@re Odesláno 1. únor 2004 Sdílet Odesláno 1. únor 2004 Chci se zeptat, jestli je normalni, ze v tomto obdobi se teplota motoru nezvysi na vic nez 75 stupnu. I pri delsi trase. Tak 50 km... Muze to byt zavzdusnene? Je to spatne? Diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 1. únor 2004 Sdílet Odesláno 1. únor 2004 A co takhle termostat ?? Topí to v kabině? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 U sve 2,1TD 406 to mam taky tak, uplne jak pises, jen tak kolem 80°C. Taky me to prislo divne, ale topi to jako blazen! Pry to muze byt ten termostat, ale menit se me zatim nechce. Bylo celkem chladno tak uvidime jak to bude hrat, kdyz se ted otepli... Apropo kolik stoji takovej termostat na 406ku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Co je spatneho na teplote 80 stupnu? Me to vyleze na vic jenom, kdyz jedu 180. :D:D Jinak se rucicka skoro nehne z 80. Domnival jsem se, ze to je v poradku. Topi to pekelne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Já to mám úplně stejně, ukazuje to 75°. Neřeším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 2. únor 2004 Sdílet Odesláno 2. únor 2004 Teplota je O.K. Když pustím topení na plný pecky a prořezávám se nějakou kolonou, tak ta teplota jde i na 60. Všechno teplo zhltne topení a do motorovýho chladiče neyde nic. Pokud by si měl vadnej termostat - stále otevřenej, tak se ta teplota většinou nedostane nad 50. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 Tak jak jsem predpokladal, uz se oteplilo a kdyz se tomu prida trosku vetsi okotleni stala jizda kolem 140, tak to drzi neco malo pres 80°C, typnul bych tak na 82-83° Myslim, ze tak to ma byt , ale je fakt, ze 70 je docela malo. Vemte si, jak by mel byt ohraty motor... Vite co se tu psalo o spotrebe a tak... Myslim, ze 80 a vice je optimalni, pokud to je 70, tak bych se na to zeptal nekde v servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sh4d0w Odesláno 3. únor 2004 Sdílet Odesláno 3. únor 2004 80 stupnov to u mna drzi ako pribite ..ci idem 60 alebo 160... pred zimou mi testovali chladiaci okruh....auto stalo zohriate nastartovane...otacky 3500-4000....sledovali teplotu pri ktorej zopnu ventilatory ( vtedy som videl na teplomery 110stupnov) ked sa ventilatory zapli do minuty to bolo s5 na 80) vraj je to absolutne v poriadku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 taky mi na 405 GRDT teplomer ukazuje podezrele malo. Preventivne menim termostat, protoze mi spotreba evidentne kolisa podle venkovni teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. únor 2004 Sdílet Odesláno 5. únor 2004 Tak to u moji 1.8 kdyz ted v zime jedu tak se dostanu vzdycky na 90, sice to trva dele, visi to treba na 80-85 ale jakmile jedu rychleji jak 90km/h tak to vyleze vys. V lete jsem se dostaval na 100 bezne, po Pze na 105 a na dalnici kdyz nahle prisla kolona a ze 150km/h jsem zastavil tak to okamzite vylezlo az na 110 a drzelo se to tam ( i kdyz bezely vetraky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 23. březen 2004 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2004 Jo, byl to spatny termostat. Uz to hreje normalne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 23. březen 2004 Sdílet Odesláno 23. březen 2004 U me v zime max. tech 85, ale pokud jedu zkopce a vyradim nebo pustim plyn na delsi dobu zkopce, tak pod kopcem uz zase treba 75. V lete jak se zahreje tak se drzi mezi 80-90. Ventilator pry spina u meho dieselu az nekdy kolem 95 a druhy az pry kolem 100 a vic. Tak sem si jeden dal aj na rucni vypinac misto vyhrivani sedadla..stejne nemam vyhrivane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 23. březen 2004 Sdílet Odesláno 23. březen 2004 neřeš to když je to přes 70 je to OK,měl jsem to taky,vyměnil jsem termostat(to byla prdel,nešla ven ta velká segrovka zarostla do hliníku)práce na dvě hodiny a výsledek žádnej teplota jenom 75 a víc nic,já už to neřeším:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 24. březen 2004 Sdílet Odesláno 24. březen 2004 Tak po tomhle otepleni se teplota zvýšila až na 85, občas až 90. Topi to stejně, a žádný progblém se nevyskytl. Je to divný, že se to tolik mění v závislostě na venkovní teplotě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.