Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

td na MI16


Guest hans

Recommended Posts

Čau, může mi někdo zjistit jestli se dá papírově přepsát TD na MI16, protože nechci vyhodit litr za to aby mi přišlo vyjádření, že to peugeot nepovoluje. Díky za odp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Wasabim, výměna motorů je možná pouze, pokud je shodná konstrukce (uchycení, výkon a pod.) což v tomhle případě zcela jistě nemůžeš splnit. Takže pokud nemáš nějakýho strejčka na STK, kterej by si chtěl dost odvážně pálit prsty, tak bych šel od toho. Je fakt, že za určitejch okolností je všechno možné, ale i když by se Ti podařilo udělat legalizaci papírově na oko, tak se můžeš dostat do maléru třeba v případě nehody - a to asi opravdu nebude o co stát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strejček na technický je až druhý kolo. Nejdřív to musí podepsat eště větší strejček u Peugeotů a to by se ti povedlo snad jen v případě, že by to byla tvoje věrně milojící manželka. Tohle ti asi opravdu neprojde ikdyž znám člověka, co předělal benála ne naftu a jezdí s tím,alejak to vyřešil a zdali vůbec to vyřešil metuším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek, když se chce tak jde vše. Já mám předělaný SRi 1.9benzín na 1.9 diesel, a znám jednoho chlapíka co má 1.9TD v MI16.

Obě auta dělan jeden chlapík poblíž prahy, vpodstatě sehnal auto s perfektní výbavou a špatným motorem a vrazil tam diesel motor , papírově o.k. , jak to dělal nevím, ale nemám s tím žádný problém.

proč to dělá? - musím se pochlubit:D, mám 1.9D s ABS, 4kotouče, el. šíbr, el. okna, Sri podvozek, a tak se ptám kdo to má orig. dieslu???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistě. Pokud se to řeší jako výměna karoserie, není problém. Ty kastle jsou v řadě případů stejné.

Znamená to ale mít PAPÍROVĚ to to chci - např. chci mít 1,9D v kastli Mi - potřebuju papíry na 1,9D a provedu jen \"výměnu karoserie\".

Takováhle výměna je skutečně relativně bez problémů, a běžně se dělá. Ovšem snažit se o papírovou \"přestavbu\" MOTORU na nějaký jiný motor je kravina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč kravina, jde o přestavbu motoru z MI16 na TD, pokud je karoserie shodná(povolí to PEUGEOT) je jen problém v tom, že musí tam být silnější poloosy a případně brzdový systém. Chci vědět jestli karoserie je shodná(pokud ano nemělby byt s tím problém ne) V dnešní době je MI16 neprodejná. Bratranec má přísun ropy, tak proč by na ní nemohl jezdit. mk405-zkus mi prosímtě zjistit jestli to má legálně(povoleno od peugeotu) a dej prosím vědět. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi před rokem jsem zkoušel něco podobného.Chtěl jsem do 205ky 1.9D namontovat motor 1.8D.Myslel jsem že nebude problém,diesel za diesel přece nemůže být problém ale JE!Podle oficiálního vyjádření pánů od Peugeotu lze zamontovat pouze motor stejného tipu jaký tam byl nic jiného.S tím se nedá nic dělat,takže jestli ti někdo u Peugeotu .oficiálně přestaví benzín na naftu tak jsi kouzelník

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Ráda

asi před rokem jsem zkoušel něco podobného.Chtěl jsem do 205ky 1.9D namontovat motor 1.8D.Myslel jsem že nebude problém,diesel za diesel přece nemůže být problém ale JE!Podle oficiálního vyjádření pánů od Peugeotu lze zamontovat pouze motor stejného tipu jaký tam byl nic jiného.S tím se nedá nic dělat,takže jestli ti někdo u Peugeotu .oficiálně přestaví benzín na naftu tak jsi kouzelník

Jak jsem se tu kdysi dočetl, tak u motorů Peugeot jsou štítky jednoduše vyměnitelné, takže výměna 1,8 D za 1,9 D je v podstatě bezproblémová, protože je prvoplánově nezjistitelná.:P:P:P:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem hans

