tomyka Odesláno 23. leden 2004 Sdílet Odesláno 23. leden 2004 auto nastartuje len treba dlhsie tocit s starterom a potom ide v poho. po prejdeni cca 250m ked nahodou stojim na krizovatke(neutral) zacnu padat otacky a xcipne. po dlhsom startovani zas naskoci. ked prekonam kriticku vzdialenost v rychlosti tak v pohode .po zohriati uz nexcipne. cim to muze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 23. leden 2004 Sdílet Odesláno 23. leden 2004 že by žhavící svíčky ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 23. leden 2004 Sdílet Odesláno 23. leden 2004 Tomyka:Osobně bych řekl že ti padá hladina nafty v okruhu (někde ti to přisává vzduch.Tento problém jsem měl také. Z prvu stačilo startovat trochu déle a auto jelo. Po pár dnech se situace tak zhoršila že jsem nastartoval, auto ujelo cca. 200m a začali klesat otáčky a chcíplo. Závada byla v předehřejvači nafty (hliníkový obdelníkový blok do něhož jsou zaustěny kovové (nerezové) trubyčky). Tento předehřejvač je umístěn v zadní části na bloku motoru na straně spolujezdce. Kolem kovových trubyček to začne přisávat vzduch a sistém se zavzduňuje. Závada se dá lehce odstranit - obě kovové trubyčky propojíš napřímo Gumovou hadičkou. Pokud by se problém opakoval tak muže být závada ještě 1) -u podtlakové pumpy na naftu. Zde muže být prasklá membrána. Já jí pořídil od Oddiho. Nebo na vrakáči za 1200Kč. 2) -u naftového čerpadla-na osičce kolem níž se otáčí páka akcelerátoru je gumový ókroužek, ten může být spuchřelý nebo protržený. Snad jsem ti trochu pomohl. Popř. se omlouvám za špatné posání závad. To? mé zkušenosti. Čus maxim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 23. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2004 to prepojenie kovovych trubiciek som nepoxopil:) zaneseny naftovy filter to nemoze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 26. leden 2004 Sdílet Odesláno 26. leden 2004 Napsán autorem tomyka to prepojenie kovovych trubiciek som nepoxopil:) zaneseny naftovy filter to nemoze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
405GLD Odesláno 26. leden 2004 Sdílet Odesláno 26. leden 2004 Tomyka: Je to jednoduché. Do toho předehřejvače jdou dvě hadičky, které jsou napojeny na kovové trubičky, které jsou součástí naftového předehřejvače. Hadičky odmontuješ s kovovej trubiček a propojíš je třeba kovovou trubičkou. Na naftovej filtr se podívej neš začneš něco demontovat. Možná je tak zasr... je jím ani neproteče nafta a nebo tam máš vodu. Čus maxim:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. leden 2004 Sdílet Odesláno 26. leden 2004 Předehřívač nafty u starého modelu - vpravo dole vzadu na bloku - skutečně bývá dost často zdrojem problémů, takže jej dost lidí prostě vypojí. V zimě to pak ovšem může dělat jiný problém - když není nafta ohřívaná, tak dřív ztuhne... Asi nejlepší řešení je, odpojit ten předehřívač vzadu na bloku, dát nové hadice a pořídit si elektrickou vyhřívací vložku přímo do filtru - z nějakého jiného auta (nevím, jestli jí Peugeot dělal, ale např. starší Audi ji měly). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 22. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2004 no vymenil som pred 2 tyzdnami naftovy filter a bolo vsetko oka. teraz to robi zas:mad: ale pri vymene som dobil aj baterku na max , a teraz sa mi zas zda ze tazsie pretaca. nemoze byt ze slabo to zhavy alebo daco take? uz mi je z toho na nic. a ani Vašenda nie je v kosiciach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 22. únor 2004 Sdílet Odesláno 22. únor 2004 Navíc ti ani neumíme moc poradit, tenhle problém na internet moc není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 23. únor 2004 Sdílet Odesláno 23. únor 2004 měl jsem stejný problém: točil jsem dlouho startér, pak to chytlo, ale musel držet aspoň trochu plyn, jinak to chcíplo, takže jsem asi 10 minut stál a čekal než se to za hřeje.(kdybych při brždění na křizovatce pustil plyn tak mi to zdechne.) Řešení: seřídit vůli na ventilech mě to výše zmiňované potíže ostranilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 23. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2004 pred vymenou filtra to robilo furt , potom to islo ventily boli robene pred 2 rokmi a odvtedy som najazdil 20000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 no já jsem si v létě nechal zabrousit sedla ventilů a u toho se dělala ta vůle. ale v zimě to zas blbě startovalo, tak jsem ty ventily nechal seřídit znova...asi si to po tom zabroušení sedlo... tak si myslím že po 2 letech je nejvyšší čas na to seřízení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. únor 2004 Sdílet Odesláno 24. únor 2004 Ja nevim, me to startuje a chyta dobre, ventily jsem cca 40 tkm neserizoval a serizovat je zatim nehodlam. Spotreba se nehybe, tak proc do toho sahat ? Serizeni ventilu zase u dieselu neni takova sranda, jako u S 120 I kdyz podle prirucky by se mely serizovat po 20 tkm ... ale podle prirucky by se melo delat veci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Mě chytne taky dobře, ale i po zahřátí je motor je dost hlučnej, nevím čím to je, možná že těma ventilama - sou dělaný snad někdy před 35 - 40 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Hlučnost nebude ventilama, spíš nastavením čerpadla - pokud to má moc tvrdý, klapavý zvuk, může být moc velký předvstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Tzn. servis a platit a platit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Pokud si nejsi schopen opravovat sám, tak to vždy znamená servis, a platit. Tak je to se vším, co naděláš. Nikdo neumí všechno... Jen jestli se ti ta hlučnost jen nezdá. Diesel nikdy nepoběží tak potichu ajko benzín - teda takhle starej určitě ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Mnjo, mám ho od loňský zimy a zdá se mi že klape mnohem víc ... je mi jasný že se dá spousta věcí udělat doma, ale na čerpadlo a předvstřik si teda netroufám ... Nevíš jak moc je to náročná operace ( fyzicky i finančně ) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Zlata ekonafta.. ta ma vetsi cetanove cislo, takze to tolik neklepe. Ted jsem vzal neco od OMV, sice to jede, ale obcas je to traktor nemoznej. Zkusim eko vzit nekde jinde. No, a od 1.5. mam s ekonaftou utrum.... Podle me taky obcas zalezi, jak je ktera nafta namichana... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 25. únor 2004 Sdílet Odesláno 25. únor 2004 Jojo, taky mě napadlo zkusit jinou naftu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.