Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chladic-vetrak


trollik

Recommended Posts

Kamaradovi se prestal tocit vetrak P405 GL-1vetrak.A pri delsim stani semu to zacne prehrivat.Udelali jsme ho na extra vypinac do kabiny,jako rychlo-opravu. Nebylo moc casu zkoumat co je v coudu.Poradi mi nekdo kam se kouknout.Proklepavali jsme draty kam co vede.Jedno misto ke zkoumani mame.Spinac v chladici.Ale sbeznym promerenim:nema tam jit kabelama stava stale jak tomu bylo u S120?Nic jsme zkouseckou nenamerily!A je tam paralelne ke spinaci na chladici nejakej kondenzator nebo co to je.Nemohlo byto byt relatkem.Urcite tam je,ale kde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni co bych udelal je ze prehodim dratky z toho co facha na ten druhej. Nevim ale presne jak to je zapojeny. Kazdopadne pokud by byly kratky, tak bych je nastavil a zkusil jestli se bude toct. POkud ne, tak je asi v pytli jeho motorek a pokud jo, tak aspon vis, ze jedna vec je OK a hledal bych zahadu v dratkach.Potom se podivej na tó relatko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem petrolinecek

Prvni co bych udelal je ze prehodim dratky z toho co facha na ten druhej. Nevim ale presne jak to je zapojeny. Kazdopadne pokud by byly kratky, tak bych je nastavil a zkusil jestli se bude toct. POkud ne, tak je asi v pytli jeho motorek a pokud jo, tak aspon vis, ze jedna vec je OK a hledal bych zahadu v dratkach.Potom se podivej na tó relatko...

a ted me jeste doslo, ze kdyz jste to hodili´do kabiny na rucni spinani, tak asi motorek facha, ze?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm, už to tady bylo ! :D

Mám dojem, že tady oddie a Hics vedli s ostatníma plodnou diskuzi, na jejímž konci byl výsledný obrázek-schéma zapojení sahar tak, aby se za jízdy točily obě dvě. Je to sice trochu off-topic, nicméně jsou tam také informace, kde co je.

zkus zalistovat v historii ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pár postřehů díky radám Oddimu, Petru 605 a vlastních kutilských pokusech.

Pokud není někde vyloženě volnej drát, nebo někde něco nechybí, tak nejjednodužší je vytáhnout konektor z čidla na chladiči a propojit dráty. To je počáteční impuls pro roztočení ventilátoru. Pak prozkoušet relátka, vštšinou ze předním světlem. Jo, zapomněl jsem na pojistky, jsou hned u baterky a ty ventilátory jsou přez pojistky hned napřímo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli pak se tady ale nejedna o jednovrtulovou variantu? :)

Tam je to casto bez relatka. Ten valecek neni kondenzator, ale nejaky odpor, ktery na 1.stupen zpomaluje vetrak... na 2. st. uz neni aktivni, ale ten 2. stupen se podari jen malokdy... Vypada to na ten spinac asi. Nebo ty pojistky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

me se prestal tocit vetrak vcera hehe tak sem na to koukal a je to v blbejch konektorech doporucuju ustrihat konektory a dat tam novy ja mel zrezly konektory na cidle a este na vejs us to taky blblo tak sem dal novy a je to v pohode ... :D

PS:francouzi maj holt konektory na houby

us sem je musel menit i u kostry svetla mi blbly taky a na renaultu je to samy hehe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...