvoďák - pokud je třeba je náhodou seřídit, aspoň se to dělá při jednom, a nemusí se to rozebírat 2x.

No, ale, jak jinak, Oddie a kovářova kobyla... se na to taky vyprdl, rozvody sice pohodlně přendal, když měl motor venku, ale na vůle se vyprdl, a bude je taky muset dělat dodatečně. Ze mě si holt příklad neberte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fajn, diky za reakce, myslim ze az budu mit tak desitku, za tech par let nasetrenou, necham udelat rozvody a vule. Zlata Oddiovic pegina ta se stejne ma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu moji cestu do Prahy k Vašendovi na repasi zadní nápravy, která byla domluvena na včera jsem kvůli počasí prozatím odvolal. Při té příležitosti jsem se s Mr. Vašendou domluvil i na výměnu rozvodů a jak to tady tak čtu, tak asi nechám rovnou udělat i ty ventily, když už to bude rozhozené.

Ach jo, já jdu asi vážně udělat banku... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle Peugeot prirucky by se vule mela vymezovat po 20 tkm :D

alespon myslim.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starty jsou naprosto bez problemu ale chtel bych neco udelat se zvukem motoru, takovy vymezeni by urcite trochen pomohlo.. Kazda tisicovka k necemu dobra ..

1500 se mi zda jako hodne slusna cena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já tady v Brně u ### platil za nový rozvoďák, seřízení ventilů a vstřikovačů 1400 (materiál + práce) ......]

[Editován dne 19/4/04 Ladis]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Ladis

Já tady v Brně u Pazourka platil za nový rozvoďák, seřízení ventilů a vstřikovačů 1400 (materiál + práce) ......]

Kde to je? Máš nějaké zkušenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Název p. Pazourek

Ulice Zájezdní

Město Brno - Bosonohy

Kraj CZ-Jihomoravský

Telefon 602 579953

Kont. osoba Pazourek

Typ aut Peugeot, Citroen, Renault, a všechno co má kola

Otv. doba od 8 většinou do večera nebo kolem 18

Cena cca 150 Kč na hodinu

Popis: Dvá borci co dělají auta na živnostňák. Dělají perfektní práci. Jsou to profíci, žádný ucha po vyučení. Takže řeší problémy na autě a ne partnerské vztahy:) je dobré přijed s konkretním problémem, po domluvě zmáknou. Je s nima velice fajn spolupráce, poradí, pomůžou a sami doporučí. Já za moji osobu a pár známých jsem byl vždycky spokojen... Ladis

Zdroj: peugeot-club.com sekce autoservis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graver ...

Jestli se tam za nima budeš stavovat, tak dej vědět, jestli se nezhoršili. Ale doufám že ne.

Tak a? to klapne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

(((((To Rebik, Oddie)))))>

S porovnáním s jinými motory tohodle typu (1.8D), shledávám u nich poměrně menší klepání, takovej ten klasickej mlátivej zvuk motorů co brzo kleknou.

Taky sem včera měl možnost svýst se starším typem, byla 205 motor 89 tomu odpovídající stav km. Znatelně líp šla do otáček od zdola a byla ochotnější vydat maximum. Prostě pro mě dost překvapující reakce na sešlápnutí plynu :) Na dvojku padesát na trojku 80 - hladce. O tom si se svým autem můžu nechat zdát. Neže bych ho chtěl tak vytáčel, ale štve mě to v kopcích, páč takle teda nejede. Navíc ropina ubejvá znatelně rychlejc než kdysi.

To by teda znamenalo, že sou buďto ty starší modely lepší a nebo by můj motor potřeboval poschtelovat.

Zajímalo, by mě jestli má nějakej význam začít třeba u těch ventilů či mají vliv jen na starty.

Možná je to moc přiškrcený a pomohlo by přidat na čerpadle.

Pak mě samozřejmě napadaj efektivnější zákroky: nový vstriky nejlépe BOSCH, čerpadlo na stolici pořádně prubnout, nastavit, nový kroužky ... atd. prostě GO motoru cirka za 20t.

Pak by to určie JELO!!

tolik asi moje servisní úvaha, špatně zařazená. Díky všem až sem čtoucím

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.