bodmrazu Odesláno 17. únor 2004 Sdílet Odesláno 17. únor 2004 Co si o to kdo myslite...!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 17. únor 2004 Sdílet Odesláno 17. únor 2004 Delalo se to nejen na strarych Skodovkach. Jde o to, ze se snizi mnoztvi rotujicich hmot, takze auto jde rychleji za plynem, na druhou stranu vice ztraci do kopcu. V setrvacniku neni tolik naakumolovane energie. Vzhledem ke snizeni hmotnosti tech rotujich hmot (fujtafl) se musi zvednout volnobezne otacky, aby to nechcipalo. Vyssi spotreba (volnobeh), problemy na emisich, rozdeleni prevodovky a motoru, nevratny proces (pri vraceni do puvodniho stavu se musi sehnat jiny setrvacnik) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Odesláno 18. únor 2004 Sdílet Odesláno 18. únor 2004 Doporučuji odlehčovat velice s citem. Na 205ce sem odlehčil setrvak moc a vubec to neudrželo volnoběh. Musel sem nastavit tak 1500ot/min. Možna i víc. A stejně to nebylo nic moc. Ale do otaček to letělo jak nějaký Ferrari Nakonec sem musel sehnat jinej setrvak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 18. únor 2004 Sdílet Odesláno 18. únor 2004 Odlehčovat se dá a to někdy docela radikálně. Efekt je hnedka vidět. Rapidně rychlejší nárůst do otáček a zvíšení výkonu. problém je s volnoběhem. A ten závisí na přístupu řídící jednotky. Buď to bude zdechat, nebo se to bude projevovat sinusovým chodem motoru. Jako bys ho prošlapával. Dá se to seřídit tak, aby to chodilo na původní hodnoty volnoběhu. To je postup při odebírání materiálu, ale daleko účinnější, je setrvačním z duralu. Mněrná hmotnost je víc než poloviční, takže výsledek je podstatně markantnější. Jde taky o konstrukci startovacího věnce a jeho uchycení. Je třeba myslet na jeho zajistění a pak taky teplotní gradace při používání spojky a rozdílné teplotní roztažnosti sertvačníku a startovacího věnce. Zrovna kamoš bude setrvák dělat z duralu, takže pak budou praktické zkušenosti. Odlechčovací kůra úspěšně proběhla, jede to jako vírt a točí to strašně rychle. Je to ale na japonci, není to lev.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 18. únor 2004 Sdílet Odesláno 18. únor 2004 jen takova drobnost samozrejmosti je to ze se musi vyndat komplet klika se vsema remenicema, setrvakem, pritlacakem atd a vsecko se musi dynamicky vyvazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 18. únor 2004 Sdílet Odesláno 18. únor 2004 S tim setrvakem z duralu mam pochybnosti, prece jen po nem klouze spojka a nevim jestli prave dural je ten spravny material. Pri odlehcovani setrvaku bez nejakych homologacnich listu nebo odskousenych navodu doporucuju rovnez vyrobu ocelovych bot, roztrhnuty setrvacnik totiz umi prorazit prevodovku a vyletet pres kapotu hodne daleko. Tak se potom podivejte kde mate v aute nohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. únor 2004 Sdílet Odesláno 19. únor 2004 Dinamické vyvážení je samozřejmně potřeba. Dural se používá, teda ti co tuní vykon motoru a ne auto polepama nasávacích otvorů MADE IN HYPERNOVA Je to klasická rotační hmota přímo spřežená s motorem. Jestli vyletí kapotou, tak je rozhodně lepší chytat setrvák z duralu kolem 4 kg, než odlehčovanej 8 kg Myslím že dle kinetického zákona je to jasné. Jako třecí plocha se samozžejmně uplatňuje proces, kterému se říká zušlech?ování. Bez toho to snad ani nejde. Ladičské firmy co se nebojí, todle mají standartně v nabídce. Je jasný, že na diesela si dodle nikdo nedá, ale na motor, kterej má omezovač na 8 000 už jo Někteří lidi se s tím moc nemažou a pak to taky hrabe ještě na trojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 23. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2004 Teda netusil jsem ze je to az tokova veda:) A kdo mi udela setrvak z duralu!? Odvrtat ho umi kazdej druhej... A toho rozebrani se taky trochu bojim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 Jo, mimochodem, nemohl by někdo sehnat kovanej dural? Výkresy za chvilku budou, ale kovanej dural se těžko shání. Mám na mysli desku ze které se to vykrouhá na soustruhu. Tak kdyby někdo věděl, nebo poskytnul kontakt, bylo by to jistě fajn. Věda to není, pouze lehce neseriová věc. Proto to taky stojí více peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.