Sign in to follow this  
Followers 0
Petano

309 GT par zavad

14 posts in this topic

Nakonec jsem koupil tu 309 GT za tech 19k (nekde v pokecu je o tom vlakno)

zacalo mi bouchat od pravyho predniho kola

je to pravidelne jak se kolo otaci (uplne presne )

jakmile zacnu i lehce brzdit tak to prestane, do volantu se nic neprenasi (bez posilovace) zadne razy nebo klepani. S autem to taky neklepe i kdyz tezko rict protoze na tech nasich tankodromech ... mohlo by to byt zvlnenym brzdovym kotoucem, loziskem, pneumatikou ...?

pak jeste pri pousteni spojky to lehce drcne - autem to nepohne jen je to citit pres pedal, spojka se neprotaci, zabira spravne zadne dalsi zvuky nevydava a radit jde bez problemu

posledni: zamek u spolujezdcovych dveri je asi totalne v pr. nejde otevrit ani centralem ani klickem ani rucne za vnitrni packu ... mam tam davat novej nebo staci z sehnat z vrakace ?

Diky ...

S nejakymi takovymi problemy jsem pocital ...

Jinak to jezdi uplne bohovsky, motor slape jak hodinky, zatah hned od 1100 otacek, na dvojku to jede 120 ... super mega zvuk ... :cool: plyn staci lehce polechtat a jede jako drak ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad drncani : me to taky delalo, nakonec stacilo rozebrat a slozit brzdy, resp z nich oklepat okraj kotoucu, ktery bal orezly + vyčistit ty drahy, po kterych jezdi destičky.

Ad spojka : nevím ? Nebude to mezi sedadlem a pedálem ? ;)

Ad dveře: Jseš si jistej, že nemáš vyhozený táhlo ? Jinak zámek je korunová záležitost, na vrakáčích se jich válí mraky. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty brzdy to je klidne mozny protoze to stalo necelyho pul roku v autobazaru ...

ta spojka je doprovazena i jakymsi zvukovym \"cvaknutim\" ... nicmene dokud to funguje a jinak neprojevuje tak na to nebudu hrabat

vymenit olej a svicky jedu zitra tak se na to mrknu

to tahlo je mozny kdyz to nejde otevrit zadnym zpusobem (vetsinou to preci jde alespon zevnitr ne?)

Co musim vsechno udelat abych se na to mrknul ...? staci oddelat calouneni a bude vsechno pristupny nebo tam je nejaka zrada?

kdyz uz jsme u toho ... mate nejaky tipy jak odhlucnit interier ... hlavne palubovku - tam jak jsou stredove vydechy vetraku to strasne drnci

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten zámek: bud je vyháklý táhlo, seklej mechanismus, nebo jsou dveře zavařený :D

Sundej čalounění... a je tam okno.. nicméně k zámku se může.. jakž takž ...

Ten mechanismus by nemel být problém...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak novej poznatek ... to klepani se zacne dit az kdyz se to zahreje

tzn ted v zime docela dlouho nic a pak to zacne (asi cca po 10km)

takze to bude asi lozisko nebo ze by se vlnil brzdovej kotouc?

nicmene v utery jsem obednanej do servisu tak uvidim

At uz je teplo ... v tyhle kose se neda VUBEC nic delat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezisik ...

uz to mam v tom servisu od utery a ti borci ani nejsou schopni zjistit cim to je.

Ty brzdy asi zpravili ... (jestli ne tak me asi trefi)

s tim volnobehem a teplotou ... jsem s borcem mluvil vcera a rikal ze je to cidlem ze se musi vymenit a dneska zase ze je spatnej sytic a ze asi vi v cem to je ale nevi jak to sehnat ...

ohledne zamku ... je pravda ze jsem jim to zapomel rict, ale mluvil jsem s nima v utery kdyz mi volal ze uz si pro to muzu jit ... pak jsem s nima mluvil vcera a borec se mi omlouval ze na to zapomel no a dneska se tvaril s tim zamkem ze jsem jim to ani nerek a slibil mi ze se na to mrkne ...

takze zitra v osum jsem tam domluvenej tak jsem docela zvedavej

Share this post


Link to post
Share on other sites

pockej Karbec a cidlo ? Prosimte, jaky ???

karbec ma tu vyhodu, ze funguje bez cidel... na aute nemas zadnou ridici jednotku, zadnou elektroniku, jen cistou mechaniku.

