Guest Ráda Odesláno 29. leden 2004 Sdílet Odesláno 29. leden 2004 Řeším podobný problém na 205ce na předku.Po zabrzdění to zůstává kouslé.Všechno jsem rozdělal a vyčistil ale nic to nepomohlo.Pomůže tomu povolit odvzdušňovák.Pak se to vrátí prstama.Já to tipuju na hlavní válec,protože to dělá na obou kolech stejně.Něl jsem ho rozebranej,ale nic jsem tam nenašel tak nevím.Zkusím tam dát druhej a uvidím co to udělá.Pak se ozvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marv Odesláno 29. leden 2004 Sdílet Odesláno 29. leden 2004 Tak to jsme dva, jenže já u 306. Dneska nebo zejtra to budu řešit s mechanikem. Doufam, že to bude hodně stát, protože nevim co s penězma.....dopr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Bahno Odesláno 6. březen 2004 Sdílet Odesláno 6. březen 2004 Kluci tenhle tyden jsem taky resil nevracejici se celisti - nakonec jsem na to prisel - ucpana hadice! zkontrolujte to ntaky nez budete kupovat novej brzdovej valec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. březen 2004 Sdílet Odesláno 8. březen 2004 Jo, přesně, pokud se to chová takhle, začněte hadicí. Nemusí to sice být stopro ono, ale většinou to tak je, a hadice je z toho všeho nejlevnější (a většinou u takhle starých aut už stejně dávno zralá na výměnu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 8. březen 2004 Sdílet Odesláno 8. březen 2004 nevím,nevím s těma hadičkama je to možný,ale když zabrzdím je to na šutr a povolím trubku na hlavním válci a tlak je pryč a kola se točí.Zaseknou se obě strany stejně.Já pořád spíš nevěřím tomu hlavnímu válci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 8. březen 2004 Sdílet Odesláno 8. březen 2004 co může být s tím válcem?Nic neteče,měl jsem ho rozdělanej a nic jsem nenašel,profoukl jsem to vzduchem ale nic žádnej bordel z toho nešel.Co tomu může být?určitě se tlak musí nějak přepouštět ale nepochopil jsem jak,jsou tam nějaký dírky,ale jak to funguje nevím:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 8. březen 2004 Sdílet Odesláno 8. březen 2004 Novej válec Měl jsem před rokem stejnej problém a taky jsem s tím válcem experimentoval (všechno čistý včetně těch čtyř dírek na každé té pohyblivé části, nová brzdovka) nakonec jsem koupil novej a bylo to OK. (P205 - Lucas 1700,-) (no musel jsem ho vyzkoušet) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 9. březen 2004 Sdílet Odesláno 9. březen 2004 Si vzpomínám, co se stalo kámošovi. Brzdovej válec mněl novej, protože se mu ucpávaly odpouštěcí a přepouštěcí dírky do nádržky. Dal novej, po odvzdušnění brzdy fungovaly. Ale časem se začaly jako by utahovat. Myšleno že to začalo dřív a intenzivněji brzdit. Pak se nakonec kola samy blokovaly. Závady byla v hodně přitaženým táhlu od brzdovýho pedálu k posilovači. Brzdový válec byl v pozici že mohl před sebe nasávat více a více kapaliny, proto se kola blokovaly a tlak se neupouštěl. Povolit hřídel od posilovače a pak tlak a kapalina může utéct otvorem do nádržky. Pokud po povolení brzdy zústává v okruhu tlak (povolím odvzdušňovák a kapalina se tlačí ven) tak je píst v brzdovým válci moz přitažen. Přez gumičky se kapalina nedostane zpátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 9. březen 2004 Sdílet Odesláno 9. březen 2004 Jo to je taky dobrý zkontrolovat vůle pedál posilovač a posilovač válec. No pokud do toho nehrabal tak stačí pedál -posilovač. Já to tenkrát měl v pohodě jediná chyba co tam mohla být tak, že o-kroužek mezi komorama byl už nic moc tak, že by se to nák tím blokovalo ale asi nemá smysl nad tím moc bádat novej je novej a tu nádržku při výměně samozřejmě vyčistit a? se hned nezaserou ty dírky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 9. březen 2004 Sdílet Odesláno 9. březen 2004 Rudolf : Máš pravdu. Brzdy, řízení a zrcátka musí být OK. Zrcátka kvůli kočkám. Mně tam u tebe fascinuje to TD, sakryš. Bych to rád skouknul, jak je to tam napasovaný. Jednu dobu jsem o tomdle hodně snil. Zatím mně to ještě nepustilo, ale je to hodně o rozporuplných potřebách a okolnostech ... jak správně podotknul Oddie (prostě o penězích a druhém motoře) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fante Odesláno 9. březen 2004 Sdílet Odesláno 9. březen 2004 Zdravím vás kolegové a kolegyně. Řešil jsem podobný porblém s brzdama na segřině 205. Prostě se jí nevracel váleček na zadním kole, když se to odpustilo přes odvzdušňovací šroub, tak to bylo v pohodě. A jak už tady někdo povídal, byla to hadice. Totálně nabobtnaná a v háji. Tam se tím tlakem kapalina nějak propasovala, zpátky už na to hadičky nestačily. Po výměně je všechno OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 9. březen 2004 Sdílet Odesláno 9. březen 2004 Ladis: Tak se někdy můžeš mrknout. No já zase nemám jasno v těch všelijakejch písmenkách XLD, GRD atd. Já tam mám prostě 205 Turbo a je vymalováno. Jo brzdy je potřeba mít ok. Kdysi na jiném autě se mi asi 600 km od Brna v německu propad brzdovej pedál, dvě v noci no nic moc příjemnýho, ale na dálnici nejsou brzdy k ničemu tak co, no naštěstí se nák zmatořila druhá komora a jakš takš to brzdilo, ale žádnej příjemnej pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 10. březen 2004 Sdílet Odesláno 10. březen 2004 OKi, rád bych skouknul.... Email na mně je vladimir.kubicek@cmsterk.cz Protože todle je první exponát v tomdle provedení Kamoš říkal že viděl jednu v německu, mladí francouzi do toho natankovyli benzín a nejelo jim to, tak ho tam nechali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 10. březen 2004 Sdílet Odesláno 10. březen 2004 No je jich tu víc. U nás v klubu ještě jedna či dvě a v republice určitě min 10. Jo mail tu někde mám tak až budeš v Brně tak dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.