Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Regulace serva


Petr605

Recommended Posts

Zlobi me elektronicka regulace sily serva. Je to pokazde, kdyz je na silnici mokro, nebo jako ted nejaka brecka. Nastartuju a v poho. Ale po nejake chvili, kdyz projedu necim, co se od kol rozstrikne, tak zjistim, ze mi ta regulace vypadla, tzn, ze i kdyz zpomalim pod tech asi 40km/h, nebo uplne zastavim, tak volant je porad dost tuhy a musim pri otaceni vydavat znacnou silu ja misto toho serva. Nekolikrat jsem mel rozdelanej ten konektor na ridici jednotce serva, ktera je v levem blatniku zespoda. (mimochodem je na dost blbem miste, voda a bordel tam jsou jako doma) Konektor jsem vycistil, prostrikl kontaktolem. Draty jsem poctive proti vode ochranil izolackou z PVC a pres ten konektor je navlecenej takovej obal z igelitu. Cili voda do elektriky nejde. Tady problem neni. Nekolikrat se mi stalo, ze jsem dojel, regulace nesla, provedl jsem proceduru s konektorem a ono nic. Neslo to dal. Ale druhy den po nastartovani zase OK. Jako by nekde neco vyschlo a zase byl klid. Nemate nekdo zkusenost s takovouto zavadou? Chystam se, ze dam auto na zvedak a omrknu ten snimac otacek kol, co je u vyvodu na nahon tachometru. Ale nezda se mi to jako moc pravdepodobna pricina, protoze je dost daleko od kol. Budu vdecny za jakekoliv pripominky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nema...resp. ani nevim ze tam neco takoveh je :) myslim si ze mi de volany porad stejne, spis mi pripada, ze by pri rychlejsi jizde mohl jit vice ztuha, mozna se mi to zda. Budu skenovat ten manual, treba tam neco najdes, tak nevim. Kolikrat ani radsi nechcu vedet, co to auto ma v sobe vsecko, protoze kdyz bych se to dozvedel, tak me pojme hruza co se vsecko muze posrat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este sa niekedy stava ze je navlhnuta izolacia vo zvazkoch a potom to robi psie kusy. Skus posadit svoju drahu za volant a ty z rozprasovacom vody striekaj kde sa da a mozno nieco najdes. Len pozor nech sa ta draha nezbavy a nepristane na tebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak jsem se ted o vikendu konecne dostal ke zvedaku a podival jsem se tomu na zoubek. Tak vedle vyvodu nahonu tachometru je dvoupinovy konektor a ten jsem poradne prostrikl kontaktolem, jak samici, tak samce. Predtim jsem to ale musel ocistit od oleje a ruznych jinych necistot. Kdyz jsem auto zase daval na zem, tak se to tam lesklo, jak psi k..e. :D:D Zatim se zda, ze je to dobry, protoze jsem v nedeli jel do Praglu v tom hnusnym chumeleni a mokru a regulace neprestala fungovat. Pokud by to zase zacalo zlobit, tak bych asi uvazoval o tom, ze bych sehnal celej ten silonovej bazmek, ze kteryho kouka nahon a ten konektor. Ale to je katastroficky scenar....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem,nekdy mi nejde servo vubec.Zajimave je, ze neni nikde mokro a dela mi to paseku.Vetsinou se mi to stane kdyz jedu rychleji a pak chci nahle zatocit.Staci mi sice trosku pridat otacek a tak do 1minuty to naskoci.Jak kdy.Mozna, ze tam mam nekde vduch,protoze mam mokre hadice u nadobky.Jinak zadnej problem ze servem nemam a kde jezdim ja tak bych potreboval tak terenni auto.Je to same bahno a dura.Mam auto extra nizke, ze tam nedam ani zetezy. Nemam totiz prijezdovou cestu.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatim to vypada, ze pomohlo to vycisteni snimace otacek. Jinak jsem koukal, ze novy stoji v Peugeotu asi 1700,-Kc. Ale snad to nebude potreba. Ja jsem zjistil, ze pokud ta regulace nesla, tak pomohlo (na chvili) kdyz jsem treba na snehu prudce seslapl brzdu, zabralo ABS a jak se klepala naprava, tak se funkce regulatoru obnovila. Nebo se to jednou spravilo, kdyz jsem omylem prasecky pustil spojku a zase hodne prudce to trhlo kolem a chvili to slapalo. Z toho jsem vydedukoval, ze chyba musi byt v tom regulatoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ja zas mam auto extra vysoko :) Predchozi majitel ze stejnych horskych duvodu zvedal auto asi o 5cm...neni to spatna vec, sice to nevypada tak akcne(dlouha 605 temer zaborena do silnice je fakt nechutny sportak) ale muzu kdykoliv kdekoliv prirazit k obrubniku bez odreni, nebo rozbiti predniho narazniku, taksamo nikdy nikde o nic nedru :) neni to spatne, nemusim porad davat bacha abych neurval spojler :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...