Sign in to follow this  
Followers 0
Bůček

spotřeba o P 605 TD 2,5

22 posts in this topic

Čau pežo?áci!

Může mi někdo prosím říct jakou asi tak přibližnozu spotřebu má P 605 TD s motorem 2,5l? Myslím na delších trasách.Doteď jezdím s P 405 TD kombi ,ale 605 je přece jen větší a asi i lepší pojede. Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2.1, nejezdim v zadnem pripade na spotrebu a bere si to 8 litru plus minus. Ale pockej, co Ti k tomu rekne VP605. Ten ma 2.5 a bude to vedet presne. Ale myslim, ze to tady uz nekde psal a ze se pri normalni klidny jizde vejde do 8 litru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petr 605 mne tímto vyzval k odpovědi, ale odpovědě vlastně za mne. Po městě při normální jízdě i s klimou se dá jeddit za 8 l. Delší štreky pod 8l. Zkrátka dá se to uživit pokud nemáš sloní nohu a nejezdíš brzda plyn. Za to pohodlíčko a svižnou jízdu i v plném obsazení to stojí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u nafty se stejně na spotřebě moc neprojeví jízdní styl max. cca o litr, u benzínu to jde vidět více znatelně, např. u mě není problém jet za 9 ale taky klidně když se udělají víry v nádrži tak za 15, a když jedu s dieselem tak můžu jet 90 i 140 téměř za stejnou spotřebu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dress: Ale nejezdis za 5 litru prumer, vid?:D:D Nekde jsem tady dal k dobru zkazku o mem znamem, ktery se stejnym motorem jako mas Ty, ale s Citroenem XM, jezdi za 4.8 litru/100km. Teda aspon to kazdymu tvrdi. ;);)

P.S. Co to mas za volant? Podle te fotky vypada nejak jinak, nez jaky tam mam ja. Uz se na to chci davno zeptat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne za pět litrů nejezdím, už vůbec ne s třílitrem stím okolo 10 ale hodně záleží na tom stylu, pokud přesedláš na sportovní jízdu bude daloko vyšší než 10 l.

Ale tu naftu jsem myslel vážně, tam to žere téměř pořád stejně +-litr

přiznám se že ta fotka není z mého vozu, protože nemám digifoto, ale chtěl jsem mít u jména nějakou fotku tak sem tam mlask tohle, snad to nevadí.... Já mám klasický volant \"starý\" model, ale líbí se mi ten z novějšího modelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dress: Aha. No, me to nevadi. Jen ten volant me zaujal. Ja jsem taky chtel ten z novyho modelu, protoze ten co jsem tam mel, byl prodrenej v mistech kde se drzi levou rukou (taky ridis s loktem na dverich?). Ale dostal jsem nabidku na ten stejnej za 500, a byl jako novej, tak jsem ho vzal.

S tou spotrebou u nafty je to pravda. Co to mam, tak jezdim za tech 8 litru se sloni nohou. Zkouset na kolik se to da stahnout bych asi nevydrzel. Znamenalo by to ujet aspon 200 km ve stylu kloboucnika a to bych nevydrzel. Uz mnohokrat jsem si rikal, kdyz jsem vyjizdel, ze nebudu tentokrat predjizdet a ze pojedu pekne pijanko a vzdycky se to zvrhlo...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo, presne tak, ta 2,1 (mam ji ve 406ce si proste vezme tech 7,8-8 a nejak se to stahnout neda, kolikrat si rikam, ze to zkusim, ale jet si za nejakym kriplem 90 nebo 100 kdyz ti ta posrana felda hazi porad sajrajt na sklo a potom kdyz ji predjedu, tak se zachvili objevi dalsi a tak to je porad. A je fakt, ze pri predjizdeni se to trochu seslapne a kdyz uz to jede, tak preci nebudu brzdit :D Hele jak si myslite, ze ma vliv na spotrebu brzdeni motorem a nebo vyrazovani rychlosti? U benzinu se vstrikem je to jednoznacne tak 1 litr na 100km, kdyz brzdis motorem. Nepusti to tam ani kapku paliva. Jak je to u tehlech TDicek? Slysel jsem, ze to je uplne jedno.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolinecek .. mam tiez 406 s 2,1td ..vonku robim spotrebu 5,5-5,8 pri jazde do tych 140km (odkedy mam vypnute egr isla mi spotreba dole cca o liter) a v meste 7,5-7,7 ...(plyn - brzda)

kvaltujem to 1,2,3,5...styrka ani nema zmysel pri tom tocaku...auto hore kopcom taha od 1200ot/min.

