Sign in to follow this  
Followers 0
Guest hans

td na MI16

20 posts in this topic

Čau, může mi někdo zjistit jestli se dá papírově přepsát TD na MI16, protože nechci vyhodit litr za to aby mi přišlo vyjádření, že to peugeot nepovoluje. Díky za odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím ale tohle ti asi legálně nikdo neschválí. Je to jenom můj názor, třeba se pletu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím s Wasabim, výměna motorů je možná pouze, pokud je shodná konstrukce (uchycení, výkon a pod.) což v tomhle případě zcela jistě nemůžeš splnit. Takže pokud nemáš nějakýho strejčka na STK, kterej by si chtěl dost odvážně pálit prsty, tak bych šel od toho. Je fakt, že za určitejch okolností je všechno možné, ale i když by se Ti podařilo udělat legalizaci papírově na oko, tak se můžeš dostat do maléru třeba v případě nehody - a to asi opravdu nebude o co stát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo myslím že se ti spíš vyplatí prodat a koupit než se pouštět do takovejch operací. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strejček na technický je až druhý kolo. Nejdřív to musí podepsat eště větší strejček u Peugeotů a to by se ti povedlo snad jen v případě, že by to byla tvoje věrně milojící manželka. Tohle ti asi opravdu neprojde ikdyž znám člověka, co předělal benála ne naftu a jezdí s tím,alejak to vyřešil a zdali vůbec to vyřešil metuším.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A proč to chceš udělat?? Ropák je ropák ne? Teda aspoň pro mě, benál bych nechtěl už jenom kvůli mejm dodavatelům.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, u Peugeota nic takového přepsat nejde.

I kdyby to náhopdou šlo, byla by to stejně hovadina dost slušného kalibru - přepsat dosti ceněné a žádané TD na téměř bezcenný benzín...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdárek, když se chce tak jde vše. Já mám předělaný SRi 1.9benzín na 1.9 diesel, a znám jednoho chlapíka co má 1.9TD v MI16.

Obě auta dělan jeden chlapík poblíž prahy, vpodstatě sehnal auto s perfektní výbavou a špatným motorem a vrazil tam diesel motor , papírově o.k. , jak to dělal nevím, ale nemám s tím žádný problém.

proč to dělá? - musím se pochlubit:D, mám 1.9D s ABS, 4kotouče, el. šíbr, el. okna, Sri podvozek, a tak se ptám kdo to má orig. dieslu???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jistě. Pokud se to řeší jako výměna karoserie, není problém. Ty kastle jsou v řadě případů stejné.

Znamená to ale mít PAPÍROVĚ to to chci - např. chci mít 1,9D v kastli Mi - potřebuju papíry na 1,9D a provedu jen \"výměnu karoserie\".

Takováhle výměna je skutečně relativně bez problémů, a běžně se dělá. Ovšem snažit se o papírovou \"přestavbu\" MOTORU na nějaký jiný motor je kravina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč kravina, jde o přestavbu motoru z MI16 na TD, pokud je karoserie shodná(povolí to PEUGEOT) je jen problém v tom, že musí tam být silnější poloosy a případně brzdový systém. Chci vědět jestli karoserie je shodná(pokud ano nemělby byt s tím problém ne) V dnešní době je MI16 neprodejná. Bratranec má přísun ropy, tak proč by na ní nemohl jezdit. mk405-zkus mi prosímtě zjistit jestli to má legálně(povoleno od peugeotu) a dej prosím vědět. dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi před rokem jsem zkoušel něco podobného.Chtěl jsem do 205ky 1.9D namontovat motor 1.8D.Myslel jsem že nebude problém,diesel za diesel přece nemůže být problém ale JE!Podle oficiálního vyjádření pánů od Peugeotu lze zamontovat pouze motor stejného tipu jaký tam byl nic jiného.S tím se nedá nic dělat,takže jestli ti někdo u Peugeotu .oficiálně přestaví benzín na naftu tak jsi kouzelník

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Ráda

asi před rokem jsem zkoušel něco podobného.Chtěl jsem do 205ky 1.9D namontovat motor 1.8D.Myslel jsem že nebude problém,diesel za diesel přece nemůže být problém ale JE!Podle oficiálního vyjádření pánů od Peugeotu lze zamontovat pouze motor stejného tipu jaký tam byl nic jiného.S tím se nedá nic dělat,takže jestli ti někdo u Peugeotu .oficiálně přestaví benzín na naftu tak jsi kouzelník

Jak jsem se tu kdysi dočetl, tak u motorů Peugeot jsou štítky jednoduše vyměnitelné, takže výměna 1,8 D za 1,9 D je v podstatě bezproblémová, protože je prvoplánově nezjistitelná.:P:P:P:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem hans

