Sign in to follow this  
Followers 0
405GLD

Ložisko v předním kole

14 posts in this topic

Čus, mam problém začalo mi hučet ložisko v přednim kole (ložisko uloženo v těhlici). Prosim potřebuju poradit jak se to ložisko dá vyměnit. Poku má s tímto problémem někdo nějaké zkušenosti prosím poraďte.

Předem dík.

Čus a dík za radu. Maxim:cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ložisko cca 1000,- a protože se mi to nechtělo dělat, páč nemám lis, tak jsem si nechal vyměnit obe přední ložiska v servise. cena 2250,- ( za 250,- a 1 hodina práce se snad nemá cenu ani namáhat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mk405: To jsi msi nechal dělat u Peugeotu a nebo jsi si to nechal dělat v nějakém normál servisu. To ti dělali přímo na autě nebo jsi jim tam přivezl jenom těhlice a oni ti tam jen nalisovali nové ložiska. Dik za objasnění. Maxim :cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To 405GLD, podle hodinove sazby usuzuji, ze to byl neautoris.servis a dal jsem usoudil, ze tam mk405 odvezl cele auto.........prece, co by se namahal, ma rozum..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Radek V. : Taky se mi to zdá nějak levné. Dnes jsem volal do jednoho servisu u Teplic a za výměnu 1xložisko si řekl 2500,-. Jo Vysočina jinej kraj jiný mrav a ceny:D::mad:.

Tak nvím jestli tam dát ložisko i s těhlicí od Oddiho (jeté) nebo investovat do nového ložiska. Ach jo. To je problém.

Čus maxim:cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mohu potvrdit cenu 1000 a za praci 100,-.U neznackoveho servisu.Ale jezdim tam ze vsim.Teda spostu veci si delam sam,ale uz jsem linejsi.:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud nemáš lis,dej to raději do servisu.Jinak je postup následující:Vyndat závlačku zajiš?ující matku na poloose,povolit poloosu,zvednout auto,sundat kolo,povolit šrouby držící brzdový třmen,sundat brzdový třmen(je -li ABS,tak i čidlo ABS),povolit a vyndat šroub držící tlumič v těhlici,povolit a vyrazit kul.čep řízení,povolit a vyrazit kul.čep těhlice(skrz rameno),vyndat těhlici,vyndat segrovku zajiš?ující ložisko,vylisovat ložisko,nalisovat nové a opačným způsobem vše složit.Je to tak 2 roky,co jsem to dělal,tak jsem možná na něco zapomněl.Zná -li někdo jednodušší způsob,tak ho sem prosím dejte.(Zapomněl jsem na sundání brzdového kotouče).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo že v neautorizovaném, u peugeota mají trochu jiné ceny. Takže v malém, ale se šikovným servismanem. Ctěl jsem tě pouze na vést na to aby jsi se podíval ve svém okolí jestli není nějaký podobný, ale občas to dá zabrat.

Auto jsem dovezl celé.

To Radek V.: na 205 (to jsem ten servis ještě neznal) jsem si dělal vše, ( a myslím že jsem docela manuálně zručný ) ale bez určitých strojů jako lis to nejde a když to ložisko namáčkneš blbě tak ti praskne nebo ho vyhodíš i s těhlicí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslel že by to ložisko se vyvyřilo el. obloukem a při montáži použít autogen a nahřát těhlici a ložisko zmrazit. Myslíte že by to šlo?

Dík za váše názory. Maxim:cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, to by taky mozna slo, delali jsme to takhle s pistnimi cepy do motorek....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postup je to zajímavý, ale bez lisu dost rizikový, ono ložisko není nějakej posranej silentblok, kde na setinách nezáleží. Navíc je těhlice dost nemotorná věd a ve svěráku to s přípravky na lisování budeš těžko mačkat.

No a staré ložisko je vyslověně loterie a jeho cena i s těhlicí bude výrazně podobná ceně servisu s materiálem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporucoval bych dat na pul hodky to lozisko do mrazaku a nahravat fenem zbytek.... pak to tam nabouchat... :D takhle sem to delal u zadniho loziska a slo to bez problemu.... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuju vysrat se na nějaké mrazení, ohřívání a podobné hovadiny, a odnést to někomu, kdo má lis.

Ohřívat těhlici autogenem je kravina, a navíc je to o řád dražší než ten lis...

Pokud jde o starý díl, to si každý musí rozmyslet sám. může to vydržet dva roky, nebo taky klidně dva týdny. Těhlice s ložiskem a spodním čepem stojí v rozmezí 500-1000 Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.