v meste sa da zajazdit s tymto motorom 7litrov (otec mi to chcel dokazat) ;)) on nejazdi viac ako 60 ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se me nezda, ani vyrobce neuvadi takovou spotrebu mimo mesto... Ja se nedostanu pod 7 litru. Kroutak je sice peknej, ale jak tam neni 1800 a nesepne turbo, tak to je liny jako cip.Potom to zarehta a je citit obrovsky tah a auto se lehounce vytoci. Jak rikam, jet 60-70 na 5 u me neni mozne. To je vylozene trapeni a duseni auta. Mozna to mas nejak vyladene... Mam s tim za mesic najeto asi tak 1600km, takze jeste nevim, jak to vse bude.Naftu tam liju ze sudu, takze az vyjedu sud, tak to teprve zmerim presne.Ale odhad je tak tech 7,5 l/100. Jezdim vetsinu km do prace a to je 20km tam a potom nazpet. Zbatek je vyvazeny vetsinou mesto a sem tam nejaka ta dalka nad 60km. Pokud jsi to nejak steloval, tak by me zajimalo co a jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se me nezda, ani vyrobce neuvadi takovou spotrebu mimo mesto... Ja se nedostanu pod 7 litru. Kroutak je sice peknej, ale jak tam neni 1800 a nesepne turbo, tak to je liny jako cip.Potom to zarehta a je citit obrovsky tah a auto se lehounce vytoci. Jak rikam, jet 60-70 na 5 u me neni mozne. To je vylozene trapeni a duseni auta. Mozna to mas nejak vyladene... Mam s tim za mesic najeto asi tak 1600km, takze jeste nevim, jak to vse bude.Naftu tam liju ze sudu, takze az vyjedu sud, tak to teprve zmerim presne.Ale odhad je tak tech 7,5 l/100. Jezdim vetsinu km do prace a to je 20km tam a potom nazpet. Zbatek je vyvazeny vetsinou mesto a sem tam nejaka ta dalka nad 60km. Pokud jsi to nejak steloval, tak by me zajimalo co a jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Petrolinecek: Mas recht, za 5 radim az minimalne pri 80. Jezdit na 5 60km/h je blbost. Kdyz potrebujes zrychlit, tak to proste reaguje hrozne pomalu. Na tu 4 je to jeste svizny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrolinecek: u mne je to stejne jak u Petra605, nekde jsem dokonce cetl nazor, ze jezdit s otackama pod 1500 je niceni TD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky pánové za uznání :) Taky si myslím, že by se to nemělo zase s těma otáčkama přehánět. Je nejlepší jezdit v optimu, tak jak se má... Myslím tím kolem 2 tis. a potom i více, když jedeš třeba 160, tak se to dole drží špatně :D Ale nevyjádřili jste se kolem toho vyřazování, nebo brždění motorem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mouj otec ma sice P405TD 94 a ohledne toho vyrazovani:Pri brzdeni motorem tam nejde ani kapka.Je to poznat k ranu pri studenym motoru jak kouri bilou paru a pak jedes z kopce se zarazenou rychlosti a nejde z vyfuku skoro nic.Jen to jak se vzduch ohreje od sten valcu a pak trosininku kondenzuje.Ale urcite poznas rozdil.Proste se uzavre regulacni tyc privodu paliva.Palivo se tam zacne vstrikovat,kdybys se zarazenou rychlosti dosahl az volnobeznych otacek.Pak ti to zacne skubat.U benzinaku je to podobny(vstrik)Ale mam pocit,ze je to posazeny o nejakych 200 otacek nad volnobehem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.