Proč kravina, jde o přestavbu motoru z MI16 na TD, pokud je karoserie shodná(povolí to PEUGEOT) je jen problém v tom, že musí tam být silnější poloosy a případně brzdový systém. Chci vědět jestli karoserie je shodná(pokud ano nemělby byt s tím problém ne) V dnešní době je MI16 neprodejná. Bratranec má přísun ropy, tak proč by na ní nemohl jezdit. mk405-zkus mi prosímtě zjistit jestli to má legálně(povoleno od peugeotu) a dej prosím vědět. dík

Hochu, hochu, máš v tom trochu guláš, nezdá se ti? V prvním příspěvku píšeš o přestavbě motoru TD na Mi16, teď zas píšeš o přestavbě motoru Mi16 na TD.

Na to ti můžu odpovědět jen to, co jsem psal předtím: kastle jsou shodné a záměnné, VÝMĚNA karoserie vůbec žádný problém nepředstavuje. Kdežto PŘESTAVBA motoru je nesmysl, a nikdo to legálně nepovolí.

Není žádný problém mít kastli Mi16 a v tom motor třeba 1,9D - ale je k tomu potřeba od začátku mít doklady z 1,9D! Pokud máš doklady z Mi16, jsou ti na ho...

Ráda: motory 1,8D a 1,9D se zvenku prakticky neliší. Tady opravdu stačí jen a pouze přendat typový štítek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ráda tro chtěl asi přepsat i v papírech, kvůli pojistce, si myslím.

nebo vy by jste si dali 1,8 do 1,9 aby jste tam měli slabší motor?

já mám 1,9 na 1,8 papírech:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak jsem to chtěl udělat,protože jsem měl motor 1.9 a papíry bohužel taky 1.9 V podstatě jsem chtěl vyměnit jenom ten štítek s číslem mě šlo jenom o ty papíry.Prodával jsem to a 1.9 kvůli pojistce nikdo nechtěl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,9 kvůli pojistce nikdo nechtěl? Hm, takový lidi nechápu. Kroutit se kvůli dvoum litrům ročně... Největší prdel mám z lidí, co aby ušetřili za ručení ty dva litry ročně, radši vezmou dražší a horší auto... že je vyjde třeba o dvacet dráž, a na tom ručení se jim to nikdy nevrátí, už si spočítat nedokážou. Fakt nechápu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Oddie: Mi 16 bezcenným benzínem? Oddie, přemýšlíš pořád moc materialisticky. Pro někoho je Mi 16 adrenalinovej nástroj a diesel pouze zetor a pro jiného je to žrout prachů a diesel šetřič prachů. :D:papa:D:papa:D:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"Hochu, hochu, máš v tom trochu guláš, nezdá se ti? V prvním příspěvku píšeš o přestavbě motoru TD na Mi16, teď zas píšeš o přestavbě motoru Mi16 na TD.

Na to ti můžu odpovědět jen to, co jsem psal předtím: kastle jsou shodné a záměnné, VÝMĚNA karoserie vůbec žádný problém nepředstavuje. Kdežto PŘESTAVBA motoru je nesmysl, a nikdo to legálně nepovolí.

Není žádný problém mít kastli Mi16 a v tom motor třeba 1,9D - ale je k tomu potřeba od začátku mít doklady z 1,9D! Pokud máš doklady z Mi16, jsou ti na ho... \"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"

Pro oddie-ho, který to celé nějak špatně pochopil. Níkde jsem nepsal, že chci dělat z TDiesela MI16-ku, ale psal jsem \"TD na MI16\" to znamená turbodiesel(motor) na MI16-ce(ku) a celou diskusi jsem v tomto duchu vedl...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Hans: No musím se zastat Oddieho protože ten tvůj nadpis TD na Mi16 zní opravdu tak jak to pochopil Oddie a myslím si že nejen on. A co se týče k tvýmu vedení diskuze tak jsi sem poslal akorát 3 přízpěvky . Teprve z toho druhého přízpěvku se dalo od tebe vyrozumět že je to celý naopak.

Takže nic ve zlým ale pro příště by to chtělo trochu víc upřesnit. co máš vlastně na mysli:papa;)

[Editován dne 24/2/04 Wasabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cidas: já ty auta neberu jako \"adrenalinový nástroj\", ani nic podobného. Já je pro tento případ hodnotím z ohledu prodejnosti - tj. obecná cena a zájem o toto auto. A v tom veškeré diesely těžce vedou. Nehodlám se bavit o tom, co je \"lepší\" auto. Co je prodejnější lépe a za víc, je ale dost jasné...

Hans: pokud máš papíry resp. vrak TD, není problém udělat výměnu kastle a použít kastli třeba z Mi16, to už je celkem fuk. Opravdu chtělo se zeptat trochu jasněji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.