Davy

únik oleje

20 posts in this topic

Vim, ze Peugeot je zrout oleje ale u me ten olej dela az moc :papa. Behem mesice (cca 1000km) mi spapl okolo 5-ti litru oleje. Nemate tuseni cim to muze byt? - Nebo to je normalni :( - pochybuju.

Musim podotknout, ze jsem pod sebou jeste nevidel ani kapku oleje. Takze netece na zem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 lt na 1000 km... !!!!

no, v norme je tak 1 litr/1000 km.

Muze to delat cokoliv : Gufera, krouzky...

Jde z toho cerny dym ?

Nebo to hod Vasendovi, at se na to mrkne (zmeri tlaky, apod...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot obecně není zrovna žrout oleje. Za normální lze považovat tak dvě, tři deci na 1000km, víc ne. Spíš je obvyklé dolévat max. litr na výměnu (10tis km), nebo ani to ne...

Takhle velká spotřeba, to snad ani není možné, vždy? to musí hulit jak dvoutakt!

Obávám se, že budou totálně v háji kroužky, nebo minimálně gufera na ventilech - ale těmi by takovéhle množství snad ani zdrhnout nemohlo.

Co to dělá, když sundáš víčko oleje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

abych rekl pravdu, ze by mi to nejak coudilo.... To zas az tak ne.

Jdu nastartovat a mrknu na to.

Ale zadnej abnormal....:o

Tak jsem kousek popojel a zda se mi, ze celkem v pohode....

[Editován dne 3/2/04 Davy]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenom me tak napada, ja nemel jednou dotazeny filtr a S105 zrala jak prokopla... taky to na zemi louze nedelalo, ale jak se zvedl tlak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Davy

Vim, ze Peugeot je zrout oleje ale u me ten olej dela az moc :papa. Behem mesice (cca 1000km) mi spapl okolo 5-ti litru oleje. Nemate tuseni cim to muze byt? - Nebo to je normalni :( - pochybuju.

Musim podotknout, ze jsem pod sebou jeste nevidel ani kapku oleje. Takze netece na zem.

Zkus mrknout do vzduchovyho filtru. Jinak pokud by to mělo všechno vyletět výfukem, tak bys to určitě musel vidět;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě to teklo pod víkem ventilů. a teklo to jen za jízdy, když jsem stál tak to louže nedělalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mě to zase dělá louže, kde se dá. Oleje me samo taky ubývá, ale dým, jestli se tomu tak dá říkat se z výfuku valil jen za -10 a níž a to jen bílá barva a nebo když jsem to pořádně sešlápl a to jen taky mírně našedlé a když to bylo dobře ohřátý, tak ani to ne. Teče mě to pod víkem ventilů a potom taky trochu kolem polosy na guferu.Dnes jdu všechno měnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsou šikovný ruce tak do 500 :)

Na víku ventilů očistit od oleje, odmastit benzínem a dát Lukopren jak na spodní část těsnění, tak na vnitřní na víko.

Gufero kolem poloosy stojí asi tak 400 - 600 co jsem ho original kupoval u peugeotu. Je zvláštní, že na každou stranu je jinačí. Jinačí tím myslím svou konstrukcí ( ? ). Pak trocha šikovnosti a trocha času :)

O víkendu jsem přetěsňoval víko ventilů a veškerý hadice co mají spojitost s olejem a motorem. Je to sice hodně divný až úsmněvný, ale zdá se mi, že to předsi jenom líp jede. Že by za to mohl i novej Halvoline 10W-40 ? :)

Sem zvědavej kolik to bude MADE IN SERVICE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LADIS-->> kdy se mám stavit? :D:D:D

Samozřejmě dám vědět, kolik to koštuje. Nejdřív ale umeju motor a uvidim jak si potom povede...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davy : :) jo, zastav se. Rád experimentuju i na cizích autech :)

To určitě nebude tak velikej problem. Jen když jsou prostory a ne venku na parkovišti a to ještě se skřehlýma rukama v -2 st. C.

Ještě že otec má firmu, kam můžu do budovy vjet a tam páchám ty moje opvatátorský zvěrstva :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

[Kua kua, takk to bylo ohledně toho gufera pozdě. Dovezli mi na druhou stranu :( Budu to měnit teda až v pátek. Cenu přesně nevím, ale replika stojí cca 150,- bez DPH. Těsnění pod víko mi taky nepřivezli a bude taky až v patek, tak všechno nechám na to. Na hovno je to, že jsem to rozdělal (myslím polosu) vyškrábl starý gufero, zjistil, že to nový je na h... a potom to musel zase vracet. Dal jsem to tam jen na silikon (jak se přitěsňujou motory). Už aby byl pátek.... Celkem si myslím, že těsnění na pod to víko může statát tak kolemm 500,- ale přesně nevím. Já beru většinou repliky od Kellyho nebo z Krasnýho. Vozí mi to kámoš, co si tam bere pro sebe. Je fakt, že replika není taková, ale já to auto přeci nebudu mít 20 let :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi,me to dela taky.Ale tak 5l na 10000km.Je to prej tema krouzkama na ventilech.Oprava pry\"Krouzky 180,-,Tesneni pod hlavu 600 a i s praci do 1500,-Mozna necham zabrousit sedylka ventilu kdyz uz to bude mit opravar sundany a necham nastavit vule.At to je zase do 2poloviny zivotnosti motoru OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LADIS: to máš dobrý, a například u mě experimentovat můžeš jak chceš protože tam už nejde něco z ku.... (zničit:))

PETROLINECEK: taky nemuzes bydlet bliz abych mrknul?

Sakra není nahodou někdo v Praze kdo to bude dělat abych to aspoň viděl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trollik: \"Krouzky 180,-,Tesneni pod hlavu 600 a i s praci do 1500,-\" - to ti někdo sundá hlavu, rozebere, vymění gufera ventilů, složí, namontuje zpět - a to vše do 700,-Kč? Tak to na mě působí velmi nedůvěryhodně.

Nadto, ne u všech motorů je třeba při výměně gufer ventilů potřeba sundavat hlava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo je to znamej a specialista na Fr.auta.Vyhlasenej u nas v okoli.Ale musim cekat 3tydny,az na me prijde rada i kdyz je to znamej.Ma toho moc.A rikal,ze do benzinaku DKZ se to musi delat pri sundane hlave.A neco divnyho na cene?Uz mi delal spostu ptakovin.I kamaradovi treba nova spojka a vse s tim spojene(lamela,...)+vymena gufera u klikovky.Material si zaplatil kamos sam a prace 800,-.A mel to do 2dne ok.A odzkousene a nastavene.Je dobrej a ma i dobre ceny nahr.dilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAVY: Ja bych si na to taky netroufl, ale mam kamose servisman, kterej ma vybavenou dilnu a taky vim, ze kdyyz to tam rozdelavam, tak me kdkoliv prijde poradit, nebo me i pomuze.

ODDIE: Ja mluvil o guferech na poloose. Tam je to docela snadny, jen museis vyhodit poloosu... Nejhorsi je povolit venkovni sroub na hrideli (unasi kotouc a kolo). Jinak to slo vse celkem v poho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co je za problém povolit matici na poloose? Akorát je k tomu potřeba příslušné nářadí - ořech 36, 3/4\" trhačka a příslušně dlouhý nástavec...

A nebo, pokud nedokážete povolit tu matici, stačí vyhodit dole čep z ramene, a poodsunout celou těhlici, na vytažení poloosy z převodovky to stačí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.