Petano Odesláno 22. leden 2004 Sdílet Odesláno 22. leden 2004 Videl jsem v bazaru 309GT byl jsem se podivat ... je celkem v dobrem stavu akorat: dlouho stal takze se s nim velmi dlouho nestartovalo (nejmene tri mesice spis ale vic) borec tam mrsknul druhou baterku a na potreti vice mene v pohode nastartoval ani se nevyvalil nejaky strasny oblak koure ten se vyvalil az po pridani plynu (ale nebylo toho zas az tak moc - se svoji skodovkou jsem mohl delat mlzne efekty pulce ulice ) jinak to je ocividne rozstolovany (volnobeh je na 500 ot a pomalu pada) jinak jde za plynem do otacek dobre -zadny prskani pak jsem se byl podivat dozadu a tam jak miri vyfuk smerem k zemi byl docela solidni flek ... kterej se behem asi deseti minut zmensil na polovicku projet to pujdu az s technikem (manzel od kolegyne z prace - doufam ze pujde) mam ho tam vubec tahat nebo ten motor je rovnou K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X Petr Odesláno 22. leden 2004 Sdílet Odesláno 22. leden 2004 Sejde na tom jakou ten coud mel barvu. Mohl to byt nespalenej benzin kterej se dostal do vyfuku jak jste se to snazili nastartovat a pak az to chytlo a pridal jsi tomu tak to zacalo horet a cudit. Nebo taky para ktera se vuparuje z vejfuku z vody ktera tam v takovym pocasi muze kondenzovat. Dale nezapomen ze v karbecu byl 3 mesice nejakej zbytek benzinu a ten vetsinou zvodnati a potom jsi to taky startoval asi pri pekne zime a nevim jestli to ma automatickej sytic, ale treba az se vypne a bude chudsi smes tak to prestane cudit. Je to takhle fakt tezky rict.. muze to mit treba podpaleny ventily. Zkus zmerit ty tlaky... to by ti reklo jestli neni problem nekde ve spalovacim prostoru.... pokud by byl tak bych to asi nebral protoze opravy ventilu nebo vymena pistnich krouzku neni zrovna lacina zalezitost a kdyz by byly v cudu ty pistni krouzky tak by to melo nejspis aji dost najeto a to zavani problemy s ulozenim klikovky. Jinak do prilohy ti dam navod na to mereni talku , je to defakto totozny s tim navodem co je u toho merice komprese MK16 na kterej jsem ti daval odkaz, snad ti to pomuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X Petr Odesláno 22. leden 2004 Sdílet Odesláno 22. leden 2004 Teda nevim jak tady funguje ta priloha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 22. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2004 neco podobnyho jsem si taky myslel (voda v karbecu) ... uvidim s tema tlakama ... a jestli to bude OK tak ho beru [Editován dne 23/1/04 Petano] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 23. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2004 ted jsem si uvedomil ze ten manik z autobazaru tam nenalil vubec zadnej benzin (me se trochu zdalo divny ze se rovnou hrne za volant a startuje) ten benzin musi byt sama voda ... se divim ze to vubec chytlo nevite kde je u 309 vypousteci ventil nadrze ... bych to pred dalsim zkousenim radsi vylil a nalil cistej protoze takhle to moc nerekne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X Petr Odesláno 23. leden 2004 Sdílet Odesláno 23. leden 2004 No,v nadrzi nic nemen ten benzin neni zase az tak starej a voda by ti delala cukani. Taky pokud se nemylim ta nadrz ma na dne odkalovaci prostor (nesaje to benzin hned ode dna) a voda zustava vzdy na dne. Jo a rek bych ze ta nadrz je z plastu a ta zadnej sroubek na dojeni dole nema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.