Sign in to follow this  
Followers 0
trollik

CENTRAL P405

14 posts in this topic

Nekolik dni po sobe pozoruji problem pri zavirani auta centralem.Pri zamceni se to opet odemkne.Vcera jsem s tim takhle sachoval 4x za sebou.A ted rano jsem prisel k autu a odemceno a uz se mi to stalo po 3x.V praci opet 5x za sebou nez se to zamklo.Proste nedrzi to zamcenou polohu.Dvere jsou vzdy zavrene,protoze vim,ze kdyz jsou jedny nedovrene tak to dela,ale takhle:-(!!??Poradte co s tim,kdo ma zkusenost.Treba jsou to jen kontakty ve dverich:-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hapruje Ti bud jeden zamykaci motor, nebo spis je chyba ve snimani polohy jednoho zamykaciho mechanismu. Jak to najit, to presne nevim, mozna postupne odpojovat jednotlive zamky a az to zacne fungovat, tak ten odpojeny je ten, ve kterem je chyba. Ale jisty tim postupem si nejsem. Nevim, co se hlasi ridici jednotce, kdyz to odpojis. Jiste se zde najdou i povolanejsi, co to uz delali, kteri Ti poradi. Tenhle popis odpovida tomu, co vim o principu centralniho zamykani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukám, že s tím centrálem mají problém všichni... Mně to dělalo to stejný a nejspíš to byly opravdu vadné mikrospínače obou motorků nebo motorky nedobíhaly do koncových poloh - prostě nehlásily správně stav. Nechal jsem odpojit dráty od všech spínačů a zatím je to OK. Auto pak jde zavírat jen dálkou (viz předchozí příspěvky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jsem si to procital.A mam takovej dojem,ze to dela motorek na zamykani nadrze.Kruci,ze jich tam je 6.To bude zkoumani.Dvere se mi moc rozdelavat nechtej.Ale mam dojem,ze je pridrena rzi tycinka zavreni nadrze a z ten motorek to nezmuze.Tak namazu a uvidi se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorek na zamykání nádrže by přece měl být dvouvodičový (jako u kufru a zadních dveří) - ten by polohu hlásit neměl a tudíž by neměl plést centrál?

Já jsem to pochopil tak, že ŘJ centrálu je řízená mínusem, tzn. ve stavech odemčeno/zamčeno jsou vždy příslušné vodiče na kostře, ale když jsou nebo nejsou oba zaráz, tak to jednotku zblbne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus kouknout jestli je dobrý těsnění na střeše u antény.Dostala se mi tam voda a pořád se centrál otvíral.Po vysušení OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO DOBREJ NAPAD.Ale proc strecha?Tam vede kabel?Tak je snad jen antena a u me stresni okno a jeho ele.(okno menene a vse chodi OK.I odtok z toho plastu je OK.Ja ma sice central,ale dalkac jaksi ne.Ale ten prijimac tam je.Jen nemam klic s vysilacem.Mimochodem nejde tam dat jinej?Nebo nejak naladit nejakej vysilac na ten muj:Leda koupit skodovackej,jaek jsem se jiy docetl.U peugeota klicek s naladenim 3500.Neni to moc drahy.Ale ta voda tam byt v tej krytce muze.To je pravda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řekl mi to opravář a tvrdil ,že se tam voda dostala netěsností kde je namontovaná anténa.Jinak ovladač se dá nahradit.Co vím já ,tak dávali do příjímače i do vysílače TEA5500.Dá se to udělat z jakýkoli vysílačky-klíčenky.Je to 10 let starý integráč a málo kde ho mají. Renaulti ho měli taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To houmr: Dostala se Ti voda do prijimace DO. Chapu to spravne? Ale podle chovani, co popisuje trollik, to vypada bud na jeden z motoru nebo to snimani. Ted uz zbyva, jenom to najit... :papa

[Editován dne 6/2/04 Petr605]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jablotron nevím,ale obvolával jsem toho dost.Měli ho akorát v Kerru asi za 900,přitom ve starejch ceníkách je pod 500.Jinak výrobce je Philips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIK.ZAINTERESUJU KAMARADKU A ONA TO Z PRAHY SNAD PRIVEZE.KUPUJE TAM DILY TATOVI.TAK TO ZNA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorek od zamykání nádrže to dělat nemůže - je dvoudrátový, takhle blbnout mohou pouze motorky v předních dveřích - pětidrátové.

Jinak pod anténou, vedle světýlka, je přijímač IR dálky, a od toho vedou dva dráty (tenké, ozn. tuším 205 a 206) k jednotce centrálu, tak pokud tam natekla voda, může to být i tím.

! Pokud IR dálku nepoužíváte, tak tyhle dva dráty od té jednotky centrálu odpojte. A pokud montujete jinou dálku, zapojte dráty pro zamykací / odemykací impulzy právě na tyhle vývody. \"borci\" v servisech to často zapojí paralelně k motorkům, a pak to takhle blbne...¨

Detailní popis všech vývodů jednotky centrálu už jsem tu kdysi v diskuzi popisoval, v součinnosti s ještě někým, si to najděte. Možná by neškodilo dávat takovéhle věci na úvodní stranu, do sekce \"servis\"... v diskuzi to zapadne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

některý z motorků v předních dveřích ti nechodí až do konečné polohy proto se ti to někdy vrátí stačí rozdělat tapec,zjistit kterej to dělá a seřídit táhlo a je to.Mě to dělalo to samé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.