Ferry Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 pokud byste měli někdo problém se vstřikovačem DGi (protržená membrána) projevující se především cukáním motoru, nepravidelným volnoběhem a chcípání při přepnutí z benzínu na LPG, tak už jsem přišel na levnější možnost než koupit nový vstříkovač za 12000Kč momentálně to testuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Tak to pořádně otestuj a ozvi se jak to dopadlo. Mám taky Peugeot 406 sedan 1,8 16V s LPG AG Autogas systems DGi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 jj, dam urcite vedet, zatim se mi potvrdilo, ze vstrikovac DGi odchazi cca kolem 100 000 najetych km Kolik mas najeto ty? uz jsi na tom neco delal ? ja doted skoro nic, krome cisteni filtru, bez problemu jsem jen jezdil, akorat posledni cca pul rok to pri studenym motoru a po prepnuti na LPG zacalo pocukavat a obcas chcipalo, dnes jsem objevil ve vstrikovaci roztrzenou membranu a po repasi vse prestalo. [upravil dne 23/4/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 23. duben 2008 Sdílet Odesláno 23. duben 2008 Ferry, nemáš tušení jak velký bude rozdíl ve vstřikovačích LPG a CNG? myslím tím jejich případný repas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 s zadnym zarizenim na CNG jsem se zatim osobne nesetkal, ani jsem nehledal nejaka schemata nebo principy funkce,takze bohuzel netusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 jinak takhle vypada rozebranej vstrikovac po 100 000km, spina kam se podivas komplet po rozebrani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 pistek, tesne kolem toho pistku se trha ta membrana a pak to nefunguje [upravil dne 23/4/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 spinavy pistek [upravil dne 23/4/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 23. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2008 spinave teleso elektromagnetu, ktery pistek vtahuje dovnitr - tim vznika vstrikovaci impuls Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2008 tak zatim v pohode najeto 1200km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 6. květen 2008 Sdílet Odesláno 6. květen 2008 Původně zaslal: Ferry tak zatim v pohode najeto 1200km Ne, že bych to potřeboval zrovna já vědět, ale v čem tedy spočívá ta \"levnější možnost\"?? Nová membrána z něčeho jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2008 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: Ferry tak zatim v pohode najeto 1200km Ne, že bych to potřeboval zrovna já vědět, ale v čem tedy spočívá ta \"levnější možnost\"?? Nová membrána z něčeho jiného? to je vyrobni tajemstvi spociva to v tom, ze misto koupe noveho vstrikovace za cca 14 000kc si clovek sezene tzv. membranove platno stejne tloustky jako je original, coz je nekolikavrstva tkanina provulkanizovana pryzi, odolna benzinu a ropnym plynum ( takze i LPG, normalne se bezne pouziva v automobilovem a plynarenskem prumyslu ), z ni vyrobi novou membranu ( ktera podle mne bude mnohem mechanicky odolnejsi, nez puvodni membrana, ktera je tvorena pouze gumou bez vnitrni tkaninove vyztuze ) vstrikovac rozebere, vycisti, vymeni membranu, slozi dohromady, zapoji, odzkousi tesnost aby nikde neunikalo LPG a je hotovo [upravil dne 6/5/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 6. květen 2008 Sdílet Odesláno 6. květen 2008 Původně zaslal: Ferry [to je vyrobni tajemstvi spociva to v tom, ze ...... Tedy pane fachmajtr...oni jsou hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelus Odesláno 9. srpen 2008 Sdílet Odesláno 9. srpen 2008 Ahoj, mám asi rok 1.8 16V s LPG AG-DGI doteď k naprosté spokojenosti. Včera se mi poprvé stalo, že po nastartování a rozjezdu jsem přepnul na LPG a auto začalo dost cukat a moc nechtělo reagovat na přidávání plynu, přepnul jsem to zpět na Ba a jelo v poho, po chvilce jsem to zkusil přepnout znovu a pořád ten stejný problém. Po asi 5km jsem zkusil do třetice a jednou to cuklo a pak už jelo v pohodě bez problémů jako dřív. Může to být nějaký filtr nebo zmiňovaná membrána? Kde najít filtr a je možné jej vyčistit v domácích podmínkách? Jak na to? Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. září 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2008 Původně zaslal: Marcelus Ahoj, mám asi rok 1.8 16V s LPG AG-DGI doteď k naprosté spokojenosti. Včera se mi poprvé stalo, že po nastartování a rozjezdu jsem přepnul na LPG a auto začalo dost cukat a moc nechtělo reagovat na přidávání plynu, přepnul jsem to zpět na Ba a jelo v poho, po chvilce jsem to zkusil přepnout znovu a pořád ten stejný problém. Po asi 5km jsem zkusil do třetice a jednou to cuklo a pak už jelo v pohodě bez problémů jako dřív. Může to být nějaký filtr nebo zmiňovaná membrána? Kde najít filtr a je možné jej vyčistit v domácích podmínkách? Jak na to? Díky za radu ted koukam, ze jsi daval pred mesicem dotaz, sorry byl jsem tou dobou na dovolene, tak jsem si toho ani nevsiml To cukani muze byt zpusobeno ruznymi vlivy. Nejpravdepodobnejsi, pokud uz to zarizeni nema najeto kolem tech zminenych 100 000km, kdy odchazi ta membranka, tak byva zanesen ventil na vstupu do vyparniku. Byva doslova zapecen takovou cernou pryskyricnou hmotou z LPG. Je treba sundat z telesa toho ventilu elmag civku a pak vysroubovat ven to mosazne telo. Uvnitr je pistek, kterej je treba ocistit acetonem a i vnitrek toho tela pekne umyt. Pri zpetne montazi je pak dobre pomaznout tesnenicko vazelinou aby se pri dotahovani neroztrhlo ( da se pripadne nahradit gumovym tesnenim pouzivanym pro raminka vodovodnich baterii ) dotahnout s citem, nasadit civku a vyzkouset tesnost pri nastartovanem motoru a prepnutem na LPG mydlovou vodou jestli nejdou kolem tesneni bublinky plynu, kdyztak jeste dotahnout, pripadne vymenit to tesneni. Tohle by melo pomoct, pokud to bude cukat a nebo dokonce chcipat dat, bude to nejspis tou membranou ve vstrikovaci [upravil dne 10/9/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2009 tak pokud by to tu nekdo sledoval, po roce a pul od repase a ujetych cca 50 000 km stale vse OK EDIT 4.1.2011 najeto od opravy 90 000km bez problemu [upravil dne 4/1/11 13:39 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuvajz Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 Dobrý deň Vlastním P406 1.8 16v s LPG AG Autogas systems DGi. Mám podobný problém so vstrekovačom,ale neviem aká môže byt hrúbka membrány nakoľko je po obvode hrubšia a aký priemer dierkovača sa môže použiť . Kde sa dá zohnať alebo z čoho použit na výrobu membránky(ak to nie je výrob. tajomstvo). To je jeden problém. Druhý problém je, že mi to nejde ani na benzín. Po naštartovaní ide motor asi 2sek. a zhasne. Išiel som do autorizovaného servisu PEGEOT na diagnostiku a tam mi technik po chvíľke povedal, že sa nedá urobiť diagnostika lebo je tam LPG a treba odpojiť LPG!!!. Môže mat RJ lpg s tým nejaký súvis? ALE!! Niekedy sa mi to podarí naštartovať tak, že prepnem na lpg zaštartujem (motor nechytí) potom na BA a motor naštartuje ale kolíšu otáčky . Vymenil som krokový motorček, vyčistil klapku závada pretrváva. Po demontáži vstrekovača sa mi podarilo podobným postupom naštartovať,(bez vstrekovača lpg) motor bol zohriaty medzi 70-80 stup. vypínačom som prepínal lpg/ba a motor stále išiel. Keď motor nechám odstát cca 2min tak len odpáli a zhasne,už to nenaštartujem na BA. Kde je pes zakopaný? Už so z toho na prášky (z našich supermechanikov v servisoch) Ďakujem za akúkoľvek radu [upravil dne 31/7/11 od kuvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 5. srpen 2011 Sdílet Odesláno 5. srpen 2011 Ahoj, Fedorauto.cz prodává v E-shopu sadu membrán a gumiček do tvého vstřikovače za 780 kč - AG DGI repase kit LPG. Já osobně si ji koupil ale ještě mi poštou nedorazila, tak jsem zvědav, jestli to pojede lépe ..... :-) [upravil dne 10/8/11 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 5. srpen 2011 Sdílet Odesláno 5. srpen 2011 Martine, pak napiš jak jsi dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuvajz Odesláno 6. srpen 2011 Sdílet Odesláno 6. srpen 2011 Ahoj, Fedorauto.cz prodává v E-shopu sadu membrán a gumiček do tvého vstřikovače za 780 kč - AG DGI repase kit LPG. Já osobně si ji koupil ale ještě mi poštou nedorazila, tak jsem zvědav, jestli to pojede lépe ..... :-) ĎAKUJEM za radu. aj ja si objednám. Skúsil som to zohnat cez TC101 v Prahe a tam pýtajú za membránku 100€!!!!!! [upravil dne 10/8/11 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.