cheguevara

K kontrolka při jízdě ???

30 posts in this topic

Zdravíčko. Měl bych jeden dotaz ohledně \"K\" kontrolky u P405GLi (90r.).Včera se mi stalo,že se mi po nastartování rozsvítila.Mám s ní už jednu zkušenost,že stačilo vypnout motor a znovu nastartovat a už nesvítila.Ale včera se jí nechtělo zhasnout.Zjistil jsem,že při jízdě jakoby blikala (třeba při nerovnostech na silnici) a dokonce při zatačení doprava zhasla a pak se zase při rovné jízdě rozsvítila.Když jsem začal couvat,tak zase zhasla a po chvilce couvání se opět rozsvítila.Přišlo mi to jako nějaká hladina tekutiny nebo změna polohy. :(

Dokážete mi někdo poradit co by to mohlo být.

Díky CHE

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by měla být kontrolka diagnostiky motoru.

866_9.jpg

Toto je z manuálu pro 406ku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že to je kontrolka lambda sondy, takže opravdu souvisí s vstřikováním a tím co tam stříká a co z motoru vychází.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky za pomoc. To ze to je autodiagnostika vim,ze to kontroluje hodne veci vim taky,ale potreboval bych vedet co si myslite o tech symptomech - pri zataceni vpravo zhasne,pri couvani zhasne a po chvilce se opet rozsviti a pri nerovnostech poblikava. Ze by kontakt nebo nejaka hladina ???

CHE

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mel to samy na 306, obcas svitila obcas ne, v servisu mi nasli poskozeny kabely k lambda sonde ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to taky svítilo při jízdě po hrbech \"dálnice\" :-) Ale jen občas. diagnostika nic nenašla. Nakonec se našelo poškozené vedení Zpětných tlaků k řídící jednotce.

Doporučil bych prolézt motorový prostor jestli neuvidíš něco poškozeného nebo vypadlého a až pak jít na diagnostiku. Může to být cokoliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jen sviti, ci problikava tak je to jeste good. Horsi bude az ti zacne motor skubat - hur budes startovat - popripade nenastartujes :D Mam sve zkusenosti, dost uz jsem se tady o tom rozepisoval, takze se nebudu opakovat. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

CHE: myslím, že bys měl jet někam do servisu na diagnozu. S tímhle není žádná prd*l. Nepřeju ti aby tě potkalo co mě. Mě to žádnou chybu nehlásilo ---- měl jsem totiž v háji ECU !!! :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nechci ti brat iluze o diagnostice, ale mel jsem tam auto celkem ctyrikrat a co myslis, ze mi hlasila diagnostika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaká byla závada: chcípání na volnoběh, nenastartování bez plynu, samovolný přidávání plynu. V tahu auto jelo bezproblému.

1. diagnoza - krokovej motorek. Po výměně pořád hlásí chybu krok motorku. Odpojení čidel - diagnostika nehlásí. Výpis chaotických dat (teplota vzduchu v sání 120°C) Konečný stav - jednotka odmítá komunikovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautes lidi.

Mam taky takovej podobnej problemek.Sem tam kdyz tu svou potvoru poradne prohanim tak presne mezi 4az5 tisicama otacek mi tadlenc kontrolka zniceho nic 1az2 sekundy problikne a pocitim na tudlenc dobu pokles vykonu.Pak je zas vsecko ok.Ptal sem se na to a pry to asi bude nacata lambada ze uz nevidrzi takovi velky teploty a zatez,nebo snimac otacek zaprasenej.

Kazdopadne se ale v nejblisich par dnech chystam na DIAGNOZU.

Pak dam vedet.

KAZDOPADNE SE KAZDEJ DEN MODLIM AT ME TO KURIROVANI FINANCNE NEPOLOZI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautes lidi.

Mam taky takovej podobnej problemek.Sem tam kdyz tu svou potvoru poradne prohanim tak presne mezi 4az5 tisicama otacek mi tadlenc kontrolka zniceho nic 1az2 sekundy problikne a pocitim na tudlenc dobu pokles vykonu.Pak je zas vsecko ok.Ptal sem se na to a pry to asi bude nacata lambada ze uz nevidrzi takovi velky teploty a zatez,nebo snimac otacek zaprasenej.

Kazdopadne se ale v nejblisich par dnech chystam na DIAGNOZU.

Pak dam vedet.

KAZDOPADNE SE KAZDEJ DEN MODLIM AT ME TO KURIROVANI FINANCNE NEPOLOZI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautes lidi.

Mam taky takovej podobnej problemek.Sem tam kdyz tu svou potvoru poradne prohanim tak presne mezi 4az5 tisicama otacek mi tadlenc kontrolka zniceho nic 1az2 sekundy problikne a pocitim na tudlenc dobu pokles vykonu.Pak je zas vsecko ok.Ptal sem se na to a pry to asi bude nacata lambada ze uz nevidrzi takovi velky teploty a zatez,nebo snimac otacek zaprasenej.

Kazdopadne se ale v nejblisich par dnech chystam na DIAGNOZU.

Pak dam vedet.

KAZDOPADNE SE KAZDEJ DEN MODLIM AT ME TO KURIROVANI FINANCNE NEPOLOZI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abych dokončil tu mou story ;) V servisu sehnali jiný auto se stejnou ECU, prohodili to a: zjistili, že závadu ECU způsobili vadný indukční cívky, že ikdyž má ECU zpětnou ochranu, pravděpodobně přes poškozenou izolaci to někudy probilo a odpálilo to část jednotky. Co tím chci říct, že diagnostiku bych v žádným případě nepodceňoval ani nepřeceňoval. Buďte rádi, že vám to aspoň něco hlásí :P Jo a pokud máte v autě kombinaci zapalování Magnetti Mareli a ECU Sagem - může (ale nemusí) to dělat problémy. Nechci teď nikoho stašit, ale podle vyjádření technika, Sagemy \"relativně\" hodně odcházeli. Peugeot na to přišel a začali tam dávat Bosche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mas sice pravdu, ze tam frantici zacali montovat ECU BOSH, ale zapalovaci civku nechali od fy SAGEM :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.