Sign in to follow this  
Followers 0
martin106S16

pružiny

47 posts in this topic

HR jsou dobrý, jako jediný nabízej pružiny

-30 mm speciálně na moji káru. Jdu do nich. Ostatní to sekaj dohromady na všechny 106ky dohromady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele kdo ma na aute ty pruziny? Je to hodne znat? Ja bych je tam mel mit asi pristi tejden (doufam). Sice nevim co to bude zac - musi to nejdriv z toho Pazouta sundat a pak to nandat na toho meho pazoutika. No jsou to pruziny z nemecka (stejne jako to auto) takze by to snad mohlo bejt ok. Jinak jakej je pocit z jizdy na tech pruzinach? Ja si u svoji 206 stezuju jen na to ze kdyz jedu rychleji (170+) tak je zadek trochu neklidnej - to se dalo celkat u kratkeho auta, ale mam takovej dojem, ze je to nedostatecne tvrdyma pruzinama v zadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LK7R: Problem se zadkem u 206 a ostatnich je ten, ze tam nejsou pruziny :( ale jen zkrutny tyce. na se da zadek sice libovolne snižit ( maji tisicihran, na kterym je muzes pootocit) ale stejne se ti nezmeni "francouzska jizda", vim ze se na 205ky daly sehnat i tvrdsi tyce, tak snad to potka i 206ky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam na 206 2,0 hdi pruziny od hamanna na predku. -45 mm. je to stejne jak pro s16 a xsi. proste podle vahy motoru. na aute mam jeste cumak z GTcka, takze o pruchodnosti terenem nebudu radsi ani mluvit. pocit z jizdy. je to skvele! auto sedi, neustreluje a muzete si dovolit mnohem vic. vic to dovoli... ale pouze na klikatejch a hladkejch silnicich. na dalnicich. ale na rozbitych, uskakanych a nerovnych silnicich je to spatne. a to dost. kazda nerovnost, kazde lepeni asfaltu je znat a kdyz s tim nekde skocis, tak je to rana jako krava. az je mi toho auta lito. vazne. kdyz to nekde riznu, tak me zadek predbiha... zadek nemam snizenej, ale chystam se na to. a to z prosteho duvodu. bud si to sedne a zklidni se to a cumak pujde trosku nahoru, nebo to pujde zpet do orig. nastaveni. nez jsem si pruziny koupil, ptal jsem se na to X lidi. pezotaku, zavodniku atd. vsichni mi rekli ze jedine co se necha udelat s podvozkem na 206ce je vykaslat se na nej. ze je dobrej a ze blbym zasahem ho jenom znicim. ze dobrej podvozek neni za mene nez 70 tisic a to do toho nedam, takze at to necham byt. nenechal jsem. obecne tvrda a kratka pruzina tlaci auto k zemi, seriovy tlumic ma tendenci tlumit. mele se to. pero tahne, tlumic houpe... doporuceni? je to celkem levne reseni jak si zprijemnit street racing, ale asi jen pro toho kdo se pohybuje prevazne na hladkych silnicich. jezim s tim v praze a fakt nevim ... az to bude cele dole, dam vedet. s tema torzkama to je tak, ze pak je potreba predelat dorazy a idealni je tam dat i jine tlumice. urcite ne nejlevnejsi sadu od koni. pry dost casto tecou. solidne se jevi omp, nejlepsi je tam dat sadu od peugeot sportu, nebo bilsteiny. tak zvejkacku do pusy at si neprekousnete jazyk a za jizdy nemluvit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chmmmmm tak to jste me moc nepotesili :) no sem na to celkem zvedavej haha. Kazdopadne ten predek to chce o maliko snizit stejne ... ted to vypada jak all-road :). Musim rict ze nejlip to sedi nalozeny a dokonce to i vypada nejlepe ... v zadu je to hezky posazeny no proste nadhera :). Tak jen doufam ze to nekam neposlu v ramci testovani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je celkem silenost snizit jenom predek a zadek nechat tak jak je. I kombinace typu 40mm/60mm apod. jsou dost sh*t. Podvozek je z vyroby docela slusne naladenej a tak pokud snizit a pritvrdit, tak rozhodne rovnomerne, jinak se zmeni teziste a jizdni vlastnosti, rozlozeni brzd a spousta dalsich veci se totalne rozhodi. To je jasny ze zadek pak v zatackach brutalne ustreluje.

Jinak obecne k tem podvozkum, Michal206 to napsal dobre. Jen dodam, ze samotny pruziny jsou dobra vec, ale je treba pocitat s tim, ze pokud je snizeni vetsi nez cca 30mm tak seriovy tlumice driv odejdou. Kompletni kit je uplne o necem jinym, auto je s nim jeste vic tvrdsi a stabilnejsi a min se houpe.

O KONI si myslim ze to vubec nejsou spatny podvozky, ba naopak a Billstein kompletni kit poridis do 20.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koupil jsem na 206 1.6 progresívní pružiny -35mm a auto vpředu sedlo o cca. 40mm, prý to nemělo vadit. Vypadalo to docela dobře, první zatáčky taky nebyly k zahození, ale po prvním mírném zhoupnutí šly tlumiče na doraz a to není nic příjemného hlavně když se jede rychle. Tak jsem to vrátil. Teď zkusím jen vyměnit všechny tlumiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajajajajaajjjj to mi ani nerikejte ;) no uvidime poptam se opatrne a ufidiiime :) zatim to vypada ze se nejak moc vam vsem pruziny nevyplatily - je to ****.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, jo... poridis bilsteiny za 20t, ok, porids koni, bg, poridis i interalloy, ale kupovat tu nejlevnejsi sadu je nejvetsi kravina... to je jak blbe usetrit a moc se nepovozit. spousta veci je na koukani, ale ne na jezdeni. ted jsem koukal na brzdy. nadherne vrtane kotouce. cena 3000 ks, kvalitni material, jo, dobry, ale vydtzi ti desticky pouze 5-8.000 km. takze to chce sadu desticek a to zase nestoji 15 stovek, ale 3500 a jsi nekde jinde... jinak je obecne receno (hlavne nemcema a nemeckejma vyrobcema) ze snizeni do 30 mm je ok. jo, je to pravda, ale na jejich silnicich. myslim, ze 3500 za pruziny za vyzkouseni neni moc, a kdo u toho zustane, jeho vec. idealni je orig podvozek zvtrdit, ne snizit. a jsme zase tam, kde jsme byli, na zacatku u orig. podvozku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenze origo podvozek nijak nepritvrdis, takze musis koupit alespon pruziny a kdyz uz pruziny, tak i s tlumicema ..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a jsi zase na min. 20ti za nejobycejnejsi (a predpoklad nejdrive nepouzitelnou) sadou a nebo do toho zahucis za tech 50-70. ale to je casto polovina ceny auta a ... zase je fakt e pokud to ma dobrej podvozek, motor, kola a brzdy, mas vyhrano a je jedno jak to vypada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já občas zajdu na amatérské soutěže se svim Pugym, téměř všichni kluci jezdí na Koni a řekl bych že vůbec nezajíždí špatné časy. Tyhle tlumiče mají výhodu že jsou se stavitelnou tuhostí a že se dají repasovat, navíc jsou za supr cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koni rikate jo? Tak ja se po nich poptam... kdyztak bych tim osadil cely autiii :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.