Sign in to follow this  
Followers 0
trollik

P 405 plyn-benzin

12 posts in this topic

Potrebuju poradit.Znamej chce koupit auto na plyn.P405,1.9gri slabsi verze s jednobodovym vstrikovanim.Byli jsme na to kouknout a problem je:na benzin to jede na 2 valce a jakoby to strili do vejfuku a sviti kontrolka ridici jednotky.Po prepnuti na plyn OK.Motor bezi pravidelne a tise.Podvozek i kastle je na ten vek auta 92 a kilometry 200000 ve velmi dobrem stavu.Naprava OK.I karoserie je OK.Pneu OK.Tlumice vypadaji jako nove.Auto sedi.Ja mam za to,ze je to nejaka blbost v ele.ve vstrikovacim ventilu a v ridici jednotce.Poradte co by s tim mohlo pripadne byt a kolik by stala tak oprava starsiho dilu vymenou.Porizovaci cena je lakava 30000,-.Mozna by se dala stahnout.M

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja si myslim ze je mozny ze odesly vstrikovace benzinu, pokud jedes na plyn a plynovy zarizeni nema vlastni ridici jednotku, ktera by dala pokyn ty originalni peugeotacky aby vypnula tyhle ventily tak pujdou na sucho a asi jim to nebude delat zrovna dobre.

Zkuste to zjistit, jestli cvakaji vsechny nebo jen dva. kolik stoji vstrikovac nevim, to ti urcite napise nekdo jinej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotaz,tak trochu mimo mísu-ten plyn je tam legálně?A na kolik to přišlo?Mám stejný auto a uvažuju o tom,tak abych věděl co by mě čekalo.Dík R.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tam moze byt viac veci. ked ides na plyn tak na chod motora nema vplyv benzinova riadiacka, vaha vzduchu teplota motora, potak na akceleratore, atd. z povodneho auta tam facha tak akutat zapalovanie. Inac to moze buyt aj blby predzapal, lebo niektori manici to na plyne prestavuju. A aky tam ma splynovac, s riadenim alebo bez?

Inac ak to nechodi dobre na benzin tak radsej ruky od toho prec. Moze to byt blbost ale moze to byt aj poriadna pakaren. Ak chces auto na plyn tak kup poriadny a dobry benzin a na ten plyn to prerobis za par susnou za jeden den ak mas na to vsetko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To trollik: myslím že s tou lákavou cenou je to divné, nevím co přesně dnes stojí GRi a když přičteš cenu plynu tak si myslím že je to dost málo, pokud je celkový stav dobrý. Řekl bych že majitel si je vědom té poruch a chce se toho zbavit. Nejlepší bych videl vzít to do servisu atˇ řeknou co vyměnit a za kolik, popřípadě vzít mechanika sebou a třeba mu 200,- vrazit na pivo.

Co se týká toho plynu-benzínu,domnívám seže: na plyn by jsi měl mít jinou hlavu která má dvoje vstřiky. Na plyn jedny an benzín druhé, takže plyn by měl být o.k., a půjde o benzín takže že to střílí vo vejfuku tak to vtěch valcích asi nehoří takže vstřik by mohl být taky ok, takže jednotka, svíčky, kabely, lamda sonda, atd...

Ti co mají benzínáky ti řeknou určitě víc (a opraví moje blbosti) něž jé dieslák.

Pokud jsi také chotěbořák jak jsi psal doporučím ti servis p.Malýho ze Studence, který je zatížený na peugeoty a ochotně poradí, jinak dělá 250,-/hod., a jsem s jeho prací max. spokojen. mk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby som to trochu opravil. Ked mas plyn tak nemusis mat inu hlavu. Hlava je tam ta ista a plyn sa nestrieka cez trysky ale nasava sa so vzduchom cez sanie. Je aj novy system kde sa plyn strieka ale vyuzivaju sa povodne benzinove trysky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hovorime o novom systeme splynovaca?

Ja osobne som ho nevidel , ale cital som otom a z toho som pochopil ze su tam len jedny trysky a to aj na benzin a aj na plyn. Ci sa musia menit na nejake specialne ktore su urcene aj na plyn tak to neviem. Ak je to tak tak sa rad necham poucit. Doteraz sa montovali splynovace kde sa plyn nasaval spolu so vzduchom cez sanie. Tieto typy poznam dost dobre .

Ak mas nejaku literaturu o tom vstreku daj vediet. dik moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heledte se, nevim co tu porad mate s tema vstrikovacima tryskama, ale Trollik pise, ze:

...auto na plyn.P405,1.9gri slabsi verze s JEDNOBODOVYM vstrikovanim.....

z toho plyne, ze je tam jen jeden vstrikovac a ten je jeste k tomu pred sanim. Takze se tim vylucujou dvoje vstriky. Spis bych to videl na dost drsnej bastl ze strany montera plynu v elektrice.

BTW: jak to ma rizene zapalovani svicek? Rozdelovacem nebo elektronicky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ved hej. My sme mysleli vseobecne ako to facha aj v osttanych vozoch, ci jej jeden vstrek alebo viac to je z principu funkcnosti jedno. S tym sanim som sa zle vyjadril. Ma to byt takto: Vzduchovy filter, plynovy zmiesavac, a az potom sanie v pravom slova zmysle. v podstate je to jedno hlavne aby sme pomohli trolikovi no nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo Vostiku, trosku jsme byli offtopic, taky mi to pak doslo ze je zbytecny resit vstriky kdyz je to jen jednobodova strikacka.

Jofo, jak je to ted u tech uplne novejch systemu s vstrikovanim kapalnyho plynum to nevim, jen vim ze u moji 406 byl system LPi (kapalny plyn) ( firma Vialle ) a jsou tam zaslepky v sani tesne pred benzinovymi vstrikovaci, cili tam byl pro kazdy palivo jinej vstrik ventil, to same mam ted u systemu DGi od AG systems,kdy pro kazdy samostatny valec je vypocitano presne mnozstvi (sice ted plynneho) LPG a je zase dovedeno tesne pred benzinove vstrikovace.

Jak pises ty ,je take moznost dat smesovac na zacatek sani, mezi filtr a klapku, ale to je jednodussi reseni, kdy je privadeno urcite mnozstvi plynu, ktere se rozdeli na 4 dily

Share this post


Link to post
Share on other sites

To:MK405.Jo to je uz muj de-facto znamej.Jsem mu pomahal s nejakym peugeotem.A tak nejak me vychazi vstric.Jsme ve stejnym veku,takze takovej kamos.Vcera jsem se ho ptal a rikal,ze je to ve vstrik.ventilu,ze uz to u jednobodovky zazil.Cena 30000,-se mu nezdala.

Takze panove,je to ve vstriku benzinu.A musel by hodne slevit,abych to vzal.Je to orig.system z belgie.Takze dodatecne prihlaseni asi neudelaj.Ale pravda,kdyz to na ten plyn jelo,tak pekne a hluk motoru minimalni.Koukal jsem po zadni naprave a takovejch tech bolestech na predni naprave brzdach atd.,ale nic.Jen ten motor.Ale cena je velka.Asi pockam az se na ministerstvu dopravy umoudri a budeme moci koupit auto starsi 8let v EU a prihlasit u nas bez problemu.Uz jsem pani inzenyrce VOSTRELOVE na ministerstvu dopravy neco k tomu rekl,ze je to proti zvyklostem ostatnich clenu EU.A doufam,ze Skodovka dostane trochu pres prsty pri svem lobingu na ministerstvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.