Sign in to follow this  
Followers 0
Petr605

Regulace serva

11 posts in this topic

Zlobi me elektronicka regulace sily serva. Je to pokazde, kdyz je na silnici mokro, nebo jako ted nejaka brecka. Nastartuju a v poho. Ale po nejake chvili, kdyz projedu necim, co se od kol rozstrikne, tak zjistim, ze mi ta regulace vypadla, tzn, ze i kdyz zpomalim pod tech asi 40km/h, nebo uplne zastavim, tak volant je porad dost tuhy a musim pri otaceni vydavat znacnou silu ja misto toho serva. Nekolikrat jsem mel rozdelanej ten konektor na ridici jednotce serva, ktera je v levem blatniku zespoda. (mimochodem je na dost blbem miste, voda a bordel tam jsou jako doma) Konektor jsem vycistil, prostrikl kontaktolem. Draty jsem poctive proti vode ochranil izolackou z PVC a pres ten konektor je navlecenej takovej obal z igelitu. Cili voda do elektriky nejde. Tady problem neni. Nekolikrat se mi stalo, ze jsem dojel, regulace nesla, provedl jsem proceduru s konektorem a ono nic. Neslo to dal. Ale druhy den po nastartovani zase OK. Jako by nekde neco vyschlo a zase byl klid. Nemate nekdo zkusenost s takovouto zavadou? Chystam se, ze dam auto na zvedak a omrknu ten snimac otacek kol, co je u vyvodu na nahon tachometru. Ale nezda se mi to jako moc pravdepodobna pricina, protoze je dost daleko od kol. Budu vdecny za jakekoliv pripominky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdesi sem cetl ze je to problem 605 do roku 94 nebo tak nejak...asi bych to cele poradne zabalil do neceho jestli to pujde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, jo, to ja vim, ze je to problem modelu do roku 94. Ale jak na nej? Prece si nebudu kupovat novejsi auto?:D:D:D:D Obalit to nepomaha. Vypada to ze chyba je nekde jinde. Ty s tim problemy nemas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nema...resp. ani nevim ze tam neco takoveh je :) myslim si ze mi de volany porad stejne, spis mi pripada, ze by pri rychlejsi jizde mohl jit vice ztuha, mozna se mi to zda. Budu skenovat ten manual, treba tam neco najdes, tak nevim. Kolikrat ani radsi nechcu vedet, co to auto ma v sobe vsecko, protoze kdyz bych se to dozvedel, tak me pojme hruza co se vsecko muze posrat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este sa niekedy stava ze je navlhnuta izolacia vo zvazkoch a potom to robi psie kusy. Skus posadit svoju drahu za volant a ty z rozprasovacom vody striekaj kde sa da a mozno nieco najdes. Len pozor nech sa ta draha nezbavy a nepristane na tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se ted o vikendu konecne dostal ke zvedaku a podival jsem se tomu na zoubek. Tak vedle vyvodu nahonu tachometru je dvoupinovy konektor a ten jsem poradne prostrikl kontaktolem, jak samici, tak samce. Predtim jsem to ale musel ocistit od oleje a ruznych jinych necistot. Kdyz jsem auto zase daval na zem, tak se to tam lesklo, jak psi k..e. :D:D Zatim se zda, ze je to dobry, protoze jsem v nedeli jel do Praglu v tom hnusnym chumeleni a mokru a regulace neprestala fungovat. Pokud by to zase zacalo zlobit, tak bych asi uvazoval o tom, ze bych sehnal celej ten silonovej bazmek, ze kteryho kouka nahon a ten konektor. Ale to je katastroficky scenar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem,nekdy mi nejde servo vubec.Zajimave je, ze neni nikde mokro a dela mi to paseku.Vetsinou se mi to stane kdyz jedu rychleji a pak chci nahle zatocit.Staci mi sice trosku pridat otacek a tak do 1minuty to naskoci.Jak kdy.Mozna, ze tam mam nekde vduch,protoze mam mokre hadice u nadobky.Jinak zadnej problem ze servem nemam a kde jezdim ja tak bych potreboval tak terenni auto.Je to same bahno a dura.Mam auto extra nizke, ze tam nedam ani zetezy. Nemam totiz prijezdovou cestu.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatim to vypada, ze pomohlo to vycisteni snimace otacek. Jinak jsem koukal, ze novy stoji v Peugeotu asi 1700,-Kc. Ale snad to nebude potreba. Ja jsem zjistil, ze pokud ta regulace nesla, tak pomohlo (na chvili) kdyz jsem treba na snehu prudce seslapl brzdu, zabralo ABS a jak se klepala naprava, tak se funkce regulatoru obnovila. Nebo se to jednou spravilo, kdyz jsem omylem prasecky pustil spojku a zase hodne prudce to trhlo kolem a chvili to slapalo. Z toho jsem vydedukoval, ze chyba musi byt v tom regulatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to ja zas mam auto extra vysoko :) Predchozi majitel ze stejnych horskych duvodu zvedal auto asi o 5cm...neni to spatna vec, sice to nevypada tak akcne(dlouha 605 temer zaborena do silnice je fakt nechutny sportak) ale muzu kdykoliv kdekoliv prirazit k obrubniku bez odreni, nebo rozbiti predniho narazniku, taksamo nikdy nikde o nic nedru :) neni to spatne, nemusim porad davat bacha abych neurval spojler :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mate nekdo zkusenost s timto? - kdyz je teplo tak me pri otaceni volantu na miste v nem \"krupa\" takovej divnej zvuk, je to i citit ve volantu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.