U karbecu kdyz neodejde mechanika, tak se akorat zanese... a profouknout trysku umela i kamosovo mama (=postacka)

Sytic se da vytahnout na spesl lanko a nastavit ho taky neni problem...

nicmene, hodne stesti v servise

P.S.: mam diesla, takze tomu rozumim jako koza petrzeli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja jsem myslel ze se podle cidla teploty oleje ridi automaticky sytic ...

nicmene zira uvidim a dam vedet ... proste to pak zkusim jinde

Jinak ten servis to je Auto Vacek v Brne pod Lesnou u tunylku (jak jsou garaze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ti blbecci si vzali 600,- a neudelali nic

teda rekli mi ze rozvodak by se mel pomalu vymenit a ze ten co tam je je Bosch ...

od kola to mlati porad

na zamek ani nesahli - na to kaslu ted je jeste chvili teplo tak to udelam sam

a pak rekl ze je asi vadnej sytic protoze neni dovrena klapka a ze si ten bazmek mam sehnat z vrakace a nejlip celej karbec !!

no a s tim cidlem taky nic (jestli je spatny nebo je ten motor fakt tak horkej)

Zkusim ty dva borce co jsou v databazi servisu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomuhle se rika sluzby !

Karbec seridit sice neni prdel, ale pokud je mechanicky v poradku, jde to.

Rekl bych, ze tam bude neco ucpanyho, protoze jestli auto nejakou dobu stalo, mohlo cokoliv napadat do sani a zaneseni je na miste.

600,- za nic.... no, asi bych jim nic nedal (kdyz taky nic neudelali)

Ad brzdy : Zkus si zvednout auto a zatocit prednim kolem. Jestli pujde tezce, asi ti to trochu pribrzduje.. od toho to bouchani...

Pak staci vazne omlatit tu rez, co je na kraji kotouce + oskrabat ty drazky, po kterych jezdi desticky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj. Nenasiel som nikde presne popis co ti ten karbec robi ale ked ti nedrzi volnobeh aj za tepla aj za studena tak to nie je sytic - ten sa po zohriati vody otvori a od vtedy nema na motor ziaden vplyv. Riesil som problem volnobehu na karbeci weber 3434drtm ale principialne by to malo byt jedno. Za podmienky ze mas OK sanie vzduchu, rozdelovac, sviecky a kable problem moze byt napriklad netesnost ( vadne tesnenie napriklad viko alebo tesnenie medzi karbecom a sanim - mne pomohlo nove tesnenie a silikon medzi karbec a sanie ). Dalsi problem moze byt elm. ventil volnobehu. Potom byva - a to je prakticky neopravitelne - problem zo samotnymi klapkami a oskami - ak su vymlatene. Teraz ma este napada ze som mal aj problem s akceleracnou pumpou - netesnost pumpy alebo trysky moze tiez robit problemy s volnobehom. Zaklad je samozrejme mat cisty karbec a trysky - to som riesil vodou s jarom a nasledne 24 hodin v liehu. Solex som nikdy nevidel ale nemal by byt tak velmi rozdielny od webera. pekny den

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedrzi volnobeh jen za studena ...

asi to bude chtit jen seridit, trochu jsem se v tom vrtal a jak je na sytici (krabicka zleva na karburatoru kde je tahlo sytice a jdou do toho hadicky s chladici kapalinou) je sroubecek ktery podpira jakousi klapku tak jsem ho o ctvrt otacky pootocil a zvedl tim padem (asi) bohatost smesi tak se to podstatne zlepsilo.

Mel jsem sundany kolo a ten kotouc je lehce zvlnenej (vypada to jako gramofonova deska)... tloustka by mela byt ok takze to bude chtit asi vymenit ... druhej je ok

na ty dvere jsem se jeste nedostal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.