Sign in to follow this  
Followers 0
Pietro

Problikávání kontrolky na přítomnost vody v palivovým filtru

15 posts in this topic

Zdary všem, chci se optat zda někdo nevíte kde najdu u P406 2,1 TD palivovej filtr a jak se rozebírá. Je to r.v. 96. Najdu ho někde poblíž tý gumový baňky, co se používá, když se systém zavzdušní, nebo jinde? Díkes všem

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim presne jak je to u 2,1TD , ale kdyz budes postupovat od pumpicky, tak narazis na filtr vzapesti.....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec, na moji pegine je to namontovane na telese baterie, je to proste filtr, je trochu uzsi nez olejovy, ale temer 2x vyssi..myslim, ze prvni pohled a nemuzes minout...jednak od toho vedou dve hadice jako prst, a zespoda toho fitru vedou dva draty na to cidlo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z týhle kontrolky bych si vůbec hlavu nedělal-mě už takhle problikává skoro dva roky.Několikrát jsem kvůli tomu filtr vypouštěl,ale pořád to samý.(Zkoušel jsem i tankovat naftu výhradně u OMV,jak mi radili kámoši,ale žádná změna)Podle mě je na vině čidlo,který je v tom filtru. Jakou má spotřebu ta tvoje 406?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na me 406 (2,1) to problikava obcas taky, ale jen kdyz tam je uz mene jak 3/4 nadrze. Predpokladam,ze na dne nadrze budou blize neidentifikovatelne predmety a kaly a cas od casu se trochu prisaji.To cidlo si myslim,ze je dost citlivy.Zatim jsem to vubec neresil,nebot po natankovani nebo ujeti nekolika km to zase shasina.Radil bych odpojit kontrolku,komu to vadi. Taky by me zajimala ta spotreba. Ja ji mam tak kolem 7 L/100 a to v kombinovanem provozu.Je fakt, ze nejsem ale z Prahy nebo vetsiho mesta...(denne jezdim 25 km do prace a nazpet a to zabere nejvice km.):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam to cidlo mechanicke - je tam plovacek z plastu a kdyz je na dne filtru voda, tak on plave na ni a pak spoji dva kontaktiky, ktere spinaji kontrolku na palubce. A ackoliv jsou ty draty zespoda uz dost pofiderni, tak to funguje dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako to, ze Vam to svieti ?

Ja mam v 405 tiez mechanicke cidlo v naftovom filtri (plavak), ale este nikdy mi nesvietilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanická čidlo???? to je mi novina! Sem myslel, že se dělaj jen elektronický. Filtr může bejt i v blízkosti modulu termostatu. Je to takovej černey váleček o něco většího průměru a zhruba 2/3 vejšky než je plechovka os coly. Z vrchní strany sou 4 imbusya má sférickej vrchlík.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem petrolinecek

Na me 406 (2,1) to problikava obcas taky, ale jen kdyz tam je uz mene jak 3/4 nadrze. Predpokladam,ze na dne nadrze budou blize neidentifikovatelne predmety a kaly a cas od casu se trochu prisaji.To cidlo si myslim,ze je dost citlivy.Zatim jsem to vubec neresil,nebot po natankovani nebo ujeti nekolika km to zase shasina.Radil bych odpojit kontrolku,komu to vadi. Taky by me zajimala ta spotreba. Ja ji mam tak kolem 7 L/100 a to v kombinovanem provozu.Je fakt, ze nejsem ale z Prahy nebo vetsiho mesta...(denne jezdim 25 km do prace a nazpet a to zabere nejvice km.):papa

Taky tak..jsem z vesnice, a do Ostravy obcas, pres zimu mi to vyslo na mojem aute cca 7,5l, skoro pulka jizd je sotva ze se motor zahreje na 70-80. Takze predpokladam, ze pres leto to o litr klesne. Uz diky tomu, ze se jezdi rychleji, nejezdi se na porad na 3-4, ale na 4-5, a taky ze motor nebude startovat v mrazu(v garazi je 405SRi), takze nebude ani tolik ze zacatku zrat. Kolik to bude mit opravdu to nevim, auto mam od podzimu, takze letni spotrebuju jen tipuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marton: Hele jestli chces, aby ti to svitilo, tak se koukni, jestli nemas prasklou zarovku :D Docela bych tomu veril, kdyz ti to v zivote nesvitilo :P Myslim, ze na nasem trhu vubec ani takova nafta neni a i kdyby pri takovych zmenach teploty je to opravdu temer nemozne... (ale to je jen muj nazor):cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cafte all

takze cele som to skumal asi 3 mesiace dozadu ked som menil filter na naftu. Skusal som plavacik, na vode plaval :o))

Cele som to vycistil ale aj tak tam nebol ziaden mohutny \"sajrajt\" ; obsah nadobky filtra bol zltkasty a vyzeral ako slnecnicovy olej.

Ked som presunul plavacik, kontrolka na pristrojovke sa rozsvietila, potom zase zhasla.... myslim ze to je OK.

co sa tyka nafty, neviem... , beriem normalne na pumpe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.