Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 1.9TD a teplota motoru v zime....


@re

Recommended Posts

U sve 2,1TD 406 to mam taky tak, uplne jak pises, jen tak kolem 80°C. Taky me to prislo divne, ale topi to jako blazen! Pry to muze byt ten termostat, ale menit se me zatim nechce. Bylo celkem chladno tak uvidime jak to bude hrat, kdyz se ted otepli... Apropo kolik stoji takovej termostat na 406ku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teplota je O.K. Když pustím topení na plný pecky a prořezávám se nějakou kolonou, tak ta teplota jde i na 60. Všechno teplo zhltne topení a do motorovýho chladiče neyde nic. Pokud by si měl vadnej termostat - stále otevřenej, tak se ta teplota většinou nedostane nad 50.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jsem predpokladal, uz se oteplilo a kdyz se tomu prida trosku vetsi okotleni stala jizda kolem 140, tak to drzi neco malo pres 80°C, typnul bych tak na 82-83° Myslim, ze tak to ma byt :D, ale je fakt, ze 70 je docela malo. Vemte si, jak by mel byt ohraty motor... Vite co se tu psalo o spotrebe a tak... Myslim, ze 80 a vice je optimalni, pokud to je 70, tak bych se na to zeptal nekde v servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

80 stupnov to u mna drzi ako pribite ..ci idem 60 alebo 160...

pred zimou mi testovali chladiaci okruh....auto stalo zohriate nastartovane...otacky 3500-4000....sledovali teplotu pri ktorej zopnu ventilatory ( vtedy som videl na teplomery 110stupnov) ked sa ventilatory zapli do minuty to bolo s5 na 80)

vraj je to absolutne v poriadku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to u moji 1.8 kdyz ted v zime jedu tak se dostanu vzdycky na 90, sice to trva dele, visi to treba na 80-85 ale jakmile jedu rychleji jak 90km/h tak to vyleze vys.

V lete jsem se dostaval na 100 bezne, po Pze na 105 a na dalnici kdyz nahle prisla kolona a ze 150km/h jsem zastavil tak to okamzite vylezlo az na 110 a drzelo se to tam ( i kdyz bezely vetraky )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

U me v zime max. tech 85, ale pokud jedu zkopce a vyradim nebo pustim plyn na delsi dobu zkopce, tak pod kopcem uz zase treba 75. V lete jak se zahreje tak se drzi mezi 80-90. Ventilator pry spina u meho dieselu az nekdy kolem 95 a druhy az pry kolem 100 a vic. Tak sem si jeden dal aj na rucni vypinac misto vyhrivani sedadla..stejne nemam vyhrivane :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...