Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ráda

brzdy

14 posts in this topic

Řeším podobný problém na 205ce na předku.Po zabrzdění to zůstává kouslé.Všechno jsem rozdělal a vyčistil ale nic to nepomohlo.Pomůže tomu povolit odvzdušňovák.Pak se to vrátí prstama.Já to tipuju na hlavní válec,protože to dělá na obou kolech stejně.Něl jsem ho rozebranej,ale nic jsem tam nenašel tak nevím.Zkusím tam dát druhej a uvidím co to udělá.Pak se ozvu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jsme dva, jenže já u 306. Dneska nebo zejtra to budu řešit s mechanikem. Doufam, že to bude hodně stát, protože nevim co s penězma.....dopr..:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci tenhle tyden jsem taky resil nevracejici se celisti - nakonec jsem na to prisel - ucpana hadice! zkontrolujte to ntaky nez budete kupovat novej brzdovej valec :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, přesně, pokud se to chová takhle, začněte hadicí. Nemusí to sice být stopro ono, ale většinou to tak je, a hadice je z toho všeho nejlevnější (a většinou u takhle starých aut už stejně dávno zralá na výměnu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím,nevím s těma hadičkama je to možný,ale když zabrzdím je to na šutr a povolím trubku na hlavním válci a tlak je pryč a kola se točí.Zaseknou se obě strany stejně.Já pořád spíš nevěřím tomu hlavnímu válci

Share this post


Link to post
Share on other sites

co může být s tím válcem?Nic neteče,měl jsem ho rozdělanej a nic jsem nenašel,profoukl jsem to vzduchem ale nic žádnej bordel z toho nešel.Co tomu může být?určitě se tlak musí nějak přepouštět ale nepochopil jsem jak,jsou tam nějaký dírky,ale jak to funguje nevím:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novej válec :D

Měl jsem před rokem stejnej problém a taky jsem s tím válcem experimentoval (všechno čistý včetně těch čtyř dírek na každé té pohyblivé části, nová brzdovka) nakonec jsem koupil novej a bylo to OK. (P205 - Lucas 1700,-) :papa (no musel jsem ho vyzkoušet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si vzpomínám, co se stalo kámošovi. Brzdovej válec mněl novej, protože se mu ucpávaly odpouštěcí a přepouštěcí dírky do nádržky. Dal novej, po odvzdušnění brzdy fungovaly. Ale časem se začaly jako by utahovat. Myšleno že to začalo dřív a intenzivněji brzdit. Pak se nakonec kola samy blokovaly.

Závady byla v hodně přitaženým táhlu od brzdovýho pedálu k posilovači. Brzdový válec byl v pozici že mohl před sebe nasávat více a více kapaliny, proto se kola blokovaly a tlak se neupouštěl.

Povolit hřídel od posilovače a pak tlak a kapalina může utéct otvorem do nádržky. Pokud po povolení brzdy zústává v okruhu tlak (povolím odvzdušňovák a kapalina se tlačí ven) tak je píst v brzdovým válci moz přitažen. Přez gumičky se kapalina nedostane zpátky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to je taky dobrý zkontrolovat vůle pedál posilovač a posilovač válec. No pokud do toho nehrabal tak stačí pedál -posilovač.

Já to tenkrát měl v pohodě jediná chyba co tam mohla být tak, že o-kroužek mezi komorama byl už nic moc tak, že by se to nák tím blokovalo ale asi nemá smysl nad tím moc bádat novej je novej a tu nádržku při výměně samozřejmě vyčistit a? se hned nezaserou ty dírky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rudolf : :)

Máš pravdu. Brzdy, řízení a zrcátka musí být OK. Zrcátka kvůli kočkám.

Mně tam u tebe fascinuje to TD, sakryš.

Bych to rád skouknul, jak je to tam napasovaný. Jednu dobu jsem o tomdle hodně snil. Zatím mně to ještě nepustilo, ale je to hodně o rozporuplných potřebách a okolnostech ... jak správně podotknul Oddie (prostě o penězích a druhém motoře)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vás kolegové a kolegyně. Řešil jsem podobný porblém s brzdama na segřině 205. Prostě se jí nevracel váleček na zadním kole, když se to odpustilo přes odvzdušňovací šroub, tak to bylo v pohodě. A jak už tady někdo povídal, byla to hadice. Totálně nabobtnaná a v háji. Tam se tím tlakem kapalina nějak propasovala, zpátky už na to hadičky nestačily. Po výměně je všechno OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladis:

Tak se někdy můžeš mrknout. No já zase nemám jasno v těch všelijakejch písmenkách XLD, GRD atd. Já tam mám prostě 205 Turbo a je vymalováno.

Jo brzdy je potřeba mít ok. Kdysi na jiném autě se mi asi 600 km od Brna v německu propad brzdovej pedál, dvě v noci no nic moc příjemnýho, ale na dálnici nejsou brzdy k ničemu tak co, no naštěstí se nák zmatořila druhá komora a jakš takš to brzdilo, ale žádnej příjemnej pocit.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKi, rád bych skouknul....

Email na mně je vladimir.kubicek@cmsterk.cz

Protože todle je první exponát v tomdle provedení :) Kamoš říkal že viděl jednu v německu, mladí francouzi do toho natankovyli benzín a nejelo jim to, tak ho tam nechali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No je jich tu víc. U nás v klubu ještě jedna či dvě a v republice určitě min 10. Jo mail tu někde mám tak až budeš v Brně tak dej vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.