Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

repase vstřikovačů LPG DGi - už vím jak na to


Ferry

Recommended Posts

pokud byste měli někdo problém se vstřikovačem DGi (protržená membrána) projevující se především cukáním motoru, nepravidelným volnoběhem a chcípání při přepnutí z benzínu na LPG, tak už jsem přišel na levnější možnost než koupit nový vstříkovač za 12000Kč ;) momentálně to testuju :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, dam urcite vedet, zatim se mi potvrdilo, ze vstrikovac DGi odchazi cca kolem 100 000 najetych km :D Kolik mas najeto ty? uz jsi na tom neco delal ? ja doted skoro nic, krome cisteni filtru, bez problemu jsem jen jezdil, akorat posledni cca pul rok to pri studenym motoru a po prepnuti na LPG zacalo pocukavat a obcas chcipalo, dnes jsem objevil ve vstrikovaci roztrzenou membranu a po repasi vse prestalo.

[upravil dne 23/4/08 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Ferry

tak zatim v pohode najeto 1200km ;)

Ne, že bych to potřeboval zrovna já vědět, ale v čem tedy spočívá ta \"levnější možnost\"?? Nová membrána z něčeho jiného?

to je vyrobni tajemstvi :D

spociva to v tom, ze misto koupe noveho vstrikovace za cca 14 000kc si clovek sezene tzv. membranove platno stejne tloustky jako je original, coz je nekolikavrstva tkanina provulkanizovana pryzi, odolna benzinu a ropnym plynum ( takze i LPG, normalne se bezne pouziva v automobilovem a plynarenskem prumyslu ), z ni vyrobi novou membranu ( ktera podle mne bude mnohem mechanicky odolnejsi, nez puvodni membrana, ktera je tvorena pouze gumou bez vnitrni tkaninove vyztuze ) vstrikovac rozebere, vycisti, vymeni membranu, slozi dohromady, zapoji, odzkousi tesnost aby nikde neunikalo LPG a je hotovo :)

[upravil dne 6/5/08 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj,

mám asi rok 1.8 16V s LPG AG-DGI doteď k naprosté spokojenosti. Včera se mi poprvé stalo, že po nastartování a rozjezdu jsem přepnul na LPG a auto začalo dost cukat a moc nechtělo reagovat na přidávání plynu, přepnul jsem to zpět na Ba a jelo v poho, po chvilce jsem to zkusil přepnout znovu a pořád ten stejný problém. Po asi 5km jsem zkusil do třetice a jednou to cuklo a pak už jelo v pohodě bez problémů jako dřív. Může to být nějaký filtr nebo zmiňovaná membrána? Kde najít filtr a je možné jej vyčistit v domácích podmínkách? Jak na to? Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Původně zaslal: Marcelus

Ahoj,

mám asi rok 1.8 16V s LPG AG-DGI doteď k naprosté spokojenosti. Včera se mi poprvé stalo, že po nastartování a rozjezdu jsem přepnul na LPG a auto začalo dost cukat a moc nechtělo reagovat na přidávání plynu, přepnul jsem to zpět na Ba a jelo v poho, po chvilce jsem to zkusil přepnout znovu a pořád ten stejný problém. Po asi 5km jsem zkusil do třetice a jednou to cuklo a pak už jelo v pohodě bez problémů jako dřív. Může to být nějaký filtr nebo zmiňovaná membrána? Kde najít filtr a je možné jej vyčistit v domácích podmínkách? Jak na to? Díky za radu

ted koukam, ze jsi daval pred mesicem dotaz, sorry byl jsem tou dobou na dovolene, tak jsem si toho ani nevsiml

To cukani muze byt zpusobeno ruznymi vlivy. Nejpravdepodobnejsi, pokud uz to zarizeni nema najeto kolem tech zminenych 100 000km, kdy odchazi ta membranka, tak byva zanesen ventil na vstupu do vyparniku. Byva doslova zapecen takovou cernou pryskyricnou hmotou z LPG. Je treba sundat z telesa toho ventilu elmag civku a pak vysroubovat ven to mosazne telo. Uvnitr je pistek, kterej je treba ocistit acetonem a i vnitrek toho tela pekne umyt. Pri zpetne montazi je pak dobre pomaznout tesnenicko vazelinou aby se pri dotahovani neroztrhlo ( da se pripadne nahradit gumovym tesnenim pouzivanym pro raminka vodovodnich baterii ) dotahnout s citem, nasadit civku a vyzkouset tesnost pri nastartovanem motoru a prepnutem na LPG mydlovou vodou jestli nejdou kolem tesneni bublinky plynu, kdyztak jeste dotahnout, pripadne vymenit to tesneni.

Tohle by melo pomoct, pokud to bude cukat a nebo dokonce chcipat dat, bude to nejspis tou membranou ve vstrikovaci

[upravil dne 10/9/08 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 1 rok později...

Dobrý deň

Vlastním P406 1.8 16v s LPG AG Autogas systems DGi. Mám podobný problém so vstrekovačom,ale neviem aká môže byt hrúbka membrány nakoľko je po obvode hrubšia a aký priemer dierkovača sa môže použiť . Kde sa dá zohnať alebo z čoho použit na výrobu membránky(ak to nie je výrob. tajomstvo). To je jeden problém.

Druhý problém je, že mi to nejde ani na benzín. Po naštartovaní ide motor asi 2sek. a zhasne. Išiel som do autorizovaného servisu PEGEOT na diagnostiku a tam mi technik po chvíľke povedal, že sa nedá urobiť diagnostika lebo je tam LPG a treba odpojiť LPG!!!. Môže mat RJ lpg s tým nejaký súvis? ALE!! Niekedy sa mi to podarí naštartovať tak, že prepnem na lpg zaštartujem (motor nechytí) potom na BA a motor naštartuje ale kolíšu otáčky . Vymenil som krokový motorček, vyčistil klapku závada pretrváva. Po demontáži vstrekovača sa mi podarilo podobným postupom naštartovať,(bez vstrekovača lpg) motor bol zohriaty medzi 70-80 stup. vypínačom som prepínal lpg/ba a motor stále išiel. Keď motor nechám odstát cca 2min tak len odpáli a zhasne,už to nenaštartujem na BA.

Kde je pes zakopaný? Už so z toho na prášky (z našich supermechanikov v servisoch)

Ďakujem za akúkoľvek radu

post-37451-14109618985428_thumb.jpg

[upravil dne 31/7/11 od kuvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, Fedorauto.cz prodává v E-shopu sadu membrán a gumiček do tvého vstřikovače za 780 kč - AG DGI repase kit LPG.

Já osobně si ji koupil ale ještě mi poštou nedorazila, tak jsem zvědav, jestli to pojede lépe ..... :-)

ĎAKUJEM za radu. aj ja si objednám. Skúsil som to zohnat cez TC101 v Prahe a tam pýtajú za membránku 100€!!!!!!

[upravil dne 10/8/11 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...