Proč kravina, jde o přestavbu motoru z MI16 na TD, pokud je karoserie shodná(povolí to PEUGEOT) je jen problém v tom, že musí tam být silnější poloosy a případně brzdový systém. Chci vědět jestli karoserie je shodná(pokud ano nemělby byt s tím problém ne) V dnešní době je MI16 neprodejná. Bratranec má přísun ropy, tak proč by na ní nemohl jezdit. mk405-zkus mi prosímtě zjistit jestli to má legálně(povoleno od peugeotu) a dej prosím vědět. dík

Hochu, hochu, máš v tom trochu guláš, nezdá se ti? V prvním příspěvku píšeš o přestavbě motoru TD na Mi16, teď zas píšeš o přestavbě motoru Mi16 na TD.

Na to ti můžu odpovědět jen to, co jsem psal předtím: kastle jsou shodné a záměnné, VÝMĚNA karoserie vůbec žádný problém nepředstavuje. Kdežto PŘESTAVBA motoru je nesmysl, a nikdo to legálně nepovolí.

Není žádný problém mít kastli Mi16 a v tom motor třeba 1,9D - ale je k tomu potřeba od začátku mít doklady z 1,9D! Pokud máš doklady z Mi16, jsou ti na ho...

Ráda: motory 1,8D a 1,9D se zvenku prakticky neliší. Tady opravdu stačí jen a pouze přendat typový štítek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,9 kvůli pojistce nikdo nechtěl? Hm, takový lidi nechápu. Kroutit se kvůli dvoum litrům ročně... Největší prdel mám z lidí, co aby ušetřili za ručení ty dva litry ročně, radši vezmou dražší a horší auto... že je vyjde třeba o dvacet dráž, a na tom ručení se jim to nikdy nevrátí, už si spočítat nedokážou. Fakt nechápu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"Hochu, hochu, máš v tom trochu guláš, nezdá se ti? V prvním příspěvku píšeš o přestavbě motoru TD na Mi16, teď zas píšeš o přestavbě motoru Mi16 na TD.

Na to ti můžu odpovědět jen to, co jsem psal předtím: kastle jsou shodné a záměnné, VÝMĚNA karoserie vůbec žádný problém nepředstavuje. Kdežto PŘESTAVBA motoru je nesmysl, a nikdo to legálně nepovolí.

Není žádný problém mít kastli Mi16 a v tom motor třeba 1,9D - ale je k tomu potřeba od začátku mít doklady z 1,9D! Pokud máš doklady z Mi16, jsou ti na ho... \"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"

Pro oddie-ho, který to celé nějak špatně pochopil. Níkde jsem nepsal, že chci dělat z TDiesela MI16-ku, ale psal jsem \"TD na MI16\" to znamená turbodiesel(motor) na MI16-ce(ku) a celou diskusi jsem v tomto duchu vedl...........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Hans: No musím se zastat Oddieho protože ten tvůj nadpis TD na Mi16 zní opravdu tak jak to pochopil Oddie a myslím si že nejen on. A co se týče k tvýmu vedení diskuze tak jsi sem poslal akorát 3 přízpěvky . Teprve z toho druhého přízpěvku se dalo od tebe vyrozumět že je to celý naopak.

Takže nic ve zlým ale pro příště by to chtělo trochu víc upřesnit. co máš vlastně na mysli:papa;)

[Editován dne 24/2/04 Wasabi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cidas: já ty auta neberu jako \"adrenalinový nástroj\", ani nic podobného. Já je pro tento případ hodnotím z ohledu prodejnosti - tj. obecná cena a zájem o toto auto. A v tom veškeré diesely těžce vedou. Nehodlám se bavit o tom, co je \"lepší\" auto. Co je prodejnější lépe a za víc, je ale dost jasné...

Hans: pokud máš papíry resp. vrak TD, není problém udělat výměnu kastle a použít kastli třeba z Mi16, to už je celkem fuk. Opravdu chtělo se zeptat trochu jasněji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...